De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Games
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 31-01-2003, 12:34
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular

Bwa, zo'n review vind ik nooit echt objectief, ieder heeft zo z'n eigen mening over een spel. Als ik het heb zal ik er wel een apart threadje over openen met wat screenshots en mijn bevindingen.
Reply With Quote
Old 31-01-2003, 12:48
Sway Bar's Avatar
Sway Bar Sway Bar is offline
De Paddock Rookie

Daar heb je wel gelijk in Beemer.
We wachten af
Reply With Quote
Old 31-01-2003, 15:24
Obi-Jan's Avatar
Obi-Jan Obi-Jan is offline
De Paddock Regular

Inderdaad... ik vertrouw die gasten van GameSpy ook niet als het op reviews aankomt. Mijn gedacht is't daar al een goed spel als de multiplayer via hen gaat en de uitgever een bannerke op hun site koopt. 'k Wil niet zeggen dat ze daarom de rest zowieso afkammen, maar de mogelijkheid tot subjectiviteit is groot volgens mij.

Jan.
=---
Old 31-01-2003, 15:28
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Obi-Jan
Inderdaad... ik vertrouw die gasten van GameSpy ook niet als het op reviews aankomt. Mijn gedacht is't daar al een goed spel als de multiplayer via hen gaat en de uitgever een bannerke op hun site koopt. 'k Wil niet zeggen dat ze daarom de rest zowieso afkammen, maar de mogelijkheid tot subjectiviteit is groot volgens mij.

Jan.
=---
En het toeval wil dat Unreal 2 geen multiplayer heeft
Reply With Quote
Old 31-01-2003, 20:11
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Da's toch al een dikke nul waard, géén multiplayer voor dit soort spel... wat is er plezanter als elkaar een beetje de duivel aandoen in een multiplayersessie...
Reply With Quote
Old 31-01-2003, 21:36
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally posted by krikke
Da's toch al een dikke nul waard, géén multiplayer voor dit soort spel... wat is er plezanter als elkaar een beetje de duivel aandoen in een multiplayersessie...
daarvoor heb je UT

Reply With Quote
Old 01-02-2003, 00:13
Sway Bar's Avatar
Sway Bar Sway Bar is offline
De Paddock Rookie

Quote:

Ohja, uhm we zijn toch wel verwend hé met die multiplayer.
Ok, spelen tegen mensen is inderdaad leuker!
Maar als je geen snelle verbinding hebt dan kan een single player game met een leuk verhaal evenveel voldoening geven.

Ooit nog eens meegegaan in het verhaal van Jedi Knight, C&C en baldursgate 2. Single player op zijn best vooral in Baldursgate maar dat ligt dan weer af van het genre game.

Waar ik wel verveeld mee zit is dat "het maar 10 uur" spel plezier zal zijn voor een doorgewinterde gamer.
Reply With Quote
Old 01-02-2003, 01:04
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Ik denk dat er géén multiplayer in zit omdat ze er niet in slagen om het deftig te doen draaien en de releasedatum te dichtbij komt... zouden ze er een patch voor uitbrengen, of zien ze nu al in dat multiplayer niets zal worden met dit spel...
Ik blijf er toch bij dat het raar is om een spel van dit genre uit te brengen zonder mulitplayer...
Reply With Quote
Old 01-02-2003, 01:25
Obi-Jan's Avatar
Obi-Jan Obi-Jan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Sway Bar

Waar ik wel verveeld mee zit is dat "het maar 10 uur" spel plezier zal zijn voor een doorgewinterde gamer.
Vertaling: zonder cheats kom ik er nooit van m'n leven door.

Enige moderne 3D FPS die ik recent "aankon" was C&C Renegade. En dat heeft lang geduurt.

Gelukkig gaan racespellen iets beter....

Jan.
=---
Old 03-02-2003, 09:37
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular

Quote:
Ik denk dat er géén multiplayer in zit omdat ze er niet in slagen om het deftig te doen draaien en de releasedatum te dichtbij komt... zouden ze er een patch voor uitbrengen, of zien ze nu al in dat multiplayer niets zal worden met dit spel...
Ik blijf er toch bij dat het raar is om een spel van dit genre uit te brengen zonder mulitplayer...
Zij gaan ervan uit dat UT2003 voor multiplayer was en Unreal 2 voor singleplayer (kwestie van 2x zoveel geld te verdienen), maar ik heb gehoord dat er een achterpoortje is opengelaten om via een patch of een mod toch multiplayer in te bouwen.

En die opmerking van dat ze het niet deftig konden laten werken, is te dom om groot te zijn hè! Hebde al ooit ut2003 gespeeld? Dan weet je dat de mp wel werkt en dat dit implementeren in Unreal2 dus kinderspel was, maar ze hebben dit bewust niet gedaan.
Reply With Quote
Old 03-02-2003, 22:43
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Dat zeg jij nu toch om te lachen zeker dat ze de mp bewust niet hebben geimplementeerd? Precies of ze weten niet dat ze er 1000den (of tienduizenden...) copy's minder van gaan verkopen omdat het niet mogelijk is om in mp te spelen...
Ik geef het U op een blaadje: als vandaag de dag een spel uitgebracht wordt zonder mp is het een teken dat ze de mp niet goed krijgen of de code te kreupel is....
Die gasten willen verkopen, en mp is nu éénmaal "in" bij vele gamers..., en dan het er bewust uitlaten?
Reply With Quote
Old 03-02-2003, 23:19
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular

Ze hebben UT2003 voor de multiplayer en U2 voor de single player (Unreal was een legende en velen kopen unreal 2 alleen daarvoor)
Reply With Quote
Old 04-02-2003, 09:26
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Tja, te hopen dat de AI dan een beetje in orde is...
Reply With Quote
Old 04-02-2003, 12:33
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular

Die is zeker in orde, alsook de graphics, hoewel ge e serieus systeem nodig hebt om er alles uit te persen
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules