![]() |
|
|
||||
|
||||
Steve heeft beke meer powers dan wij. Hij weet denkik alles van het spel.
|
||||
|
||||
het is echt een ongelofelijk spel, veel gelijkenissen met GTR in de menu's en zo (das ietsje minder) maar ik beleef veel meer plezier aan het rijden. Je moet echt heel geconcentreerd bezig zijn, hier telt het echt van op de rijlijn te blijven. ZALIG
de lotus is het vinnigst, mijn tijden: - long: 1.35.9 - short: 1.17.9
|
||||
|
||||
de lotus op short: 1 16 807
![]() Die corvette, is me dat een zwalpei zeg, den boot van sinterklaas ligt stabieler op de weg... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
De Vette is wel leuk, maar ge moet wat met de rem en gas spelen om em wat schuin te krijgen. (loose is fast
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Hehe, weet ik best, maar toch kan ik je een paar Zolder pics geven maar blijkbaar ben jij niet geintresseerd? ![]() |
|
||||
|
||||
Het is echt pure fun deze demo !
Je moet de vette echt schuin laten gaan of je rijdt trage tijden ![]() Na een tijdje rijden wordt de wagen voorspelbaar en echt fun om (gecontroleerd) door de bochten te zwieren. Momenteel zit ik op het short circuit aan: lotus 1 16 4 corvette 1 16 7 Maar dit moet zeker en vast nog sneller kunnen daar ik mijn gas niet kan doseren. Mijn pedalen zijn kapot en ik geef nu gas dmv een knop op het stuur. Het is dus eigenlijk van driftje naar driftje met ofwel volgas ofwel kompleet lossen... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Nee serieus, ik doe er alles aan om de achterkant minder grip te geven, maar die vette blijft "zwalpen"... Ik vrees dat diejen bak mij niet ligt... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
Onderweg.
![]() |
|
||||
|
||||
Steve denk ook maar eens aan mij
![]()
|
||||
|
||||
Ja ik zie die pics ook wel zitten.
|
|
|||
|
|||
PM me met je mail adres.
|
|
|||
|
|||
Mail weg en de links werken deze keer.
ENJOY. |
|
||||
|
||||
Het ziet er gewéldig uit! Ik las ergens dat de circuits per GPS nagebouwd zijn, en 't is er verdorie aan te zien: voor zover ik Zolder ken (toch al bijna 200 rondjes -in de passagierszetel- op m'n actief) ligt er geen centimeter asfalt teveel of te weinig. Ook de pits- en randbebouwing is zéér vertrouwd...
Hebben hebben hebben!!! Maar nog veel te lang wachten... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|