![]() |
|
|
||||
|
||||
Wat nieuws uit de kleinere maar druk bevolkte T2 klasse.
Surinx Racing brengt dit jaar 2 Civic's aan de start Eén volledig nieuw opgebouwde wagen met aan het stuur Christophe Daerden en Sven Van Laer De getrouwe T2 Civic uit de vorige BTCS-edities, bestuurt door Wim De Graef en Kris Van Kelst. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Goe bezig PRC Group...
|
|
||||
|
||||
Zoiets kan ik toch niet snappen...
|
|
||||
|
||||
Wrom Longin niet & Bouvy, Ickx, Maes, Vosse, Mollekens, Baguette enzoverder wel?
Last edited by ICEMAN; 09-04-2009 at 22:24. |
|
||||
|
||||
Het hele btcs is trouwens een lachertje, met hun norm tijd
![]() ik ga toch ook geen 100 meter sprint hardlopen organiseren, en dan zeggen dat niemand sneller als 11 seconden mag lopen, om het spannend te maken ![]() En dan nog, als er toch een normtijd is, waarom dan nog iemand weigeren als hij 'te snel' is, hij mag toch niet sneller gaan als de rest ![]() Autosport is een mechanische sport waar je binnen een technisch regelement een auto maakt, die zo snel mogelijk is. Dan komt er nog de rijder bij wat zo snel mogelijk met de wagen rijdt. maar als je wagen niet sneller mag zijn dan een bepaalde norm tijd en je rijder niet te goed mag rijden, kan je dan nog wel spreken van autosport ? |
|
|||
|
|||
Heeft het niks te maken met het ProAm systeem dat vanaf dit jaar gehanteerd wordt. Steve Vanbellingen is al ondergebracht bij de Pro's en Bert Longin uiteraard ook, en 2 Pro's op 1 auto mag niet volgens dat systeem...
Is volgens mij nogal kort door de bocht om te gaan verklaren dat je te snel bent... 2 pro's op 1 wagen mag niet, en dat was al begin december gemeld. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
En hierbij wordt het dus bevestigd:
http://www.autosportvideo.be/pitstop2009/?p=1285 Misschien toch maar best eerst even checken wat de basis is van een bepaald probleem vooraleer van de kerktoren te beginnen blazen... |
|
||||
|
||||
hmm, ik had natuurlijk naar de "auteur" van het bericht moeten kijken...
mea culpa, en k zal het nooit meer doen ![]() maar, als ik dat artikel op pitstop.tv goed lees, is het dus wel mogelijk voor Longin om met Van Bellingen op 1 wagen te zitten tijdens bvb de 12 uren, als ze er een Amateur bij zetten?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Hoe dan ook ik blijf bij mijn mening.
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
@ smiley: die normtijd is ooit in het leven geroepen om de steeds stijgende kosten een halt toe te roepen. Veel kampioenschappen gaan ten onder doordat de bugetten te hoog worden. Bij de BTCS lijkt mij dat geen probleem aangezien het aantal S1 wagens die er rondrijden. Voor of tegen, ik heb er alleszins niet veel last van. In de kwalificaties is het soms super spannend om te zien we er het dichtst tegen die normtijd geraakt en in de wedstrijd is er sowieso al geen probleem, want dan geraken ze toch bijna nooit aan die normtijd. Grtz, Serge |
|
||||
|
||||
Dat denkt ge maar. Ze houden daar gewoon rekening mee omdat ze anders een drive-trough/stop & go aan hun broek hebben.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|