De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 30-08-2005, 09:30
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Maarten
en in oschersleben heeft longin ook nog met de vette een tik gedaan, ik dacht tegen een porsche die hij wilde inhalen, misschien eens beter leren inschatten hoe de anderen reageren. Ik heb gehoord van baert dat er veel 'mindere' piloten klaagden over de aggressieve rijstijl van de 'top'piloten ... die misschien té veel denken dat ze met niemand rekening moeten houden ... 't is maar een gedacht hé
Bij het contact met deze Porsche was Bert helemaal niet in fout! Toen de Lister rond ging is Bert iets te vroeg op 't gas gegaan en hebben ze elkaar eventjes geraakt zonder ergs voor beide.

Mvg...
Reply With Quote
Old 30-08-2005, 12:15
yannick88's Avatar
yannick88 yannick88 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Thomaske_GLPK
Bert wil hiermee zeggen dat de meeste teams een goede start willen nemen en dus ook de beste starter laten vertrekken. Hij zegt niet dat hij de beste is maar hij is wel één van de prof rijders in de Belcar!

Mvg...

Ik wil niet ambetant doen maar onder het woordje prof rijder versta ik betaald worden om te rijden en geen enkele andere activiteiten uitvoeren , zich volledig op deze sport af activiteit toeleggen .
Bert is buiten piloot toch ook nog bedrijfsleider ?

Misschien had er beter profesionele rijders gestaan

Mvg
Old 30-08-2005, 12:33
Eddy V Eddy V is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Eygmar
Misschien is het toch iets in hun koppeke

ik denk meer aan hun nek
Ha ja, wou ik eigenlijk niet zo cru uitdrukken. Maar weten die kerels (dames) waar het ene begint en het andere ophoudt?
Reply With Quote
Old 30-08-2005, 13:59
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Bert wil hiermee zeggen dat de meeste teams een goede start willen nemen en dus ook de beste starter laten vertrekken. Hij zegt niet dat hij de beste is maar hij is wel één van de prof rijders in de Belcar!

Mvg...
Sorry hoor, maar hier sla je de bal behoorlijk mis. Bert Longin is geen prof, maar een amateur, die zoals de meeste piloten, nog steeds moet betalen voor zijn zitjes, zowel in Belcar als in FIA-GT.
Alleen heeft Longin het geluk dat hij sponsors heeft die hem een zitje in een topwagen kunnen kopen. Het feit dat je in een Viper of Corvette rijdt, maakt je nog geen betere piloot, of geeft je niet meer rechten dan de minder kapitaalkrachtige amateur in zijn BMW of GTB-Porsche.
Trouwens, het niveau van de piloten viel in deze 24 Uren zeer goed mee. In voorgaande edities hebben we al heel wat ergere dingen meegemaakt. Bert Longin vergeet bovendien dat zonder al die betalende amateurpiloten, waar hijzelf ook toe behoort, er geen Belcar of 24 Uren zouden zijn. Zoals Guy al zei, in een race zoals de 24 Uren van Zolder dient iedereen zich aan te passen. Enkele zelfverklaarde "professionele piloten" hebben het daar blijkbaar moeilijk mee. Niet de andere piloten, maar Bert Longin heeft een probleem.
Reply With Quote
Old 30-08-2005, 15:41
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

Quote:

Mvg...
Bert gedraagd zich misschien of wil zich voordoen als prof, maar ik vrees dat het daarbij ook blijft. IK wil hier niet mee zeggen dat Bert een slecht piloot is verre van. Maar van het niveau van Bert rijden er veel piloten rond. Net zoals al die andere piloten, geen budget mag je rondjes gaan draaien met de fiets donderdag avond.
Reply With Quote
Old 30-08-2005, 18:59
Megane Megane is offline
De Paddock Regular

Ik vind de gissingen en of kritiek op Bert een beetje erover.

Ik heb Bert de 24U in francorchamps zien rijden, en daar was hij een van de betere.
Als we zien zijn wat zijn collega AK allemaal al heeft kapot gereden, waar deze zelf in de fout gaat valt het bij B. Longin nog heeeeeeeeel goe mee. Ik zelf heb nog gereden in de Touring-cup toen Bert ook nog niet lang bezig was, en heb ervaren dat deze mij altijd correct heeft behandeld en benaderd, en nu herken ik nog steeds diezelfde Bert.
De tijden die Bert rijdt en constant rijdt mogen gerust vergeleken worden met die van veel proffesionele rijders.
Reply With Quote
Old 30-08-2005, 21:19
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Megane
Ik vind de gissingen en of kritiek op Bert een beetje erover.

Ik heb Bert de 24U in francorchamps zien rijden, en daar was hij een van de betere.
Als we zien zijn wat zijn collega AK allemaal al heeft kapot gereden, waar deze zelf in de fout gaat valt het bij B. Longin nog heeeeeeeeel goe mee. Ik zelf heb nog gereden in de Touring-cup toen Bert ook nog niet lang bezig was, en heb ervaren dat deze mij altijd correct heeft behandeld en benaderd, en nu herken ik nog steeds diezelfde Bert.
De tijden die Bert rijdt en constant rijdt mogen gerust vergeleken worden met die van veel proffesionele rijders.
Sorry Megane eerst en vooral zijt ge misschgen het broer van Thomaske? Ik heb nog gezegt Bert is geen slecht piloot, maar als je zegt dat hij één van de betere was tijdens 24U van Spa sla je ook de bal behoorlijk mis. Ik ken mensen die met Bert samen op één wagen touring- cup hebben gereden. Die zeggen zelf van Bert heeft schoenmaat 57 gekregen en loopt daar zelfs langs. Bert profileert zich als top top rijden (laat dit duidelijk merken tijdens bepaalde intervieuws) dan kan je ook verwachten datje hier veel reactie op krijgt (positeief of negatief). Bert is een blijft een dooorsnee piloot die toevallig een zeer grote finaciele steun heeft, valt deze steun weg valt Bert even hard. Bij GLPK heeft wel ooit een groot talent gereden waar AK zeer zeker voor moest onder doen. Maar deze mocht één de kwali niet rijden of slechts 2 ronden. Volgend seizoen budget niet volledig rond, ga maar aan de draad staan om de koers te volgen.
Reply With Quote
Old 30-08-2005, 23:17
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Ok, genoeg Bertje in deze thread.................gaan we nu verder over die 190 andere coureurs?

Filmpje van de nachtstint van Heylen gezien? Sodeju, dat gaat toch hard....o zo mooi
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 30-08-2005 at 23:23.
Reply With Quote
Old 31-08-2005, 11:40
Amateurke's Avatar
Amateurke Amateurke is offline
De Paddock Rookie

Wat weerhoudt sommige (top)piloten de waarheid te vertellen ivm bepaalde incidenten, hebben zij het zo moelijk om de realiteit weer te geven ? Persoonlijk was ik betrokken bij het incident met de Corvette (eerste linkse), ik las dat de heer Heylen dacht dat hij een klapband had, maar achteraf bleek dat hij werd aangereden door een "tragere deelnemer" luidt zijn versie. De realiteit is dat de heer Heylen véél te snel kwam aangereden en bij het insturen rechtsachter uitbrak en mij aantikte met het gekende resultaat als gevolg (beeldmateriaal als bewijs). Vindt de heer Heylen 1' 43 zo traag in een 24 uren race en dan nog bij nacht ? Persoonlijk zijn wij na dit incident teruggevallen van de 13 de naar de 30 ste plaats, heeft iemand ons horen morren ?
Reply With Quote
Old 31-08-2005, 13:43
gouwyf's Avatar
gouwyf gouwyf is offline
De Paddock Rookie

Heylen heeft hier nog eens bewezen, net zoals hij dat in de Megane Cup doet, dat hij wel degelijk aan een stuur kan draaien en niet alleen dat van een éénzitter.
Reply With Quote
Old 31-08-2005, 14:53
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

mark man

waar vinden we dat filmpje? wil ik ook wel eens zien ..
Old 31-08-2005, 15:19
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular

Er werd in mijn ogen tijdens deze editie vrij sportief gereden.
Niet iedere piloot heeft dezelfde instelling tijdens zo'n race. Er zijn er altijd bij die nog late uitremacties ondernemen, terwijl dit uiteindelijk slechts enkele hondersten van seconden kan schelen. Als je meedoet aan de 24 uren weet je dit, en moet je gewoon alert zijn...
Old 31-08-2005, 17:16
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by Maarten
mark man

waar vinden we dat filmpje? wil ik ook wel eens zien ..
der is zo een autosportprogramma op de Vlaamse buis, awel op die hun site

Reply With Quote
Old 31-08-2005, 18:01
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Net de start bekeken. Dat was weer een mooie hoop i.P.v een opgelijnd veld.

Reply With Quote
Old 31-08-2005, 21:52
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Amateurke
De realiteit is dat de heer Heylen véél te snel kwam aangereden en bij het insturen rechtsachter uitbrak en mij aantikte met het gekende resultaat als gevolg (beeldmateriaal als bewijs).
Is er een mogelijkheid dat wij, de fans, dit kunnen zien? Overigens, prachtige nickname gezien dit antwoord
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules