![]() |
|
|
||||
|
||||
Een naam die ik mis in het lijstje van de inschrijvingen is Kris Princen!
Hij heeft enkele weken terug afscheid genomen van z'n "oude" clio (in Le Touquet), terwijl een tijdje geleden op de cover van Autonieuws stond dat hij een nieuwe clio aan het opbouwen is. Ik ben er zo goeg als zeker van dat er toen ook stond dat het debuut was voor in de Condroz... Nog een grote naam die ik niet zie staan in de entry list is -Big Bernie- Munster. ![]() ![]() ![]() Ik las net op een ander forum dat hij al z'n wagens heeft verhuurd en zo dus zelf niet "kan" rijden... Het wagenpark van BMA voor de condroz: BMA : - Impreza WRX N12 N4 / P. Smets - Impreza 555 A8 / D. Jullien - Impreza 555 A8 / F. Jansemme BMA / DEFERM : - Impreza WRC A8 / H. Deferm - Impreza 555 A8 / F. Massin Verder is er op turbomagazine een foto verschenen van het deco van Duez z'n Gordon Evo 8: ![]() |
|
|||
|
|||
Princen rijdt niet in de Condroz aangezien ze nog niet begonnen zijn met de opbouw van de wagen. De Clio R3 is zelfs nog niet gehomologeerd. In de rally van de Var in Frankrijk wordt de Clio voor het eerst voorgesteld aan het groote publiek. Kris gaat zef naar de voorstelling. Zijn debuut gaat zijn voor volgend jaar met de Clio R3.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Het zijn alletwee kaarten hé ![]() Verder zal Koen Lauwaert niet met een Fiesta S1600 starten, maar wel met zijn C2. Da's een foutje op de lijst. |
|
|||
|
|||
De Winkel rijdt ook niet hoor.
|
|
||||
|
||||
Rijdt hij dan in de Euregio? Daar staat hij nl. (nog) niet op de lijst.
Tim
|
||||
|
||||
Quote:
Grtzzz |
|
||||
|
||||
De 307 WRC voor Thiry:
![]() De max volgens mij ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Hopelijk maken ze die decals voor modelbouw want als je die zelf moet gaan ontwerpen... Amai...
|
|
||||
|
||||
Ik denk (hoop) wel dat ze die gaan maken... Allesinds als hij zou winnen toch... (want hij is ook wel een beetje mijn favoriet)
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Als je van Kortrijk komt, moet je niet kijken op een Km tje. ![]() En de Condroz is nog zo een rally waarbij al de KP's rond het centrum liggen. In Huy wil dit zeggen dat een gedeelte van de Kp's aan de bovenkant van de Maas liggen en een aantal ervan aan de onderkant (de Haspengouwstreek). Laat ons zeggen dat alles binnen een straal van 50 km van het centrum van Hoei is. |
|
||||
|
||||
Phil Nijs neemt ook deel, ditmaal met als co Edde Smeets. De wagen is natuurlijk de Subaru van Phil ...
Bron: Phil en Eddy |
|
||||
|
||||
Fast Freddy Video
En of Freddy nog steeds lekker hard rijden kan...
http://www.photos-motorsport.be/videos/TestLoix2006.wmv Gisteren tijdens de Duez Days was hij er aanwezig om de Polo verder af te stellen. Geniet en dit beloofd voor volgend weekend ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
http://mathieu.boldo.free.fr/phpBB2/...asc&highlight= mvg, Bert.
|
||||
|
||||
Enkele startnummers gevonden op ander forum:
1. Loix (VW Polo Super 2000) 2. Solowow (Pol / Renault Clio S1600) 3. Duval (Skoda Fabia WRC) 4. Tsjoen (Ford Focus WRC) 5. Thiry (Peugeot 307 WRC) 6. Cols (Mitsubishi Lancer Evo9 Gr.N) 7. Snijers (Skoda Fabia WRC) 8. Bouche (Subaru Impreza Gr.A) 9. Deferm (Subaru Impreza WRC) 10. Van Eldik (Ned / Subaru Impreza WRC) 11. Smets (Subaru Impreza WRX Gr.N) 12. Van Parijs (Porsche 911 GT3) 14. Colsoul (Mitsubishi Lancer Evo 9 Gr.N) 15. Meeke (GB / Citroën C2-R2) 16. Duez (Mitsubishi Lancer Evo7 Gr.A) 17. Van Woensel (Nissan 350Z) 18. Julien (Subaru Impreza Gr.A) 19. Bodson (Audi S2) 20. Verreydt (BMW M3) 21. Schammel (Lux / Ford Fiesta S1600) 22. KaKuszi (Hon / VW Polo S1600) 23. Turrion (Mitsubishi Lancer Evo6,5 Gr.A) 24. Busin (VW Polo S1600) 25. Roman ( / Mitsubishi Lancer Evo9 Gr.N) 26. Poletto (Ita / Mitsubishi Lancer Evo8 Gr.A) 27. Lefevere (Subaru Impreza WRX) 28. Cherain (Citroën C2-R2) 29. Verhees (Mitsubishi Lancer Evo8 Gr.N) 30. Deconinck (Mitsubishi Lancer Gr.A) Het is nog een week, maar de voorlopige weersvooruitzichten voorspellen een typisch Condroz weertje. (maxima van 8° en voorlopig droog) |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|