![]() |
|
|
|||
|
|||
ik blijf bij mijn standpunt en ja ik weet zeer zeker hoe een racewagen in elkaar steekt. het valt me alleen op dat Bert de laatste 2 wedstrijden wel enkele stuurfouten heeft gemaakt.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Kunde gy het dan zoveel beter? |
|
|||
|
|||
Het is algemeen bekend dat Bert Longin niet de snelste piloot is van het FIA GT peloton maar wel iemand die heel regelmatige tijden rijdt. Daarbuiten ligt hij heel goed in het GLPK - Carsport team en ook met andere teams kan hij het heel goed vinden. Zo'n piloten zijn er juist nodig.
De onzin die hier wordt geschreven dat Bert in de fout gaat door stuurfouten wil ik nog eens niet lezen omdat ik dan misschien dingen ga schrijven die hier niet geschreven moeten worden. En zoals ICEMAN al aanhaalt is het rondgaan door het aantikken van een andere wagen zeker GEEN fout van Bert Longin. Ook wil ik langst deze weg de jongens van GLPK Carsport feliciteren voor wat ze dit weekend weer gepresteerd hebben. Ze hebben dan wel de race niet uitgereden maar ze hebben wel weer laten zien dat er rekening moet gehouden worden met hen. Mvg |
|
|||
|
|||
GLPK HEEFT GESPROKEN DUS mondeke toe
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Neemt niet weg dat er in de press release van GLPK Carsport een quote van Hezemans staat die te denken geeft: Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
waarom hollandse zuinigheid het is ook nog steeds een half belgs team...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Daarvoor moet het er nog niet grijs vol zitten met Hollanders (al een geluk ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|