![]() |
|
|
||||
|
||||
SRT naar Proximus 24 uren van Spa
Voor het tweede opeenvolgende jaar zal SRT een van de Belgische fakkeldragers zijn tijdens de Proximus 24 uren van Spa.
***Edit: Volledige press release is hier te lezen***
Webdesign - pC Support - Photoshop Bart Robert www.twinwebs.be Last edited by Mark; 10-07-2004 at 13:34. |
|
||||
|
||||
Goed nieuws!
![]() Erg mooie wagen om er bij te hebben in het veld. |
|
|||
|
|||
kzou zeggen ga ervoor mannen !
ik kom zeker supporteren ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ik kom ook zeker supporteren, ben heel blij zelfs dat Marc met de Corvette kan starten. Ben wel eens benieuwd wat de Corvette tegen dat FIA GT geweld kan doen.
|
||||
|
||||
Heel veel, zoals vorig jaar bleek te zijn....
|
||||
|
||||
Goooooooooooo SRT!!
En leuk van AK & MG is samen te zien op een auto. Benieuwd wie in een zelfde machine de toptijd gaat zetten. (effe mijn post van in de andere thread ook hier geplaatst, dan blijft alles bij elkaar :-))
|
||||
|
||||
veel succes aan het SRT team hopelijk een goed resultaat dit jaar zal ik er niet bij zijn ben nog volop aan het herstellen van een operatie dus zal alles vanuit de zetel moeten zien.
|
||||
|
||||
Ook ik ben héél blij dat SRT de Corvette inzet voor de Fia GT!! En komen supporteren zal ik zeker doen mannen!!
![]() Goh, Marc en Anthony in één wagen, kan het nog beter?? ![]() |
|
||||
|
||||
als je de deelnemingslijst bekijkt staan er een hoop namen niet op die zeker en vast meedoen... ??? gelijk de corvette..?? en ook piloten zoals Marc Duez staan er ook niet op.. weet iemand wanneer er een update komt van die deelnemingslijst?
|
|
||||
|
||||
Normaal zijn de inschrijvingen op de testdag afgesloten geweest.
|
||||
|
||||
ik mis daar toch een pak wagens/piloten... raar is het
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|