![]() |
|
|
||||
|
||||
...die hij kreeg omdat hij in de wagen van DC was gesprongen tijdens het inhalen...
|
|
||||
|
||||
en die moest vanuit de kliniek toekijken hoe Schumacher die tomaten aan het opeten was, en voor hij vertrok nog even een wortel erbij in zijne mond stak...
|
||||
|
||||
om daarna tot de conclusie te kome dat dit verhaal echt dom aant worre is, mor da vinne we ni erg zenne...
![]()
|
||||
|
||||
Ondertussen vroeg kapitein Kirk op de Enterprise zich af waar die wortelplaneet ineens vandaan kwam. Volgens Mister Spock was de logische verklaring:
|
|
||||
|
||||
...de zuidwestelijke frituur van de linkeroever...
|
|
||||
|
||||
....Deze was bij een bizar -en vooral- geschift volkje, " Paddockers" genaamd, beter gekend als "DE FRITUUR" van de planeet ZOLDER.....
|
|
||||
|
||||
... dewelke reeds ongelooflijk anecdotes had opgeleverd, zoals deze: ...
|
||||
|
||||
..."waar is mijn broek ?"...
|
|
|||
|
|||
alle gekheid op een stokje want toe verscheen sennake ten tonele, een onbemind en us onbekend literair talent dat vernieuwende dichtkunst brengt zonder leestekens wat in dit sprookje natuurlijk de vervelende consequentie heeft dat mijn zin verschrikkelijk lang en eentonig kan worden waardoor iedereen afhaakt en sennake naar een vreemde planeet in een ander zonnestelsel vliegt waar hij landt en meteen de paddockvlag plant op die nieuwe planeet maar toen struikelde hij over de ladder van zijn cliodriescoraket...
|
|
||||
|
||||
???????????????say again ???????
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ja, sennake kwam op mijn planneet met den driescoclio space shuttel OFZOIETS
![]() ![]()
|
||||
|
||||
...die platte band kreeg...
|
|
||||
|
||||
en daarom moest liften en hopen op een space shuttle die passeerde en even stopte om hem mee te nemen, één probleem echter...
|
|
|||
|
|||
Er vlogen geen shuttles meer den zaterdag na18.00. Waarop hij maar belde naar de rijkswacht brigade. " Hallo, met Pascal Put, waarmee kan ik u van dienst zijn ? " ....
|
|
||||
|
||||
ne grote mé mayonaise aub
|
|