![]() |
|
|
||||
|
||||
Langs deze weg wil ik nogmaals iedereen van 24u.be bedanken voor het up-to-date houden van zij die er niet (of gedeeltelijk maar
![]() Dries , Guy, Ronald, Stijn, Werner, Pascal, Peter, Geert, Yves, Bart, Bart, Barry, Patrick & Andy jullie hebben allemaal prachtig werk geleverd gedurende de laatste weken opdat het project zou slagen en dat het gelukt is is het minste wat we kunnen zeggen! Om jullie te bedanken zijn jullie allen uitgenodigd om het volgende jaar nog eens te doen ![]() btw: op hoeveel hits staat het tellertje??? |
|
||||
|
||||
Alleen Zaterdag waren er meer dan 120.000 hits ...
We zaten zaterdagnacht aan 300.000 ... morgenvroeg hebben we cijfers voor zondag. airco
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Iemand enig idee waar de uitslag te vinden is ?
|
||||
|
||||
Mannen, dit was een prachtig iets met een prachtig resultaat.
Ik zou zeggen, VOLGEND JAAR MORE FROM THAT!!!!
|
||||
|
||||
Sorry gasten dat ik zo kort was op het einde maar mijn pijp was uit! Ik vond het schitterend om te doen zeker voor herhaling vatbaar.
![]()
|
||||
|
||||
Ik wens hierbij mijn vrienden en collega's van 24u.be hartelijk te feliciteren met hun inzet en doorzettingsvermogen, en hen te bedanken voor de fijne samenwerking en groepsgeest die er was gedurende de ganse week. We waren op het einde allemaal doodmoe (ik ben juist wakker) maar ik denk dat het het waard was. Dries, bedankt voor het toffe initiatief en wat mij betreft is het voor herhaling vatbaar. Zolder, Nürburgring, Spa, Le Mans of Daytona : reken op mij :-)
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Ik zit hier al volop te werken sedert 11 uur hoor!. En ik had ook maar 2 uurtjes slaap gehad zaterdagnacht. Maar ja, je kent de uitspraak van Kabouter Lui hé: "Werken? Daar wordt ik zo moe van " ![]() ![]() Maar ook van mijn kant uit, bedankt aan de collega's EN vooral ook de supporters, piloten, journalisten en persverantwoordelijken van Circuit Zolder (Gilbert, als je dit leest. Da's speciaal ook voor u !!). Mede dankzij hun was het allemaal mogelijk. We hebben er een zware, maar fijne taak op zitten. En ja,.... herhaalbaar ? Misschien volgend jaar op Zolder. Wie weet ?? Groeten, Patrick |
|
|||
|
|||
Voor diegenen die benieuwd zijn naar de "score" na het weekend : de teller stond deze nacht op 563.867 hits. Dit resultaat overtreft de stoutste verwachtingen, en zowel van RTL , Circuit-Zolder als van andere "grote instanties" , kwamen nu reeds verzoeken binnen om in de toekomst te blijven samenwerken.
|
|
||||
|
||||
Meer dan een half miljoen hits!!!
Dat overtreft mijn hoogste verwachtingen!! |
|
||||
|
||||
Ook van mij nen heel dikke proficiat.
Hopelijk is dit het begin van een lange traditie van 24u.be. |
|
|||
|
|||
Dit was echt eens een werk van weinig woorden maar daden.
Aan alle medewerkers een dikke proficiat. Dit is pas goede reclame voor de autosport. Weet je wat mij en andere teams het meeste opviel bij de 24u.be, het feit dat jullie oog hadden voor alle teams, ook de kleinere. Volgend jaar, gewoon opnieuw. Op ons kunnen jullie alvast rekenen. |
|
||||
|
||||
Ik vond het ook schitterend, zeker voor herhaling vatbaar en het mag zelfs meer zijn voor mijn part, dit geeft een 24u volgen toch iets appart...
Euhm sennake, den dezen was deze morgen om 6uur al wakker en een uurke later al aan 't werk, en dat allemaal met 3 uurtjes slaap in 't weekend ('k heb gisterenavond zelfs de start nog eens herbekeken op video) ![]() |
|
||||
|
||||
Daar staat dan wel tegenover dat enkelen onder ons dinsdag de tent van AD helpen opzetten hebben en vanaf woensdag nagenoeg permanent op het circuit rondliepen om de site op een stevige basis te laten opstarten en de kwalificaties live te updaten eh :-)
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|