![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb alles overgezet van SCGT naar F1 2001 en ik ben terug gegaan naar SCGT. (vele andere ook) Maar inderdaad grafisch is het wat ouder maar ja als je voor 2000,- toen een game hebt waar je ALLES kan wijzigen en waar ze nu nog 5 jaar verder auto's voor modellen en dat je met de F reeks zeker en vast conflicten hebt weet ik waar beginnen...... ![]() Groeten
|
||||
|
||||
Ik speel zelf f12002 (nog) niet. Op mijn kot houd ik mij vooral met scgt bezig daar de systeemeisen hiervan ietjes lager zijn
![]() btw: ik ben nog 1 post verwijdert van nr 666: vanaf dan kan ik al m'n duivels ontbinden dus beware ![]() ![]() Last edited by Scapa; 20-11-2002 at 17:04. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat bedoel je, ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() nu is hij al voorbij de 666 posts ![]() beetje off-topic maar allé ![]()
|
||||
|
||||
he mika 2000, jij ook hier? duurt lang met speedsims.com he! Kben trouwens bezig met de ZWAAN viper van het eurogt. kheb em bijna af. daarna komt de glpk viper aan de beurt. kheb al een hele boel foto's dus kdenk dat et wel gaat lukken. misschien kunnen we samen aan het belcar project beginnen als je er tijd voor hebt?
ik post nog wel een preview van de zwaans viper...
|
||||
|
||||
![]() Momenteel ben ik druk bezig met mijne site te wijzigen......dus nog effe geduld........ ![]() Mijn volgende bolide zal die van Guino Kenis zijn de BMW M3 van het G&A racing team zijn.......... ![]() Groeten ........... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ziet er alvast zeer goed uit hè
|
|
||||
|
||||
![]()
ziet er perfect uit Tyri F1 in het weekend zal ik is terug voorwerken zene.........
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Mika, ik ben zeer benieuwd naar het resultaat onze M3 in scgt-versie en... je weet wel ![]() Last edited by Scapa; 24-11-2002 at 23:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() en als ge mij om mijn oren wilt rijden dan zult ge er wel lange moeten hebben ze, want konijnen die hebben lange oren, maar dat zal iedereen wel gezien hebben op de belkarting he ![]() ![]()
|
||||
|
||||
nou ik heb mijn nissan skyline af. hier een preview of klik anders op deze link
![]() Dus nu heb ik weer tijd om aan de viper te werken van zwaan racing. en daarna komt het belcar gebeuren aan de hand. Met als start de GLPK viper!!!
The end. Last edited by TYRI F1; 05-12-2002 at 16:57. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|