![]() |
|
|
|||
|
|||
Bertolini pit (vanaf P2)
|
|
|||
|
|||
Grossjean (Ford) voorbij Bartels (Maserati) die net uit de pits komt. Wachten is nu op Zuber die nu binnenkomt!
|
|
|||
|
|||
Grossjean neemt kop over! (dankzij nieuw ronderecord), Hennerici nu 2e, Bartels 3e
|
|
|||
|
|||
Piccini nu 4e (in 2e Phoenix Carsport Corvette), Ramos (2e Vitaphone Maserati) terug naar 5.
|
|
|||
|
|||
Ramos zakt terug, 6e, Longin (Masa, Hegersport) op zijn hielen!
|
|
|||
|
|||
kwartier te gaan, Piccini op de staart van Bartels!
|
|
|||
|
|||
contact tussen Piccini en Bartels! (nose to tail), geen schade, geen positiewisseling.
|
|
|||
|
|||
Piccini pakt 3e plek! Bartels terug naar 4.
|
|
|||
|
|||
5 minuten te gaan, Grossjean met een enorme voorsprong, Phoenix Corvettes 2 en 3, Longin 6e
|
|
|||
|
|||
Finish!
1. Grosjean, Ford 2. Hennerici, Corvette 3. Piccini, Corvette 4. Bartels, Maserati 5. Daniel, Lambo 6. Ramos, Maserati 7. Longin, Maserati 8. Muller, Corvette |
|
|||
|
|||
Hezemans/Piccini Corvette (nr.14) under investigation...
|
|
|||
|
|||
Perfect livestream via http://www.gt1world.com/gt1tv. Goed geregeld!
Entertaining race maar veel te kort voor GT's, strategie is volkomen nutteloos, pitstop is puur circus, het is nu sprinten, alsof je naar GP2 zit te kijken.... Last edited by Coach Ep; 17-04-2010 at 18:55. |
|
||||
|
||||
Het heeft wel wat die sprints, als ik endurance wil zien kijk ik naar LMS, ALMS, of Le Mans (wat ik met minstens evenveel plezier doe
![]() Een 24u van Spa met deze wagens/piloten in de hoofdrol zou pas echt de kers op de taart van het WK GT1 zijn. Grosjean was best indrukwekkend, bij Matech hebben ze hun huiswerk goed gedaan blijkbaar. |
|
||||
|
||||
Ik vond het ook goed, maar 't is toch een beetje wennen die korte races met deze bolides. Toch mooie duels gezien en dat is altijd mooi meegenomen
![]() Wat vinden jullie van de Balance of Power? Zonder de details te kennen had ik toch de indruk (zoals de tv spreker van exqi) dat sommige wagens wel veel beter gingen dan andere. Strafste vond ik dat een piloot van phoenix zei dat ze veel te weinig power hadden om voor de Ford GT te geraken, terwijl de corvetten al veel te hard gaan. Is er een kans dat deze balance of power oefening opnieuw wordt overgedaan? Ik zou de strijdvaardige GT-R's wel eens voorin willen zien, vandaar ![]() En inderdaad, de LMS biedt een mooi endurance alternatief! |
|
||||
|
||||
Ik vond het vreemd dat de Mutch/Grosjean Ford niet te volgen was door de rest (zeker niet met Grosjean aan het stuur), en dat Marc VDS exemplaren moeite hadden om in de buurt van de top 10 te blijven. Terwijl daar toch ook niet de minste piloten mee rijden...
En de Corvettes waren in verhouding met de andere 'oudjes' inderdaad te snel, vooral de Astons vielen tegen. Ik verwacht dan ook een lichte herziening voor Silverstone. Hopelijk dat de Nissans dan ook wat meer vooraan spelen, wat een schitterende wagens! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|