![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() edit: never mind, 'k heb ze ondertussen gevonden.
|
||||
|
||||
Quote:
Echter, dat gebeurde tijdens een Belcar wedstrijd !!! De 24 h. van Spa maken deel uit van het FIA-GT kampioenschap, niet de Belcar. De BMW's die dit jaar meegereden hebben mochten dit enkel doen door handig gebruik te maken van het liberale wedstrijdreglement van de FIA-GT én de gastvrije organisatie van de Belcar. Andere M3's zal je dus niet al te snel zien in de 24h. van Spa. |
|
||||
|
||||
Mwoah, vraag het me af. Ik denk dat de Moskovskaya M3 nog wel eens in aanmerking kon komen om in de G2 klasse mee te doen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zoals je waarschijnlijk wel weet is het FIA-GT kampioenschap en alle daarin verreden wedstrijden voorbehouden aan GT wagens. Toerisme wagens worden niet toegelaten. De discussie of een M3 GTR nu een toerisme of een GT is gaan we niet opnieuw voeren hoop ik. Dit is reeds uitvoerig aan bod gekomen én we zijn er toen ook niet uitgeraakt ![]() |
|
||||
|
||||
Ghehehe, da's waar. Die zullen we maar bewaren voor de M6 GTR waar BMW nu mee bezig is
![]() |
|
||||
|
||||
Weet er iemand wat er mis is met het RSC-forum?
Zou de patch uit zijn, en ligt de boel plat? Ik kan er in elk geval al 2 dagen niet op, bwééééééééé ![]() |
|
||||
|
||||
Patch is nog niet uit, maar hij ligt voor mij ook plat. Zal ze eens even vragen.
*edit* Boomtown/RSC server had problemen, uit voorzorg halen ze dan alles offline totdat ze het lek hebben gedicht. Last edited by Bramzel; 09-12-2004 at 14:28. |
|
||||
|
||||
Het moet een serieuze lek zijn... k'geraak er nog niet in...
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
ow
![]() da zou wel heel spijtig zijn, want er gingen dees maand een heel deel klassieke circuits voor F1C gereleased worden ![]()
|
|||
|
|||
Hoop er niet op.
|
|
||||
|
||||
http://rsc.vadertrophy.com/forums/index.php
voorlopige RSC-forums... lees vooral de sticky in site news...
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
De 24 uur add-on verschijnt officieel op 24/12
http://www.10tacle.com/gtr-game/inde...=detail&nid=21 |
|