De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 25-07-2004, 14:09
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Grand Prix F1 Hockenheim

Zojuist wat beelden uit de lucht gezien van het "oude" stadion gedeelte, daar zijn geloof ik meer lege stoelen als bezoekers. Toch eens benieuwd naar de officiële bezoekersaantallen.............

Als het in de Heimat al zo slapjes is dan is dat toch wel ernstig te noemen. Dat ligt echt niet alleen aan Schumacher of Ferrari
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #2  
Old 25-07-2004, 15:51
joost joost is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,419
Niet geslapen deze keer, bedankt heren voor het vergallen van mijn namiddagdutje. Ik heb trouwens ook niet gezien over wat National Geographic het deze namiddag had. Iemand een idee?
Voor het overige denk ik dat Jenson hoofdpijn had van het feestje gisteren na de ondertekening van het contract Honda-Bar. Met die helm was niets mis...

J

Last edited by joost; 25-07-2004 at 15:56.
Reply With Quote
  #3  
Old 25-07-2004, 15:59
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Hmmmmm, de kwaliteitscontrole bij Mclaren is ook niet 100% waterdicht. Sju, dat was toch een ferme klapper voor onze aanstaande bruidegom, nadat zijn achtervleugel de dimensie vliegen een nieuw betekenis gaf.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #4  
Old 25-07-2004, 16:07
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Turnhout / Leuven
Posts: 1,702
wat een race van Jenson
al starten vanaf 13e, dan in de 1e bocht door zijn teamgenoot nog ff een plek of 2-3 verloren, maar daarna, gewoon fenomenaal!
Heb echt genoten van die gevechten met Alonso.

Vond het best wel een interessante race om te zien, heb al spijt dat ik toch niet geweest ben.
En zo leeg was het nu ook niet hoor Marshal. Net bij dat eerste stukske stadion zat echt weinig volk, voor de rest was het aardig gevuld naar mijn mening.
__________________
..: www.marcgoossens.com :..
Reply With Quote
  #5  
Old 25-07-2004, 16:13
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone
 
Join Date: May 2001
Location: Hoboken (Antwerpen)
Posts: 6,845
Quote:
Originally posted by Marshal
Hmmmmm, de kwaliteitscontrole bij Mclaren is ook niet 100% waterdicht. Sju, dat was toch een ferme klapper voor onze aanstaande bruidegom, nadat zijn achtervleugel de dimensie vliegen een nieuw betekenis gaf.
Dat mag je wel zeggen ja

2 weken geleden was er nog iemand euforisch aan het doen over hoe fenomenaal het wel was hoe snel McLaren de kromme situatie heeft kunnen rechtzetten ......

Als je met rechtzetten een plaats in de sub-top (BAR, Renault, Williams) ambieert ...... Dan heeft ie gelijk.
De kloof naar de top (Ferrari (Schumacher)) is echter nog aanzienlijk .....

De kloof in pure snelheid is misschien nog de kleinste .....
Maar als we gaan kijken naar de andere facetten van Racen .... oa Betrouwbaarheid ..... Dan zijn ze nog heel ver van hun plaats aan de top. Tegen de tijd dat Raikonnen 50 races zonder technische problemen heeft gereden zullen we nog eens klappen
__________________
Reply With Quote
  #6  
Old 25-07-2004, 16:18
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Ik vond het best een spannende race. Zo hebben we toch mooie duels gezien tussen Button en Alonso...

Wel een hele teleurstelling dat Kimi er zo snel uitlag...en voor zoiets stoms dan nog! We hadden fraaie dingen kunnen zien tussen hem en Schumi!

En ja, die helm van Button, blijkbaar was het de strap die niet goed zat. Kom dat tegen...

Wat ik ook heel mooi vond om zien was het inhaalmanoevre van Sato op Trulli en Webber die nog net zijn bolide in het gaatje wringt bij het insturen van de bocht. Prachtig...

Voilà, those are my two cents!
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
  #7  
Old 25-07-2004, 16:20
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Quote:
Tegen de tijd dat Raikonnen 50 races zonder technische problemen heeft gereden zullen we nog eens klappen
Eigenlijk wel erg hé...die man heeft zoveel in z'n mars en kan z'n kunstjes maar niet tonen. Dat moet wel wringen... Ik kan me z'n kwade reactie van vandaag dan ook heel goed voorstellen!
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
  #8  
Old 25-07-2004, 16:37
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Ik vond het allesinds een zeer genietbare GP. Prachtige race van Button, alleen jammer dat die Duitser er nog altijd is Trulli kan nu best wel beginnen uitkijken naar een nieuwe werkgever, de reactie van Flavio gezien? Dat komt niet meer goed.
Reply With Quote
  #9  
Old 25-07-2004, 18:18
vertigo's Avatar
vertigo vertigo is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2003
Location: heusden zolder
Posts: 439
Zalige race! De regie had volgens mij ook de handen vol vandaag. Van het ene duel naar het andere overschakelen. Dat er zo nog veel mogen volgen.

Ook een dikke proficiat aan Button die +-15 rondes met bijna voortdurend slechts 1 hand aan het stuur de race afwerkte. Als ik me niet vergis is hij zelfs in die toestand Alonso uiteindelijk voorbijgegaan.
__________________
Reply With Quote
  #10  
Old 25-07-2004, 19:19
racertje's Avatar
racertje racertje is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2002
Location: Wemmel
Posts: 37
Idd de regie had de handen vol en schumacher werd heel weinig in beeld gebracht. Tja, logisch want voor de 1e plaats viel er toch weinig te beleven.

Goed werk dus van die mannen. Eindelijk eens echt actie te zien.
Reply With Quote
  #11  
Old 25-07-2004, 20:06
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally posted by airco
Dat mag je wel zeggen ja

2 weken geleden was er nog iemand euforisch aan het doen over hoe fenomenaal het wel was hoe snel McLaren de kromme situatie heeft kunnen rechtzetten ......

Als je met rechtzetten een plaats in de sub-top (BAR, Renault, Williams) ambieert ...... Dan heeft ie gelijk.
De kloof naar de top (Ferrari (Schumacher)) is echter nog aanzienlijk .....

De kloof in pure snelheid is misschien nog de kleinste .....
Maar als we gaan kijken naar de andere facetten van Racen .... oa Betrouwbaarheid ..... Dan zijn ze nog heel ver van hun plaats aan de top. Tegen de tijd dat Raikonnen 50 races zonder technische problemen heeft gereden zullen we nog eens klappen
'k zat eerder deze week nog eens door de resultaten te bladeren - mede door de mooie overzichtsposter die in het juli-nummer van het Franse Sport-Auto terug te vinden is (alle F1 kampioenen met tekening op een rijte) - toen ik me opeens weer realiseerde dat de wereldkampioen tss 1984 en 1991, 7 keer in een McLaren zat en dat het om 3 verschillende rijders ging. Dus met zeker 4x en misschien een 5de keer dit jaar, zitten de rooie er nog zeker 2 jaar vanaf. Och ja, deze vleugelbreuk zal zelfs nauwelijks in de analen voorkomen binnen enkele jaren. En ieder op zijn tijd is niks te veel. Sedert '67, het jaar dat een Mclaren voor het eerst aan de start kwam, zat de wereldkampioen in de volgende auto's:

McLaren: 11x
Williams: 7x
Ferrari: 7x
Lotus: 4x
Brabham: 3x
Tyrrell: 2x
Benetton: 2x
Matra: 1x


Om maar te zeggen dat alles relatief is en dat dit het soort van gegevens zijn waar een die-hard McLaren fan nog een beetje troost kan in vinden in donkere dagen. We zullen het maar niet hebben over het gesukkel van Ferrari in de tijd dat ook bij hun alles misliep.

Vond het overigens een mooie wedstrijd en maar goed dat Kimi's crash nog goed afliep. Er waren zeer mooie inhaalacties te zien - en enkele daarvan kwamen uit de boekskes. Helaas zullen we er over 3 weken aan zijn voor de moeite.

Bovendien blijf ik erbij dat er geen enkel ander team op de grid aanwezig is dat dezelfde spankracht heeft dan McLaren. Ook al gebeuren dit soort van 'fouten gemaakt onder druk'. Of zijn we vergeten dat het geen 10 jaar geleden is dat Schumi met hetzelfde soort van problemen te kampen had, toen zijn team ook onder grote druk stond. 't is uiteindelijk allemaal goed gekomen en dat zal bij McLaren ook wel het geval zijn.

Last edited by Guido; 25-07-2004 at 20:17.
Reply With Quote
  #12  
Old 25-07-2004, 20:21
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally posted by Huudo
We zullen het maar niet hebben over het gesukkel van Ferrari in de tijd dat ook bij hun alles misliep.
Ach dat duurde maar een jaar of 20

Coureurs: 1979 Scheckter / 2000 Schumacher
Constructeur: 1983 / 1999
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #13  
Old 26-07-2004, 08:56
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Eens te meer waren de Honda's de smaakmakers van de race, zowel Jenson als Samoerai Sato.
Ik had mij voorgenomen om de race in fastforward mode te bekijken, gelet op de pole position van de Rode Ridder. Uiteindelijk heb ik toch nog pijn in de vingers gekregen van telkens weer naar het play toetsje over te schakelen en zodoende heeft mijn samenvatting vijf kwartier geduurd
Om maar te zeggen, naar mijn smaak een van de betere races van dit seizoen, maar dat was totnogtoe erg slapjes.

Iemand een idee waarom Coulthard in de eindfase Alonso eerst bijna te grazen neemt, maar daarna plots veel terrein verliest?
Ik weet wel dat Alonso even problemen heeft gekend met de ophanging, een euvel dat na enkele ronden weer verdween.


jan
Reply With Quote
  #14  
Old 26-07-2004, 10:10
Megane Megane is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2002
Location: ergens in de Kempen
Posts: 660
De spoiler van de Mc Laren is dat niet meer gewoon dat het zo snel gaat en is daarom afgebroken.
Norbert Haug heeft het over metaal moeheid, ik wist niet dat er aan zo een spoiler nog metaal zit.

We kunnen er nu wel eens mee lachen maar gelukkig heeft kimi niets, want dit was toch wel een serieuze klapper
Reply With Quote
  #15  
Old 26-07-2004, 10:18
BMW E46 V8's Avatar
BMW E46 V8 BMW E46 V8 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2004
Location: Leuven, Vlaams Brabant
Posts: 133
Ik vond het een aangename race vooral de duels ts. Alonso en Button. Wat mij opviel is dat de regiseur niet veel belang meer hechte aan Schumi Normaal komt die vaak in beeld en dat maakt het saai maar nu gingen ze meer de duels opzoeken in de achterhoede.
En wat een slechte start van Montoya, weet iemand de echte reden voor dit of lag het aan de piloot
__________________
vroem vroem tuut tuut
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 13:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.