![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik ga tot eind januari wachten voor mij in te schrijven voor de "Speed Experience", dan ken ik mijn nieuw uurrooster. Een dagje les kan ik wel eens missen, maar tp's gaat wat moelijker zijn...
Hoopelijk zijn er dan nog plaatsen vrij. Vincent
|
||||
|
||||
Mijn storting is alvast gebeurd
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
is daar nu een rijbewijs voor nodig of ne minimumleeftijd?
|
|
||||
|
||||
Minimum 16 jaar als je zelf wil rijden veronderstel ik of zijn de regels daarover gewijzigd?
|
||||
|
||||
ben 16 , ma alse nog nooit me ne otto gerede hebt op de baan (mag trouwens bij mijn weten nie) hoe kunde dan rijden? ik bedoel mar...
|
|
||||
|
||||
'k zie da ook wel zitten, 'k ga just nog ff wachten ('k zijn al zo weinig thuis, der moet nog gewerkt worden ook naar 't schijnt
![]() |
|
||||
|
||||
Klinkt wel leuk, misschien dat ik ook wel meedoe.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Allemaal op voorwaarde dat je van je zestien al mag rijden op het circuit naturlijk maar bij mijn weten was dat vroeger toch zo dus waarom nu niet. Ik kan me ook hier natuurlijk weer vergissen dus ik wacht op advies van één van de regelmatige "circuitpiloten" ![]()
Visit Kartgrid.be Last edited by Flitser; 30-12-2002 at 17:43. |
|
||||
|
||||
Ik heb leren rijden op een akker met een wrak toen ik 13 was... Gewoon naar alle garages geweest met de vraag of ze geen auto hadden voor 5000 fr. Zo hebben we nog een Lada 1207, een Fiat 127 en een Toyota Corolla gehad met enkele maten.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou onze versnellingsbakskes heel willen houden ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Alle vier kapot gereden op akkers en in het veld, had ie toen geweten dat daar nu zoveel geld word voor gegeven... ach ja, twas een hobby zeker hé
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
komaan ik heb meegereden met ne Lambo, dan is ne yaris echt wel traag - ik wil daar ni minachtend over doen, maar je kan bezwaarlijk zeggen dat dit een echte race-wagen pur sang is. Voor de x-prience is het anders wel tof zoals andere hier zeggen.
Wat is de top van yaris trouwens op zolder?
|
|