![]() |
|
|
||||
|
||||
Ja ik vind die rode waas ook wel afsteken maar nog een puntje van "kritiek": aan de binnenrand van de body bij de cockpit, komt dat rood niet te ver naar achter? ik denk dat dit toch wit blijft aan die rand.
|
|
||||
|
||||
Mooi spuit -en decalwerk al moet ik Guy gelijk geven ivm die rode waas in de sidepods...
Tom |
|
||||
|
||||
die waas moet inderdaad opgelost worden, ga ze terug demonteren en herspuiten denk ik
Aan de cockpit wat er een stukje niet goed afgedekt, vandaar dat het fluo te ver komt, ook dit ga ik nog rechtzetten.... Bedankt voor de opbouwende kritiek trouwens. |
|
||||
|
||||
Kleine update
Achterspolier gemonteerd, ook de Marlboro reclame decals erop gezet, en overspoten met gunze vernis. Na het drogen wat gepolierd. Heb ook een uur of 6 zitten schuren aan de banden... pfff en het resultaat staat me niet 100% aan. Hier en daar zie je nog de "middenlijn" ![]() De sidepods had ik er afgedaan omdat er een mistlaagje fluo nevel in lag ![]() De voorspoiler is ook gespoten en is aan het uitharden. Het einde komt in zicht. |
|
||||
|
||||
Zo'n achterspoiler met de originele reclame erop ziet er toch mooier uit dan met die belachelijke streepjes die ze in sommige landen erop moeten plakken.
Goe bezig. ![]()
|
||||
|
||||
De tire templates om de letters op de banden te spuiten heb ik nog niet,
moet ik eens bijbestellen waar er stock is... voor de rest denk ik dat we rond zijn met dit project. Het is een lange trage bouw geweest. Nu gaan we enkele 1/24 dozen aanpakken zodat de kast terug wat ademruimte krijgt.. heb heel veel plezier gehad aan deze kit ! een aanrader. Ik zal misschien ook nog eens een Ayrton Senna figuur aanschaffen op 1/12, maar deze is niet makkelijk te vinden, maar hij bestaat. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ondertussen besteld bij www.bestbalsakits.be
- Senna figuur - Decals hiervoor - Tire templates wel duur de kilo... 81 eur ![]() |
|
||||
|
||||
Ziet er fantastisch uit hoor!
![]() Als trouwe F1 fan kan ik dit project alleen maar toejuichen. Wat betreft je banden: ik had ook dit probleem tot ik hier iets leuk heb opgevonden: Ik plaatste de banden op de nog niet afgewerkte velg , maakte een klem met tandenstokertjes(die ik aan beide zijden van de velg centraal plaatste) en zette mijn dremel erop. Ik liet de banden draaien over mijn dremel en zo kreeg ik alles weg in een korte tijd. |
|
||||
|
||||
Ik heb die ook nog ergens liggen.
![]() Wel een kleine bedenking : je hebt voor Marlboro decals gekozen. Ze zijn mooi. Maar zeker in Duitsland en Engeland reden ze dus met die streepjes. Een mogelijk probleem is misschien dat die achtervleugel van de bouwdoos dan ook voor de GP van Duitsland bedoeld is (biedt in ieder geval relatief weinig downforce), waardoor die Marlboro decals weer 'fout' zouden zijn. Maar da's meer muggeziften van mij hoor.
|
||||
|
||||
Dit is een leuk model geworden. Proficiat!
Op naar de volgende?
|
||||
|
||||
Het belangrijkste is inderdaad dat je je geamuseerd hebt ermee. Bedankt omdat je ons de vooruitgang hebt laten zien. Ik was een vaste lezer en kijk weeral uit naar je volgende. Opnieuw een F1, of wat anders deze keer?
|
|
||||
|
||||
Vind dit ook een mooi model de livery he van de tijd van Marlboro.
Blink alle sinds lijk een spiegel man. ![]() Grts Vinnie. ![]() |
|
||||
|
||||
bedankt voor de reacties, er zal nog een update komen als "senna" geariveerd is, en ik de tire templats kan gebruiken.
Ondertussen begonnen aan een revell Audi R8, kleinere projecten nu zodat er wat plaats vrijkomt in de overvolle stock kast ![]() |
|
||||
|
||||
Mooie McLaren geworden ! Zal nog een meerwaarde krijgen met de tire templates en senna figuur
![]() |
|
||||
|
||||
eindelijk af
Good Year op de banden gespoten, en resin Senna figuur erbij gezet, figuur heb ik "gekleurd" met olieverf ![]() ![]() ![]() Last edited by bartmotte; 03-12-2008 at 12:18. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|