![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Wat heeft de nr. 7 eigenlijk uitgestoken? Ik zie bij de foto's dat hij eraf gegaan is in Malmédy. Ik heb hem de race lang geparkeerd zien staan in Les Combes, maar na de finish is hij probleemloos naar de pits gereden...
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat bij deze gisteren eindelijk is bevestigd dat de SRT Corvette C5R nu 100% klaar is voor (onbedrijgde) zege's!
![]() De nieuwe Hewland gearbox maakt dus wel degelijk het verschil en kan het "voetje van Goossens" aan. ![]() ALS er naast Goossens nu eens een degelijke piloot zou zitten die dus niet luissterd naar de naam Lamot ofzo. Dan hadden ze ongetwijfeld een onbedrijgde zege behaald. Of zelfs met Lamot hadden ze gisteren zeer kort bij de zege gezeten, maar dan hadden er geen SC mogen zijn... Maarja dit is uiteraard maar een "ALS" senario is dus eigenlijk overbodig. Maar hopelijk is er in 2005 terug SRT met de C5R (dat is nu al zeker, zie hier) ![]() Quote:
![]() ![]() En ohja, moest je het nog steeds niet weten, de belcar top GTA wagens halen inderdaad + - 250 km/uur als ze te Raidillon op rijden. ![]() Last edited by Mr.Dallara; 27-09-2004 at 18:59. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
|
|||
|
|||
Beste Mr.Dallara,
Er zijn enkele dingen die me van het hart moeten! Je oprispingen aan het adres van Franz zijn een schande voor dit forum. Dat je zelfs het lef hebt om zulke dingen te durven insinueren geeft blijk van je kennis van autosport. Als KTR insider had je immers geweten dat daar ook de piloten zorgen voor het budget en dat er ook gentlemen drivers rijden en hebben gereden. Dat die wagens op elkaar rijden, daar horen we je niet over … Thomaske_GLPK vraagt gewoon of iemand weet of het juist is wat hij hoorde. Na een ongeval wordt veel verteld in de pitlane. Is het daarom nodig om zulke reacties te geven aan zijn adres? Ik denk dat je best in eigen boezem kijkt alvorens je bepaalde zaken wereldkundig maakt die helemaal geen toegevoegde waarde zijn aan de discussie! Nog een tip: het zou helemaal geen kwaad kunnen als je een spellingscorrector zou installeren om die storende taalfouten te vermijden. So far my 2 cents Last edited by Rivadavia; 27-09-2004 at 19:42. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
zoals Rivadavia al zei, zijn er inderdaad bij vele teams gentlemen drivers nodig, anders bolt de wagen gewoon niet. Enja Franz is er daar één van, maar daarom geen slechte piloot he, niet vergeten dat hij vorig jaar GTB kampioen was. Ik hoorde in Spa nog meerderen vertellen dat Franz beter had moeten rijden. Maar al bij al vond ik hem zo slecht nog niet rijden hoor. Al heeft hij precies wel altijd even de tijd nodig om in zijn tempo te komen en komt hij wel makkelijker in de problemen als er wat meer druk op zijn schouders gelegd wordt. Maar hij draaide zondag toch geregeld 2.26 - 2.27, meer kunt ge van Franz echt niet verwachten. Ook niet vergeten dat er op die moment wel toppiloten in de Vipers zaten: Kumpen en vooral Huisman waar ik echt wel van verschoten ben anders.
|
||||
|
||||
Franz is een toffe piloot. Hij heeft alleen nog niet voldoende ervaring met krachtigere wagens. Geef hem nog wat tijd om te leren. Volgend jaar zal het al véél beter gaan.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar het is nu éénmaal zo dat ik ver van supporter ben van gentlemen drivers! ![]() En hier slaag ik dan meteen de nagel op de kop! ![]() En dat is het geen wat ik hierboven al heb geschreven. ![]() Voor alle duidelijkheid: Ik ben fan van de Corvette en vooral van Goossens, hij was dan ook samen met de LM600 gisteren mijn favoriet. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Last edited by Corvette fan; 28-09-2004 at 00:21. |
|
||||
|
||||
ben dr ook geweest, gratis entree en gratis paddock
![]() ![]() Zo zeg, wat een verschil in klasse! BELCAR is echt super om te zien. Mijn oren klapte zowat uit elkaar! De race op zich was niet echt te volgen, maar was wel mooi om te zien! Jammer van Cor, hij had ook nog letsel, een schrammetje op zn neus van het raam wat naar binnen kwam zetten. ![]() Clio was echt verschrikkelijk om te zien, 13 auto's aan de start. Dr klapte er ook 1 heel hard van af, vol de muur in toen hij te hard uit de eau rouge kwam... Mini Cup heb ik niet veel gezien, was toen op visite bij de Fam. Snel ![]() In nederland kennen we cupraces met grote velden maar een clio veld van 13 auto's... was daar aan de hand? Al met al schitterend om mee te maken! Heb zelf ook een hoop foto's gemaakt maar heb geen website :'( Ik ga binnekort wel ff aan de slag om deze er dus wel op te krijgen.
|
||||
|
||||
Gratis paddock? Daar stond een heer die enorm brutaal was en niemand doorlieten zonder 5 euro te laten betalen voor naar de paddock te mogen. De Clio die dwars ging in Eau Rouge was Erik Groes. De race werd afgevlagd toen, maar ik heb geen enkele rode vlag gezien toen.
|
|
||||
|
||||
Moet ge ni langs dieje meneer gaan he
![]()
|
||||
|
||||
Het was pas mijn tweede keer dat ik op Francorchamps kwam