De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 15-10-2009, 20:01
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

FIA GT 2009: Belgian GT

De inschrijvingslijst staat ondertussen op de website belgiangt.com, 17 wagens, waarvan 15 GT3's. Toch een mooi aantal om dit hoofdstuk af te sluiten!

DE GT4 mustang staat niet op de inschrijvingslijst, zouden die niet toegelaten zijn omdat de FIA GT3 meerijdt?

Ook enkele wagens die we dit seizoen nog niet gezien hebben: Chad Racing(F430), Laudi(Viper), Prospeed(Porsche). Voorts ook nog Speedlover met een porsche 996.

Nog een vraag aan de kenners. Het Audi-Chassis van Hemroulle/Verbergt wordt normaal ook in de FIA GT3 gebruikt, hoe gaan ze dit dan oplossen. Ik herinner me dat zo'n exemplaar tijdens de laatste FIA GT3 race zwaar de muur is in gegaan...
Old 15-10-2009, 21:57
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by RKG View Post

DE GT4 mustang staat niet op de inschrijvingslijst, zouden die niet toegelaten zijn omdat de FIA GT3 meerijdt?
Als het een exclusieve GT3 race zou zijn dan mogen de nummers 250 en 277 ook niet van start gaan. Met wat geluk rijden er meer dan 50 wagens op de piste, ouderwets druk

(Wist niet dat het Europees GT3 kampioenschap met maar gemiddeld 30/35 wagens aan de start komt. Dat was in voorgaande jaren toch altijd een "uitverkocht huis" van 50 stuks, of ben ik mis?)
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 15-10-2009, 22:57
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Ik kijk alvast uit naar deze beauty :

http://www.autosport.be/news/2009/10...wellMotorsport

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 17-10-2009, 11:09
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Als het een exclusieve GT3 race zou zijn dan mogen de nummers 250 en 277 ook niet van start gaan. Met wat geluk rijden er meer dan 50 wagens op de piste, ouderwets druk

(Wist niet dat het Europees GT3 kampioenschap met maar gemiddeld 30/35 wagens aan de start komt. Dat was in voorgaande jaren toch altijd een "uitverkocht huis" van 50 stuks, of ben ik mis?)
staan er 25 op de inschrijvinglijst. vorige jaren was het inderdaad een groter startveld. Maar Belgian GT met FIA GT3 wordt toch een mooi groot startveld!
Old 24-10-2009, 08:46
Jakke.be's Avatar
Jakke.be Jakke.be is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Belle View Post
Ik kijk alvast uit naar deze beauty :

http://www.autosport.be/news/2009/10...wellMotorsport
Foto op racingworld.be al gezien? Kippevel krijg ik ervan. Ik ben nu al zenuwachtig voor zondag. Het is lang geleden dat ik nog zo heb uitgekeken naar een dagje Zolder!
Reply With Quote
Old 24-10-2009, 19:52
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Inderdaad! In mijn ogen is dit qua programma het beste weekend op CZ sinds ik de koers volg .
Old 24-10-2009, 23:55
wix's Avatar
wix wix is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Jakke.be View Post
Foto op racingworld.be al gezien? Kippevel krijg ik ervan. Ik ben nu al zenuwachtig voor zondag. Het is lang geleden dat ik nog zo heb uitgekeken naar een dagje Zolder!
Daarse , de Jakke. Dan ga ik u eindelijk nog is tegenkomen in Zolder ;-)
Wim,

http://www.bsimracing.com
Reply With Quote
Old 26-10-2009, 21:38
Jakke.be's Avatar
Jakke.be Jakke.be is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by wix View Post
Daarse , de Jakke. Dan ga ik u eindelijk nog is tegenkomen in Zolder ;-)
Wim,
Hey de Wim,

ik heb u ni gezien man. Ni moeilijk tussen al dat volk!
Geweldig was het. Ik heb genoten, echt genoten...
Reply With Quote
Old 26-10-2009, 21:49
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Vanwaar kwam dat volk ineens? heeft Ratel een paar toeschouwers van vorig jaar het circuit in gegrandfathered?

Reply With Quote
Old 26-10-2009, 21:52
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Iemand een idee hoeveel volk er was? Toen ik om 1830 terug richting autoweg reed was het langzaam aanschuiven richting oprit. Dat is al jaren geleden dat me dat is overkomen. Anders gezegd, een goed teken qua bezoekersaantallen!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 26-10-2009, 21:54
wix's Avatar
wix wix is offline
De Paddock Rookie

Yup, het was ongeloofelijk... in Lummen de brug over, en plots stonden we in de file. Hoe lang is dat geleden zeg. Ongeloofelijk dat na een toch matig jaar van toeschouwers, der plots zoveel volk was. Zou het kunnen dat dit het gevolg is van de FIA GT en FIA GT3 uitzendingen op EXQI Sport ... mischien hebben er veel mensen voor het eerst kennis gemaakt met GT Racing ?

http://www.bsimracing.com
Reply With Quote
Old 26-10-2009, 21:57
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Ik heb over de speakers gehoord 20.000 man

Reply With Quote
Old 26-10-2009, 22:05
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Vanaf de afrit heb ik 40 minuten in de file gestaan! Kan me niet meer voorstellen hoe lang dit geleden is! Er was gewoon zoveel volk op het circuit, super gewoon! Gelukkig was ik nog net op tijd in de Villeneuve om de eerste GT3-wagens te zien voorbijkomen.

Ik weet van mensen die voor het eerst zijn gegaan, dat ze zin hadden gekregen door het bekijken van de Exqi herhalingen op Intro. Bovendien werd er ook reclame gemaakt op Q-Music en zo.

Maar het was ook een héél mooi programma gisteren en bovendien lagen alle kampioenschappen wijd open zodat er nog extra spanning was.

Ik heb alvast een topdagje achter de rug! Echt genieten...

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 26-10-2009, 22:31
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

Het was gisteren echt de moeite. Volle tribunes, de sacramentsheuvel zwart van het volk. Volgens mij was de franstalige speaker zelfs te laat gekomen door het vele volk.

Ik kwam zondag om 10u aan en er stonden al 20mensen in de bolderbergbocht, daar staat praktisch nooit iemand, buiten de amateurfotografen.
Old 27-10-2009, 01:10
crosserke crosserke is offline
De Paddock Rookie

Was inderdaad lang geleden dat het nog eens volle bak was in Zolder.Spijtig dat er niet meer gt1 wagens waren,de gt3 races maakten echter veel goed.Dat was nog eens racen op het scherp van de snee.Ook de wisselende raceomstandigheden maakten het feestje kompleet.Spijtig wel van de vele schade die er gereden is.Ik zag daar een Porsche die er echt niet goed meer uitzag.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules