![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
hallo,
door omstandigheden kon ik dit niet eerder verwezelijken maar toch ben ik eraan begonnen.........yep! Adsport voor het bekende SCGT game.......... ![]() dit is een preview en dus noch niet volledig klaar. Ik denk zondag volledig klaar.......... Hoop dat er interresse is. De volledige Belcar set is in opmaak... Bijv. Als reklame stunt.........waarom zie mijn website naar 'visitors' en je kan zien de landen die met dit game interresse hebben en de auto's downloaden en racen..... Voor meer info mail gerust......... Mika 2000 ![]()
|
||||
|
||||
Re: AD-sport voor Sports Car GT game
Knap gedaan, maar je bent de stickers van Autosport.be vergeten
![]() |
|
||||
|
||||
Deze moeten er nog op dit is een eerste proefscreenshot, zondag moet hij volledig klaar zijn, ik was autosport.be zker niet vergeten...........
|
||||
|
||||
knap knap
|
|
||||
|
||||
Ze brengen beter een heel spel van de belcar uit, ofwel ne belcar-mod voor een spel.
Maar t is heel schoon gemaakt. |
|
||||
|
||||
ferm ferm
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Zeer knap gedaan !!
Ik heb een paar weken geleden SCGT gekocht, en ik heb er echt heel veel plezier aan !! Ik nu eens op je site kijken !! Vincent
|
||||
|
||||
nu nog de wagen van pa en ma piet konijn. (en zolder als track) en ik zal die piet konijn is virtueel om zen oren rijden
![]()
|
||||
|
||||
Hopen dade virtueel sneller zijt dan int echt dan
![]() |
|
||||
|
||||
Hey Mika,
zeer zeker interesse voor SPGT Belcar mods! Bedankt voor al het werk wat je hierin steekt! Voorlopig doe ik het dan nog even met de Freisinger-Longin GT3. ;-) Aan alle SPGT spelers die de nurburgring (nordschleife versie) nog niet gedownload hebben ... doen!!!!!!!!! Groeten, Jochen |
|
||||
|
||||
Deze heeft wel meer met games te maken dan met de belcar in realiteit
![]() moved naar games
|
||||
|
||||
Zeer knap!
Maar kan er me nu eens iemand iets meer vertellen over dat SCGT spel zelf? want dat interesseert me meer en meer, zeker nu er zo'n knappe wagens te installeren zijn... |
|
||||
|
||||
Als je mijne site bezoekt Sennake en op het SCGT logo klikt kom je automatisch bij de Elektronic Arts de makers van het spel met screenshots ETC........
Mika 2000
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Het spel is bijna niet meer te verkrijgen, maar dat is niet echt een probleem eh ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|