![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
Quote:
Bron: ALMS/ACO Maserati compromise close (motorsport.com) |
#2
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
|
#4
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
![]() |
#5
|
|||
|
|||
Quote:
De versie met kleinere vooroverhang (door Maserati omgedoopt tot MC12 "GT1") was een poging om de ACO te paaien, maar dit is mislukt. Wijzigingen met 2004 versie: Quote:
Last edited by gwyllion; 08-02-2005 at 21:00. |
#6
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Afmetingen van Maserati MC12: * straatversie: 5143 mm lang, 2100 mm breed en 1205 mm hoog, wielbasis van 2800 mm * "GT1" versie: 4990 mm lang (door verkorte neus) FIA GT1 reglement zegt het volgende over afmetingen: Quote:
ACO GT1 reglement zegt echter het volgende: Quote:
De voor- en achteroverhang zijn ook begrensd door ACO. Dit was in het verleden ook een punt van kritiek voor de Maserati (te grote overhang, wat voor een aerodynamische voordeel zorgde). Het is moeilijk te zeggen of momenteel voldaan is aan deze beperkingen; waarschijnlijk is dit geen probleem meer met de kortere neus. Toch wel onbegrijpelijk dat Maserati gewoon niet vanaf het begin rekening gehouden heeft met het technisch reglement ![]() |
#7
|
|||
|
|||
Maserati Gt1
KAN IEMAND VAN DE EXPERTEN OP DIT FORUM MIJ EVEN UITLEGGEN WAAROM DIE MASERATI WEL KAN DEELNAMEN AAN HET FIA GT KAMPIOENSCHAP EN DE OUDE GT1 WAGENS NIET?
![]() DENK MAAR AAN DE PORSCHE GT1 OF McLAREN . |
#8
|
|||
|
|||
Wow, ge moet niet ROEPEN. Dat doet zeer aan de oren.
De Maserati voldoet (gedeeltelijk ![]() Lees mijn berichtje in deze thread eens. Het legt uit waarom de Maserati wel in FIA GT mag deelnemen en niet in 24 uur van Le Mans. |
#9
|
||||
|
||||
Er ligt inderdaad geen verband tussen de GT1 klasse uit 1997/1998 en de huidige GT1 klasse...............dat was destijds de GT2 en heeft in de tussenliggende jaren GT geheten.
De soap omtrent de MC12 heb ik in een aparte thread gezet. Leuk verhaal voor de toekomst. Je krijgt sterk de indruk dat ze bij Maserati ooit gedacht hebben: "Ze zullen de regels wel aanpassen als wij met onze creatie willen racen'' .............dan hebben ze toch een inschattingsfoutje gemaakt met die eigenwijze Fransen ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#10
|
|||
|
|||
Quote:
|
#11
|
||||
|
||||
Foto's van de eerste test van een privateer MC12:
http://www.racingworld.it/fiagt/wall...01_mc12gt1.asp
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#12
|
|||
|
|||
#13
|
||||
|
||||
Quote:
Ferrari aandelen verwachtingen zijn nu wel super met F1 en 360-430. Jochie, had his mind blown away by the MC12 ![]() |
#14
|
||||
|
||||
De MC12 van het Italiaanse Racing Box zal niet alleen in het lokale GT kampioenschap aldaar rijden. Meerdere wedstrijden van het FIA GT kampioenschap staan op het programma.
bron: www.italiaracing.net
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#15
|
|||
|
|||
Iemand met een Autosport abonnement?
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|