![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
FF |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Het was idd de moeite.
Ik reed als passagier ook mee met Philippe. Toen we binnen kwamen vroeg ik hem hoever hij van de limiet was gebleven. Antwoord: 'niet ver'. ![]() ![]() Net na de middag dan zelf mogen rijden. Mijn eerste passage in de chicane was een beetje limiet, maar daarna ging het vrij vlot. Heb zelfs iemand ingehaald ![]() ![]() Toen Philippe het sein gaf om binnen te gaan dacht ik even: ik kieper hem eruit en rij door, maar ben toch maar braafjes binnengereden. Moeilijkste: eerste linkse. Plezanste: de rea. Spijtig om te horen dat er nog brokken zijn gemaakt ![]() Het smaakt in ieder geval naar meer. Nog eens bedankt aan de organisatie die trouwens goed in elkaar zat. (De eerste keer dat ik meemaak dat een passagier zo degelijk wordt ingeriemd) |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ennuh, is er ook iets van tijden genoteerd? Kwestie van: wie is de minst trage van het gezelschap
![]() ![]() Mochten ze dit nog een keertje doen: Kan ik al boeken? ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
We hadden rekening gehouden met wat schade, maar een crash als gisteren kunnen we ons eigenlijk niet meer veroorloven. De herstellingskosten zullen boven de 200.000 BEF liggen, en we hebben dan ook een serieuze financiële kater overgehouden aan dit evenement. Iedereen had ons gewaarschuwd, en tot een half uur voor het einde leken de pessimisten ongelijk te krijgen, maar Murphy's Law steekt altijd wel zijn kop op... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Amaai...
Gisterenvoormiddag liep alles nochtans gesmeerd, merkte ik. In eerste instantie had ik ook wat schrik dat er hier en daar "een zotteke" zou tussen zitten, maar dat leek in de voormiddag in elk geval mee te vallen. Is er dan zo'n zware crash gebeurd kort voor het einde ? 200.000Fr schade is niet niks...Jammer dat een goed initiatief op die manier een minder goed einde moet krijgen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zoals ik al zei, een dergelijke crash hadden we niet echt verwacht. Buiten dit voorval was het een geslaagde dag. Iedereen was tevreden en ondanks de scherpe kantjes aan de organisatie is alles redelijke vlot verlopen (een "gezellige" chaos is de beste omschrijving). Je moet weten dat dit de eerste keer was dat we een evenement van deze omvang organiseerden. We hebben er zeer veel uit geleerd... |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
We hebben in het eerste jaar van de Open circuit days met Eran Racing ook geprobeerd om de mensen zelf te laten rijden maar dit is bijna onmogelijk. 9 op 10 van de rijders heeft de nodige dicipline maar er zijn er altijd bij die niet naar de instructeurs willen luisteren. Daarom kunnen bij ons de mensen enkel met hun eigen wagen rijden. Als ze een wagen willen huren moeten ze ofwel een borg meebrengen ofwel zelf een verzekering afsluiten. Maarja zo'n conclusies trek je pas als er iets gebeurd, want wij hebben ook eerst enkel sorties gehad om tot dit inzicht te komen.
|
||||
|
||||
Ik vind het van sommigen die er niet bij waren wel niet gepast dat er op iemand onmiddellijk de term onverantwoord of roekeloos wordt gekleefd (ik heb het niet persé op mensen die hier op het forum zitten) terwijl men niet eens enig benul heeft hoe het ongevalletje gebeurd is.
Laat ons niet te snel conclusies trekken. Voor zover mij verteld is was het een spijtig voorval dat iedereen kon overkomen, dat zou de piloot die erbij zat zelf ook bevestigd hebben want hij had dit zelf ook iet zien aankomen blijkbaar. Wie tegen 50 door de chicane is gegaan zal daar uiteraard geen last van hebben gehad ![]() Voor zover ik weet is er dus geen sprake van het feit dat de man in kwestie niet zou geluisterd hebben naar de "instructeur".
|
||||
|
||||
Quote:
We moeten enkel eens nadenken hoe we dit in de toekomst gaan aanpakken, want ik blijf erbij dat het een schitterende dag was voor 99% van de aanwezigen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Verder hoef ik wel niet meer te zeggen dat iedereen het enorm leuk vond zeker en dat het voor allen (of zoals je zelf zegt voor 99%) een geslaagde dag was ![]()
|
|