De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rating: Thread Rating: 3 votes, 3.67 average.
Old 27-09-2004, 18:38
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Thomaske_GLPK
Wat ze gisteren in de BOX van GLPK zeiden was dat de LM600 tegen 240 van de baan is gegaan, kan iemand dit bevestigen
Nee, ik kan helaas niet bevestigen wat ze in de box bij GLPK vertelden over het ongeluk van Cor Euser
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 27-09-2004, 18:54
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Wat heeft de nr. 7 eigenlijk uitgestoken? Ik zie bij de foto's dat hij eraf gegaan is in Malmédy. Ik heb hem de race lang geparkeerd zien staan in Les Combes, maar na de finish is hij probleemloos naar de pits gereden...
Reply With Quote
Old 27-09-2004, 18:56
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Ik denk dat bij deze gisteren eindelijk is bevestigd dat de SRT Corvette C5R nu 100% klaar is voor (onbedrijgde) zege's!

De nieuwe Hewland gearbox maakt dus wel degelijk het verschil en kan het "voetje van Goossens" aan.

ALS er naast Goossens nu eens een degelijke piloot zou zitten die dus niet luissterd naar de naam Lamot ofzo. Dan hadden ze ongetwijfeld een onbedrijgde zege behaald.
Of zelfs met Lamot hadden ze gisteren zeer kort bij de zege gezeten, maar dan hadden er geen SC mogen zijn...

Maarja dit is uiteraard maar een "ALS" senario is dus eigenlijk overbodig.
Maar hopelijk is er in 2005 terug SRT met de C5R (dat is nu al zeker, zie hier) maar vooral: is de combinatie SRT <-> Goossens er terug + een degelijke tweede piloot + een degelijke teamsponsor, en dan zie ik er een toekomstige Belcar kampioen in! Wait and see dus...

Quote:
Originally posted by Thomaske_GLPK
Wat ze gisteren in de BOX van GLPK zeiden was dat de LM600 tegen 240 van de baan is gegaan, kan iemand dit bevestigen
Wat maakt de snelheid nu toch uit??? de wagen is volledig verwoest.... Het moest Jullie Viper eens zijn dan zal je er wel anders over spreken
En ohja, moest je het nog steeds niet weten, de belcar top GTA wagens halen inderdaad + - 250 km/uur als ze te Raidillon op rijden.

Last edited by Mr.Dallara; 27-09-2004 at 18:59.
Reply With Quote
Old 27-09-2004, 19:06
Stefan Stefan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Nicki_Mks
Wat heeft de nr. 7 eigenlijk uitgestoken? Ik zie bij de foto's dat hij eraf gegaan is in Malmédy. Ik heb hem de race lang geparkeerd zien staan in Les Combes, maar na de finish is hij probleemloos naar de pits gereden...
Probleemloos? lijkt me sterk dat hij hiermee probleemloos is verder gereden? anders had hij net zo goed naar de pits kunnen rijden, met al die SF procedures had hij nog een aardig eind kunnen komen denk ik.

Reply With Quote
Old 27-09-2004, 19:12
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally posted by Dragonfly
Was afgesproken dat gesloten wagenpark voor de boxen was
OK dat is dan duidelijk. Een briefing vervangt namelijk het reglement. Het was wel een ongewoon zicht.

C U
Reply With Quote
Old 27-09-2004, 19:36
Rivadavia Rivadavia is offline
De Paddock Rookie

Beste Mr.Dallara,

Er zijn enkele dingen die me van het hart moeten! Je oprispingen aan het adres van Franz zijn een schande voor dit forum. Dat je zelfs het lef hebt om zulke dingen te durven insinueren geeft blijk van je kennis van autosport. Als KTR insider had je immers geweten dat daar ook de piloten zorgen voor het budget en dat er ook gentlemen drivers rijden en hebben gereden. Dat die wagens op elkaar rijden, daar horen we je niet over …

Thomaske_GLPK vraagt gewoon of iemand weet of het juist is wat hij hoorde. Na een ongeval wordt veel verteld in de pitlane. Is het daarom nodig om zulke reacties te geven aan zijn adres? Ik denk dat je best in eigen boezem kijkt alvorens je bepaalde zaken wereldkundig maakt die helemaal geen toegevoegde waarde zijn aan de discussie!
Nog een tip: het zou helemaal geen kwaad kunnen als je een spellingscorrector zou installeren om die storende taalfouten te vermijden.

So far my 2 cents

Last edited by Rivadavia; 27-09-2004 at 19:42.
Reply With Quote
Old 27-09-2004, 19:55
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by alarma
Probleemloos? lijkt me sterk dat hij hiermee probleemloos is verder gereden? anders had hij net zo goed naar de pits kunnen rijden, met al die SF procedures had hij nog een aardig eind kunnen komen denk ik.

Ik heb hem ook op eigen kracht door de pitlane zien rijden na de race. Ik vond dat ook nogal vreemd.
Old 27-09-2004, 19:55
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

zoals Rivadavia al zei, zijn er inderdaad bij vele teams gentlemen drivers nodig, anders bolt de wagen gewoon niet. Enja Franz is er daar één van, maar daarom geen slechte piloot he, niet vergeten dat hij vorig jaar GTB kampioen was. Ik hoorde in Spa nog meerderen vertellen dat Franz beter had moeten rijden. Maar al bij al vond ik hem zo slecht nog niet rijden hoor. Al heeft hij precies wel altijd even de tijd nodig om in zijn tempo te komen en komt hij wel makkelijker in de problemen als er wat meer druk op zijn schouders gelegd wordt. Maar hij draaide zondag toch geregeld 2.26 - 2.27, meer kunt ge van Franz echt niet verwachten. Ook niet vergeten dat er op die moment wel toppiloten in de Vipers zaten: Kumpen en vooral Huisman waar ik echt wel van verschoten ben anders.
Old 27-09-2004, 20:01
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Franz is een toffe piloot. Hij heeft alleen nog niet voldoende ervaring met krachtigere wagens. Geef hem nog wat tijd om te leren. Volgend jaar zal het al véél beter gaan.
Old 27-09-2004, 20:03
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Originally posted by Rivadavia
Beste Mr.Dallara,

Er zijn enkele dingen die me van het hart moeten! Je oprispingen aan het adres van Franz zijn een schande voor dit forum. Dat je zelfs het lef hebt om zulke dingen te durven insinueren geeft blijk van je kennis van autosport. Als KTR insider had je immers geweten dat daar ook de piloten zorgen voor het budget en dat er ook gentlemen drivers rijden en hebben gereden.
Het is totaal niet nodig om mij uitteleggen dat er gentlemen drivers nodig zijn zoals Lamot om bv in dit jaar het budget te geven om de C5R een seizoen te runnen. Of om mij er op te wijzen waarom en waarvoor gentlemen drivers nodig zijn, want dat weet ik maar al te best.
Maar het is nu éénmaal zo dat ik ver van supporter ben van gentlemen drivers! Ik wil hiet TOTAAL GEEN afbruik doen aan Lamot of een andere pay driver. maar wil alleen maar meegeven dat ik liever een Vosse en Bouvy zie rijden.

En hier slaag ik dan meteen de nagel op de kop! Want zij rijden ook met een TOP GT wagen (die een groot budget vraagt om een seizoen rond te geraken, en die budgetten van PSI zullen niet veel van SRT verschillen hoor) En zij hebben wel 2 potentiele piloten, maar zij hebben wel enkele degelijke team sponsors.

En dat is het geen wat ik hierboven al heb geschreven.

Voor alle duidelijkheid: Ik ben fan van de Corvette en vooral van Goossens, hij was dan ook samen met de LM600 gisteren mijn favoriet.
Old 27-09-2004, 21:11
Corvette fan's Avatar
Corvette fan Corvette fan is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Jochie
Heb een leuke en spannende Belcar wedstrijd gezien.
Mijn fotos en videos volgen.

Indrukwekkend hoe Goossens bijna controle verloor bij het aanremmen voor busstop, het geluid van de motor toen hij angstvallig probeerde om de blokkerende wielen weer op gang te krijgen terwijl de auto lustig kwispelde ver weg van de ideale lijn, indrukwekkend dus.
De volgende ronde ging hij er bijna weer af, de banden zullen lekker vierkant gestaan hebben.

Heb ook een foto van de aanrijding tussen GLPK viper en BMW compact in de busstop, de aanrijding en de reactiev an de bww achteraf (aan de stands kon hij er nog niet naast) ... heftig.

Jochen
Hierbij enkele beelden

Last edited by Corvette fan; 28-09-2004 at 00:21.
Reply With Quote
Old 27-09-2004, 21:37
TYRI F1's Avatar
TYRI F1 TYRI F1 is offline
De Paddock Regular

ben dr ook geweest, gratis entree en gratis paddock Tja, het koste me wel 1,5 tank benzine om dr te komen

Zo zeg, wat een verschil in klasse! BELCAR is echt super om te zien. Mijn oren klapte zowat uit elkaar! De race op zich was niet echt te volgen, maar was wel mooi om te zien! Jammer van Cor, hij had ook nog letsel, een schrammetje op zn neus van het raam wat naar binnen kwam zetten.
Clio was echt verschrikkelijk om te zien, 13 auto's aan de start. Dr klapte er ook 1 heel hard van af, vol de muur in toen hij te hard uit de eau rouge kwam... Mini Cup heb ik niet veel gezien, was toen op visite bij de Fam. Snel (van het DSC). FRenault 1600 was leuk om te zien, we zaten toen bij de busstop. Veel oprokende bandjes en doorschieters.
In nederland kennen we cupraces met grote velden maar een clio veld van 13 auto's... was daar aan de hand?

Al met al schitterend om mee te maken! Heb zelf ook een hoop foto's gemaakt maar heb geen website :'( Ik ga binnekort wel ff aan de slag om deze er dus wel op te krijgen.
Old 27-09-2004, 21:42
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

Gratis paddock? Daar stond een heer die enorm brutaal was en niemand doorlieten zonder 5 euro te laten betalen voor naar de paddock te mogen. De Clio die dwars ging in Eau Rouge was Erik Groes. De race werd afgevlagd toen, maar ik heb geen enkele rode vlag gezien toen.
Reply With Quote
Old 27-09-2004, 21:49
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Moet ge ni langs dieje meneer gaan he

Reply With Quote
Old 27-09-2004, 22:20
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

Het was pas mijn tweede keer dat ik op Francorchamps kwam
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules