![]() |
|
|
||||
|
||||
McLaren MP4/6 Honda - Tamiya - 1/12
Vandaag is de doos aangekomen,
deze prachtige Tamiya kit met de McLaren op 1/12 waar ooit ene Senna er mooi weer mee maakte... Ben 'nogal' een fan geweest van Ayrton Senna, dus deze kan niet missen tussen mijn andere Senna hebbedingetjes. ![]() Zou er wel de originele tabaksreclame op willen, en ook nog een 1/12 resin senna figuur. Ben al wat aan het zoeken geweest maar bij vele internetshops zijn ze uitverkocht... ![]() dus als jullie hierover info hebben, hoor ik het graag. Last edited by bartmotte; 04-07-2007 at 21:12. |
|
|||
|
|||
mediamixhobby
senna figuur: el oso kit + msm creation decal zijn dacht ik voorradig tabaksreclame vind je hier denk ik ook wel succes
|
||||
|
||||
ben wat aan het rondsurfen voor de zaken die ik nog wil kopen...
maar hallo, die banden template... 25 eur.... voor die ene keer dat ik deze nodig heb ![]() |
|
||||
|
||||
Ola hier is het in het groot
![]() |
|
||||
|
||||
Als Senna liefhebber mag ik dit ook niet missen.
Succes Bart. |
|
||||
|
||||
Ben begonnen met het spuiten van het motorblok.
Deze komt in 2 kleuren, het blok zelf in het zwart, het achterste deel komt in een mengeling van bruin/gun metal ![]() |
|
||||
|
||||
Alle motoronderdelen netjes gespoten met de airbrush. Gezien de grote schaal ga ik zo weinig mogelijk verven, de airbrush zal overuren moeten draaien
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Dat is netjes gespoten. Zulke grote onderdelen kan je inderdaad best met een airbrush doen. Met het penseel is dat onbegonnen werk.
|
|
||||
|
||||
kleppendeksels onder handen genomen
heb eerst bare metal foil over de letters gehangen ![]() daarna grondverf erover, en met oorstokjes gedrenkt in tinner de letters terug zichtbaar gemaakt. ![]() daarna heb ik vanop 40 cm afstand vele lichte laagjes zwart gepoten, om appelsieneffect te verkrijgen. De honda kleppendeksels hebben dit (ook de F1 mp4/6) In het echt is het zelfs nog wat grover, maar ben toch tevreden met het resultaat ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Mooi Bart
![]() |
|
||||
|
||||
Inderdaad goed gelukt!
|
|
||||
|
||||
Tof om weten
![]() |
|
||||
|
||||
Nog een stuk verder opgeschoten.
Ophangingsarmen gespoten en gemonteerd, met behulp van de meegeleverde vijsjes, alsook de vering. Ook de eerste carrosserie delen gespoten. Eerst 2 laagjes witte tamiya grondverf, daarna fluo oranje, deze is heel transparant maar met de witte grondverf valt het wel mee. De verf heeft ook een mooie blank, zonder vernis ! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit
![]() |
|
||||
|
||||
Goe bezig.
![]()