![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Mosler dan toch terug in GT3???
Vandaag kwam ik dit tegen op ten-tenths:
Quote:
__________________
|
#2
|
||||
|
||||
Staat ook in de Autosport van deze week dat Short/Mosler in het Brits GT 2009 actief zijn.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#3
|
||||
|
||||
Short gaat zowel aan de slag met de Mosler MT900 GT3 in het Brits GT en DSC. Ze verwachten nog een tweede wagen in te zetten. Ondanks de beperkingen die ze krijgen opgelegd denken Short en de zijnen dat ze voor de prijzen kunnen gaan. E.e.a. te lezen op pagina 84 van Autosport 22-01-09.
Down under doen ze het ook met Mosler: Quote:
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#4
|
|||
|
|||
Kan het zijn dat de wagen een soort van nationale homologatie krijgt? Dus alleen toegestaan in nationale kampioenschappen en dus niet in FIA GT3.
De Ginetta was eerst ook toegelaten tot GT4, daarna weer niet en nu weer wel. Last edited by FIRE; 25-01-2009 at 14:11. |
#5
|
||||
|
||||
Kan er eens een communicatie expert naar SRO gestuurd worden? Wat een bende amateurs zeg. Hebben die nooit onderling overleg? Eerst wel goedgekeurd door SRO int. SRO BE ook voor, SRO BE dan weer tegen, SRO int via een u-bocht weer voor en nu moet SRO BE weer in het gareel komen.
Vertel eens eerlijk, wie snapt SRO nog? ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#6
|
|||
|
|||
Dankzij de gebroeders Jones, actief met Ascari, mag Mosler niet langer uitkomen in GT3 klasse van Brits GT en bovendien worden alle punten afgenomen die dit seizoen gescoord zijn:
Quote:
http://www.msauk.org/site/cms/newsar...ter=1&nid=1271 SRO, MSA en gebroeders Jones : ![]() Dus na Belgian GT, nu British GT dat diep in de problemen zit. Overigens zonder dit debacle was British GT ook al niet echt gezond wat betreft startveld. Last edited by FIRE; 15-08-2009 at 20:27. |
#7
|
||||
|
||||
En jawel, de soap is nog niet ten einde:
Quote:
![]() Echter, volgens de eerste ruwe highlights over het nieuwe Belcar reglement is dat dan weer te simpel gedacht, zie http://sport.turbomagazine.be/index.php?pg=news&id=3230 Zullen we eens petitie starten om dat gehele franse SRO gezwel bij wet te verbieden? Het kan er alleen maar beter van worden!
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by Olivier Gouters; 24-02-2010 at 21:28. |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Dat je een bepaalde autosport federatie in vraag stelt zoals Mark deed kan, met de nodige argumenten natuurlijk. Echter zo'n tussen () verwijzing naar een delicate actua lijkt me niet nodig... wou ik toch even vermelden. groet Thomas |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|