De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Games
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 29-03-2005, 16:27
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Heb twee keer 6.33 geklokt op de ring, een keer met nissan Z racewagen, en een keer met Toyota Supra racewagen. Begin het circuit beter en beter te kennen, en het wordt zo des te plezanter. Maar zitten wel paar verraderlijke stukken in, vooral dan nogal in't begin vd ronde (na ongeveer 45-50 sec) dat ge van de grond komt net voor een heel snelle bocht naar rechts. Daar is't gewoon vechten om de wagen recht te houden
Old 29-03-2005, 17:02
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
rally rally rally ...

Dat noemt daar niet voor niks "Flugplatz" he.
Old 29-03-2005, 17:35
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Mijn broer heeft ook playstation 2 en GT4 en heb het dit weekend dus ook eens gespeeld. Vind het een zalig spel.

Ik zat wel te sukkelen met 1 van de drivers missions, meer bepaald met missie 23. Daar moet je door middel van slipstreaming op 3 rondes tijd van de 6de plaats naar de 1ste gaan, maar dit lukt me nooit. Die 1ste auto rijdt immers zoveel voor de anderen zodat je er nooit in 3 rondes geraakt . Om gek van te worden!!
Reply With Quote
Old 29-03-2005, 20:46
The Interceptor's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by speesman
Mijn broer heeft ook playstation 2 en GT4 en heb het dit weekend dus ook eens gespeeld. Vind het een zalig spel.

Ik zat wel te sukkelen met 1 van de drivers missions, meer bepaald met missie 23. Daar moet je door middel van slipstreaming op 3 rondes tijd van de 6de plaats naar de 1ste gaan, maar dit lukt me nooit. Die 1ste auto rijdt immers zoveel voor de anderen zodat je er nooit in 3 rondes geraakt . Om gek van te worden!!
Heb die vandaag ook paar keer geprobeerd, maar ook nog ni gelukt, tot op 2.2 seconden komen is men beste resultaat.
Denk dat ge moet sliptreamen, en vooral die anderen ook laten sliptreamen, anders haalt ge die 14 sec achterstand nooit in, als die gasten nu eens iets beter willen meewerken he
De overige missions die ik al gedaan heb zijn meestal wel tof en mits beetje oefening soms, best haalbaar.
Old 29-03-2005, 23:58
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Quote:
Originally posted by The Interceptor
Heb die vandaag ook paar keer geprobeerd, maar ook nog ni gelukt, tot op 2.2 seconden komen is men beste resultaat.
Denk dat ge moet sliptreamen, en vooral die anderen ook laten sliptreamen, anders haalt ge die 14 sec achterstand nooit in, als die gasten nu eens iets beter willen meewerken he
De overige missions die ik al gedaan heb zijn meestal wel tof en mits beetje oefening soms, best haalbaar.
Idd, zo heb ik het ook geprobeerd, maar die andere auto's werken niet zo goed mee. Als ge missie 21 tot 24 uitspeelt, dan krijgt ge normaal gezien een pagani zonda (heb ik toch ergens gelezen), dus best wel de moeite
Reply With Quote
Old 01-04-2005, 05:03
ac.cobra427's Avatar
ac.cobra427 ac.cobra427 is offline
De Paddock Rookie

Truuk met de Skyline is dat je MOET gebruik maken van de AI hun slipstream. En zij van de jouwe.

Zorg ervoor dat je door hen wordt aangezogen, en bij het verlaten van de bochten ongeveer een halve tot één sec voor ligt.
Dan laat je hen van jou slipstream genieten, (ze hebben daar ongeveer de gehele straight voor nodig), en je gaat een beetje uit de weg zodat ze je terug kunnen voorbijgaan. Dit herhaal je over de volledige 3 ronden.
In de laatste ronde zit je dan in de kont van die éérste, gele Skyline en kan je hem gemakkelijk voorbij, ook door de aanzuiging van zijn slipstream. Je wint dan gemakkelijk met 4 à 5 seconden.
Reply With Quote
Old 01-04-2005, 11:38
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Ik zit nu aan 20% Vooral die special conditions zijn leuk en je kunt er heel wat leuke wagens mee winnen en veel centjes...
Old 01-04-2005, 11:44
The Interceptor's Avatar
De Paddock Regular

Dan ga ik dat slipstreamen toch nog eens moeten proberen straks, evenals de challange met den SLR op de Nordschliefe de andere zijn allemaal zonder te grote problemen tot een goed einde gebracht
Dieje Toyota 7 Race Car is best wel een tof (en snel) bakske om mee rond te rijden

Is er hier iemand die meedoet aan de GT4 Challenge, waar ge ritje met Crossfire kunt winnen?
Old 01-04-2005, 12:27
Jochie's Avatar
Jochie Jochie is offline
De Paddock Regular

Maandag stonden er aan Erlebniswelt 2 grote GT4 tenten.
Mijn 2e rondje Nordschleife met Alfa GTV 3.0 onder de 9 minuten gedaan, tot zover het realisme
Remmen is zoals gezegd redelijk schtoem, vond het gedrag van de wagen op de limiet ook redelijk vreemd aanvoelen.

Met de Audi A4 DTM haalde ik 6:57, mijn vriend Matt droogde me af met 6:52.

Heb ook op een of ander dom circuit met de TT een rondje gedaan en daardoor mocht ik in de TT simulator die binnen stond.
Even gaan kijken en dat bleek toch de moeite, een lifesize TT kas op hydrauliek, volledig carbonafwerking van binnen.
Ook het ossekop stuur en de shifthendel enzo. Ik paste er moeiteloos in, tot zover het realisme.

Dat ding reed veel zenuwachtiger als de toestellen buiten en het was even wennen.
Er zaten ook zuigers onder en achter de zetel blijkbaar.
Er passend afgegaan aan Aremberg en dan nog een paar x en ... met 7:20 had ik geen prijs.

Vond het wel leuk, maar absoluut niet realistisch en niet genoeg om een PS2 voor te kopen nu ik me nog amuseer met GTR.

Jochen
Reply With Quote
Old 26-08-2006, 04:19
Benklak's Avatar
Benklak Benklak is offline
De Paddock Regular

Iemand die weet met welke races je welke wagen kan winnen?Bestaat daar een soort lijst van? Hebben wagen nodig maar kunnen hem niet kopen. Alvast bedankt!
Reply With Quote
Old 26-08-2006, 10:29
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

http://www.consolecheatcodes.com/pla...mo4cheats.html
Old 29-08-2006, 23:40
The Interceptor's Avatar
De Paddock Regular

Ik heb GT4 na zowat een jaar (mss wel meer) nog eens in de PS2 gestoken. %Één van de cups die ik nog moest rijden was blijkbaar de Aston cup, maar een aston stond nog niet in mijn garage, dan maar de DB9 gekocht. Welja, ik had dus ook beter naar die lijst gekeken die al lang op de pc staat, want na die 5 simpele racekes win ik ... jawel een DB9.
Maar ik vind het wel een leuke wagen. Binnenkort eens eentje wat tunen en me ermee amuseren op de ring
Old 02-09-2006, 13:43
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Ik ben eens begonnen met wat sportwagens te testen op de Nordschleife. Gewoon met de wagens de baan op zoals ze zijn als je ze aankoopt, dus niks getuned en gewone standaardbanden.

Hier zijn de voorlopige wagens die ik al heb getest op de ring en hun tijd. De gezette tijden kunnen zeker nog verbeterd worden, give it a try

1) Ford GT - 7:05.681
2) Mercedes Mclaren SLR - 7:14.079
3) Viper SRT 10 - 7:21.685
4) Pagani Zonda C12 - 7:26.817
5) Corvette Z06 - 7:28.619
6) Aston Martin DB9 - 7:34.814
7) BMW M3 GTR - 7:37.309

Ga zo dadeljk nog wat wagens testen en zal deze post dan updaten
Old 02-09-2006, 16:34
Rohrl-fan's Avatar
Rohrl-fan Rohrl-fan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by The Interceptor
Ik heb GT4 na zowat een jaar (mss wel meer) nog eens in de PS2 gestoken. %Één van de cups die ik nog moest rijden was blijkbaar de Aston cup, maar een aston stond nog niet in mijn garage, dan maar de DB9 gekocht. Welja, ik had dus ook beter naar die lijst gekeken die al lang op de pc staat, want na die 5 simpele racekes win ik ... jawel een DB9.
Maar ik vind het wel een leuke wagen. Binnenkort eens eentje wat tunen en me ermee amuseren op de ring
Die DB9 die je wint is wel in een kleur die je niet kan kopen. Toch een beetje speciaal dus.
Old 02-09-2006, 17:11
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Rohrl-fan
Die DB9 die je wint is wel in een kleur die je niet kan kopen. Toch een beetje speciaal dus.
Die heb ik, heeft goud als kleur

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules