![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat dit gerenderde beelden zijn. Mocht het gerenderd zijn zou het geantialiased zijn, en de light shaders zouden helemaal anders zijn. Het is duidelijk te zien dat de gebruikte shading techniek die van F1 2002 is.
(de shots van die Porche zijn wel gerenderd natuurlijk) |
|
||||
|
||||
Maar hoe zit dat dan met die "motion blur" in sommige van die shots? -Da's dan toch bewerkt, he? -Of zit dat in F1 2k2 in?
Jan. =---
|
||||
|
||||
die beelden van de Tyrell zijn gerenderd. Op de tweede pagina van deze thread zie ik echter nergens een motion-blur
![]() |
|
||||
|
||||
Dat shot van de Tyrrel bedoelde ik onder andere.... dacht dat ik een commentaar gelezen had in de aard van "oh, die zit er dan terug in." Die is dus (voorlopig) fake. Ok.
Nu, ik dacht dat ook te zien in het shot van de McLaren die onder de JPS Lotus lijkt door te duiken, maar je hebt gelijk: dat is gezichtsbedrog door de texture op de boordsteen. Jan. =----
|
||||
|
||||
Quote:
Hier kan maar beter niks meer in de weg komen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Echt een machtig spel. 500 laps and counting. Tot mijn stuur het erbij zal begeven! Ik vrees echter dat dat niet te lang meer zal zijn :-( Kheb mijn F550 al geforceerd moeten upgraden met F1 shifters nadat mijn pook het begeven had in het aanremmen voor Adelaide hairpin met ne gedwongen Raikkonen als gevolg ... zucht :-/ Als de andere GTRers op het forum nu ook eens die driving aids afzetten ;-) kunnen we tijden, gereden door normale mensen, beginnen vergelijken en hopelijk liggen die dan wat dichter bij elkaar want op findthelimit.com kom ik er niet echt (lees echt niet) aan te pas :-) Ter referentie van wat ik mij nog herinner van daarstraks : MCours 1'34'1 Sugo 1'33'7 Groeten, Jochie |
|
||||
|
||||
Mja, zonder driving aids met een keyboard is echt niet te doen
![]() |
|
||||
|
||||
Ik deel uw mening stijn
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
LOL De naam Tambay op de bolide en de helm van Regazonni.
|
|
||||
|
||||
Ik dacht al : ziet niemand anders dat nu????????
|
|
|||
|
|||
Ik heb die Turbo Mod eens geïnstalleerd : grafisch ziet alles er prima uit (als je een replay bekijkt vanuit tv-perspectief) maar achter het stuur is het heel wat minder, met die dingen valt gewoon bijna niet te rijden. De originele wagens uit F1 2002 zijn wel goed bestuurbaar. Maar goed, het zal allemaal nog wat experimenteel gedoe zijn veronderstel ik.
|
|
|||
|
|||
Dus Sennake, denk toch maar eens 2 keer na voor je speciaal voor die mods dat spel koopt, je moet er trouwens een behoorlijke krachtig pc voor hebben. Ik vindt Grand Prix 4 wat betreft rijplezier nog steeds de betere koop. Al moet ik zeggen dat ik alijd rij vanuit het topcam perspectief want de gp4 cockpit geeft geen realistisch effect.
|
|
|||
|
|||
kwestie van de jeugd niet te doen twijfelen : het is nog altijd "Ik vind" met een D
|
|
||||
|
||||
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|