![]() |
|
|
||||
|
||||
Beste race-spel op de markt voor PC?
Zoals de titel zegt, welk is het beste spel op de markt voor PC?
(Ben momenteel het oude spel DTM race driver aan 't spelen, en vind dit wel ok.) |
|
||||
|
||||
Zonder enige twijfel GTR. Heeft mijlen voorsprong op de rest. GPl is ook goed en Nascar Racing 2003 van Papyrus is ook nog realistich, de rest is crap.
|
|
||||
|
||||
GTR. veruit.
|
||||
|
||||
nascar racing 2003. Gtr is wel erg goed maar soms zitten daar toch rare bugs in.
|
||||
|
||||
Heb even gegoogled naar de site.
En minimum requirements: 1.2 Ghz ![]() Heb maar een 1.0 Ghz. De rest is geen probleem, maar ik vrees dat dat veel te traag is. Last edited by Selespeed; 26-04-2005 at 16:28. |
|
||||
|
||||
Grand Prix Legends. De klassieker...
|
|
||||
|
||||
GPL, GTR, Richard Burns Rally en da'st zowa denkek
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb hier nog GP2 liggen als je wilt, draait zelfs op een koffiemolen...
![]() |
|
|||
|
|||
Heden ten dage = GTR
Oudere PC = N2003, GPL, RBR Het valt of gaat een beetje wat je zoekt, fun of seriuze racing. Simulatie of arcade? De bovengenoemde zijn sim games. |
|
||||
|
||||
DTM vind ik wel leuk (niet te veel prutsen met afstellingen, gewoon standaard set-up en de baan op).
Vind het niet zo leuk eerst 100 set-ups uit te proberen om daarna nog steeds traag te zijn. Ben nen winner, als ik niet kan winnen gaat het spel nogal rap opzij ![]() |
|
|||
|
|||
Ja dan is er ook niks aan.
Soms ligt het aan jezelf en niet aan de setup. Tis gemakelijk zeggen dat de setup ni goed is he. |
|
||||
|
||||
Iets wat op DTM lijkt heb ik hier ook nog liggen, Sports Car GT. Heb ik vroeger altijd graag gespeeld.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Kan je bij RBR als een cockpitview Mét instrumenten downen?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|