![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tim
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Idd gewoon inloggen, en je hebt toegang tot de thread.
Over de velgen, het ziet er maklijk uit, maar dat zal het wel niet zijn ![]() |
|
||||
|
||||
Ben eindelijk ingelogd geraakt.
Maar de bewuste link geraak ik nog niet in. ![]() Kan je me anders eens zeggen onder welke rubriek het staat, mss dat ik er zo wel in geraak. Dank bij voorbaat. Vazily |
|
||||
|
||||
Hallo. Zet het volledig adres zoals op aangegeven .Log in en ga naar voitures en dan zelfde als hier op de werkbank ,dan zie je het staan bij condruzien .Bij mij is het zopas gelukt .
![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
K,weet het was bij mij ook zo.ga naar de home page (mautomobile .com)en log in.eenmaal ingelogd vervolledig dan de adresbalkboven aan met forum etc .
Nu zou het toch moeten lukken hé. allez veel succes. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Geef het voorlopig op, ga werken zie en straks nog eens proberen. Toch allemaal bedankt voor de support. |
|
||||
|
||||
Yes, het is gelukt. Ben er in geraakt
![]() |
|
||||
|
||||
Ah K'zie dat je t'gevonden hebt.
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Wel jammer dat hij de velgen van de doos zelf heeft gebruikt vind ik Edit : khad nog niet ver genoeg gekeken , ik zie dat hij toch de juiste velgen zal gebruiken Last edited by Duval The Best; 13-01-2007 at 14:19. |
|
||||
|
||||
Hoe is het afgelopen met het probleem in je grondlaag ?
|
|
||||
|
||||
Ben nog niet verder geraakt. Lag trouwens stil, de tijd niet gehad om verder te doen. Drie keer Munchen op 14 dagen tijd en het werk, een paar ringbezoeken in het verschiet, dus zal nog eventjes wachten zijn op updates. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik ben edouard bracame van de forum mautomobile,sorry,my nederlands is niet goed,engels is better vor mij i have see a little problem,the last picture from the interior is from me!!!! the copyright "george renaud" is a very usurper!is very damage to see this activity,and the other problem,i know this man george renaud,when i see this,ayayaye!!!! This the problem when you give on internet.... dammage.... ![]() |
|
|||
|
|||
oups,sorry,i have make a mistake,i cry scandale to quick!!!!
![]() this is not my,i confound with a semblable picture from me.... if you want more picture,you can go at this adress... http://www.mautomobile.com/forum/ind...howtopic=11630 http://www.mautomobile.com/forum/ind...howtopic=10970 |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|