![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat je zegt over Princen, daar geef ik je een overschot van gelijk in! Eindelijk is de deelname van Duval ook officieel in z'n First Fabia WRC (> http://hwl.skynet.be/www.pitstoptv.b...p?newsid=12851) Ze komen mooi binnen de laatste dagen ![]() Tijd voor een lijstje? ik denk van wel ![]() - Tsjoen (Focus WRC) - Duval (Fabia WRC) - Thiry (307 WRC) - Deferm (Impreza WRC) - Mark van Eldik (Impreza WRC) - Bouffier (Peugeot 207 S2000) ALS 0 WAGEN! - Loix (VW Polo S2000) - Meeke (C2 R2) - Solowow (Clio S1600) - De Winkel (Clio s1600) - Zsolt Kakuszi (Polo S1600) - Alexandre Busin (Polo S1600) - André Berwaert (Polo S1600) - David Tomek (Félicia Kit Car) - Cols (Lancer evo 9) - Colsoul (Lancer evo 9) - Munster (Impreza WRX STi) - Duez (Lancer evo 7) - Van Parijs (Porsche 911 GT3) - Schmelcher (Porsche 911 GT3) - Van Woensel (Nissan 350Z) Last edited by Mr.Dallara; 18-10-2006 at 13:11. |
|
||||
|
||||
hhm wa betekent 0 wagen ??
nog nooit van gehoort ! |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Michal Solowow kan wel degelijk aan een stuur draaien hoor. Enkel in het buitenland komt hij soms niet goed uit de verf, en zeker niet in Ieper waar toch heel wat lokale toppers zijn. Als je de rally in Polen een beetje volgt weet je dat hij met een Lancer Evo 9 dikwijls in de top 3 rijdt, of een heel eind aan de leiding. In de EK Rally van Polen reed hij de hele tijd op kop, maar dankzij twee lekke banden op dag 2 moest hij zich tevreden stellen met de derde plaats. Was trouwens een wedstrijd waar ook heel wat lokale piloten rijden
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Ben ook wel content dat er ne Clio S1600 aan de start komt als Renault liefhebber. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik lees hier overal redenen te over om ZEKER naar Huy af te zakken ![]() Zeker de SS van Tihange is lekker "Koel" ![]() Regards, 555 |
|
||||
|
||||
Blijkbaar nog nooit een rally gezien ?
Vooraleer men de eerste deelnemers laat vertrekken, rijden eerst nog een aantal wagens over het parkoers om te zien of alles ok (en veilig) is. Men heeft de O-wagen (dus van nr. O voorzien), die 1 min. voor de eerste deelnemer start. Hij rijdt ook in racetempo, doch met een oog voor de veiligheid. Indien hij nog ergens iets onregelmatigs tegenkomt, kan hij de proef laten stilleggen. De 00-wagen vertrekt daar nog voor (meestal met iemand van de organisatie aan boord) en daarvoor rijdt er nog een 000-wagen. Alles dient eigenlijk om de toeschouwers erop te wijzen dat de wagens eraan komen en de eerste dellnemers niet gekonfronteerd worden met "wandelaars" in het midden van de weg. (meermaals zelf gezien...) |
|
|||
|
|||
0-wagen start normaal 5 minuten voor de eerste deelnemer. 00 is dan 10 minuten en 000 is 15 minuten.
|
||||
|
||||
Quote:
Of een 0-wagen die wordt ingehaald door de eerste deelnemer... Nog zo iets : 000 en 00 volgen mekaar vrij snel en dan valt een gat van dik 10 min. In die tijdspanne komt er nog publiek aan en wandelt rustig over de weg. Wagen nr 1 verrast dan meestal, zeker als het een GrN is, die hoor je vaak niet aankomen. |
|
|||
|
|||
Quote:
Als ze vlak na elkaar doorkomen is dat meestal dat er te veel toeschouwers op bepaalde punten staan. Meestal is het dan de 00 die gestopt is op die plaatsen waar ze veel te gevaarlijk staan Nml Vanroey met de geele mitsubischi lancer evo 7. Voor de 0, 00 en de 000 rijden nog de s1 ,s2 en s3 auto. Daar zitten meestal iemand van de organisatie en een FIA observer in. De Fia observers zijn er alleen maar bij wedstrijden met Europeese coeficient nml Ieper en de Condroz. Zij geven de wedstrijd punten met betrekking of ze nog in aanmerking komen voor hun europeese coeficient en misschien en hogere coeficient gaan krijgen. |
|
||||
|
||||
De Nederlander Mark van Eldik is ook ingeschreven met z'n zeer recente Subaru Impreza WRC (ik denk dat het een 2004 versie is). Nog een échte top wagen erbij dus!
![]() Ook zie ik nog de Tsjech David Tomek met een Félicia Kit Car op de lijst staan. Is meestal wel top z'n oostblok piloten in z'n wagen... > http://www.condrozrally.be/FR/Reglements/Entry2006.pdf (update 17/10) |
|
|||
|
|||
Op de laatste vergaderingen van de Motor Club de HUY gingen er geruchten rond dat Steve Vanbellingen aan de start zou komen met een Mitsubischi Evo.
Als het waar zou zijn neemt hij wel niet de gemakkelijkste rally om zijn debuut te maken in de rallysport. Ik heb dit uit zeer betrouwbare bron aangezien mijn postoverste op het circuit in de organisatie zit van de Condroz |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Is eerder come-back, reed vroeger lang geleden, al wat rallies Maar zal inderdaad niet simpel zijn |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|