De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   *** www.24u.be *** (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=3002)

Mistery 09-08-2002 16:45

www.24u.be is online !

Het is zover : de basis van de website is door Airco online gezet. Vanavond wordt de site vervolledigd met het voorwoord en worden nog enkele kleine ingrepen gedaan. Tijdens het weekend zal de historiek worden toegevoegd. Tevens zal je op 24u.be ook de voorlopige deelnemerslijst aantreffen. De live reportages en de live-timing zullen natuurlijk pas vanaf woensdag 21/8 operationeel zijn, maar ondertussen kunnen jullie al grasduinen in de archieven en een blik werpen op het huidige deelnemersveld !

24 U van Zolder ? slechts één adres --> http://www.24u.be <--

Have Fun !

Dries

JPMontoya 09-08-2002 23:43

looking good!

Mark 11-08-2002 13:51

de banner is actief op de sahara-pagina :D

Mistery 12-08-2002 22:51

Bij afwezigheid van Airco (welverdiende vakantie !) hebben Bart en Werner de site up to date gebracht. Zo werd o.m. de inschrijvingslijst aangepast en voorzien van foto's bij de wagens. Alles komt zowat op punt momenteel, de site kent heel wat bijval en we mochten ondertussen meer dan 5000 hits registreren !

Dat belooft tegen de periode tussen 21 en 25 augustus !

Raceboy 14-08-2002 12:26

eem op die deelnemerslijst staat de clio als startnummer 54 dat is toch fout ?

Driesco 14-08-2002 12:35

Jaja, da is een misverstand tussen mij en de andere Dries. Mijn fout misschien een beetje. Is al gemeld

Maarten 14-08-2002 13:44

ik de site eens van boven tot onder uitgespit en bij deze moet ik al zeggen dat het zeer goed is
komt er tijdens de race ook live-streaming? tis maar een vraag, zou het nog knapper maken, maar dan moet je HIBN broadcasting als officiële sponsor zien te krijgen zeker?
soit, keep up the good work
het is al super!

Mistery 14-08-2002 15:48

Live video-streaming is quasi niet haalbaar. Zelfs op de professionele site van Francorchamps waren daar al problemen mee toen met met een 40-tal gebruikers op de live-stream inlogde. Dan ligt de site plat, en dat willen we de vele sympathisanten en surfers niet aandoen.

Met de vele updates en de fotoreportages die voorzien zijn, brengen we al meer dan het dubbel van info dan de officiële instanties (en de daaraan verbonden websites ) bij alle andere 24-uursraces, op uitzondering van Le Mans . Als je nu kan zeggen dat je bij je debuut de tweede grootste bent, kan het enkel motiverend zijn om tot de absolute nr. 1 uit te groeien. 15.000 hits op 5 dagen...dat kan al tellen !

Om ACO , de organisator van Le Mans van de eerste plaats te verdringen, zal er na deze wedstrijd in Zolder een serieuze evaluatie volgen, en zal er reeds rond de eindejaarsperiode begonnen worden met de recrutering van medewerkers voor de jubileumeditie van volgend jaar (25 jarig bestaan !) . Ook dan hopen wij te mogen rekenen op de vlotte samenwerking met de marketingverantwoordelijken van Circuit Zolder

fordje 14-08-2002 16:45

Quote:

Originally posted by Mistery
15.000 hits op 5 dagen...dat kan al tellen !

HOEVEEL ??? Da's gewoon schitterend ! :D :D :D

Gokje, ....voor het begin van de 24 u halen we 30.000.
Na het eind van de 24 uur meer dan 50.000 ???? (1.000 hits per uur, halen we dat met onze server?)

Dat zou pas een binnenkomer zijn.
(dromen mag toch hé)

Maarten 14-08-2002 16:49

ik dacht maar aan die live streaming die bij de avond race in francorchamps voorzien was, toen heb ik hier lang voor mijn computer gezeten, dat was wel tijdens de examenperiode, en aangezien er nu terug een examenreeks aankomt, zal ik weer niet kunnen komen en vandaar zou die live streaming voor mij interessant kunnen zijn (als ik er niet mee overdrijf, want anders komt het probleem tijdsgebrek weer bovendrijven)

toch al chique gedaan ...

Scapa 14-08-2002 18:03

idd, chique site!

Mistery 14-08-2002 19:14

Quote:

Originally posted by fordje

Na het eind van de 24 uur meer dan 50.000 ???? (1.000 hits per uur, halen we dat met onze server?)

Dat zou pas een binnenkomer zijn.
(dromen mag toch hé)

Fordje,

Indien je bedoelt 50.000 hits over de periode van 9 augustus tot 26 augustus, dan ik ik dat je een veelvoud ervan zal moeten nemen...

Ikzelf gok eerder op zo'n 85.000 hits tegen 26 augustus...

Mistery 14-08-2002 21:03

Quote:

Originally posted by Mistery
15.000 hits op 5 dagen...dat kan al tellen !
Ik had daarnet een gesprekje met Werner (die keihard bezig is alles up-to-date te houden, samen met bart) , en die wees me er terecht op dat bovenvermelde quotatie niet juist is, want dat aantal hits haalden we op vier dagen, aangezien de eerste dag nog niemand wist dat we online waren. Sorry voor het foutje, maar het ziet er alleen maar nog beter uit als we het gemiddelde aanschouwen... !

Werner333 15-08-2002 19:07

In de sectie historiek zijn weer een aantal foto's bijgevoegd.
Met dank aan Guido Devreker.
We zoeken nog altijd foto's. Van 84, 86, 87, 91 en 93 hebben we nog geen beeldmateriaal.
Dus kijk nog eens in jullie oude schoendozen.

Mistery 16-08-2002 07:10

Quote:

Originally posted by fordje

Ter info : gisteren 16/8 stond de teller al op 25.593 hits !

All times are GMT +2. The time now is 17:14.