![]() |
|
|
||||
|
||||
Dat uitstellen is inderdaad frustrerend, maar aan de andere kant: Elke maand uitstel = 20 extra auto's in het spel
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien kunnen we teams maken en zo die verschillende endurance races uitrijden. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Jup, 24h Le Mans, dat was elke avond een uur of 4 racen, en dan ganse dag PS2 laten opstaan om de volgende avond dus weer door te kunnen gaan...
En dan een ganse dag hopen dat er geen stroompanne thuis is ![]() |
|
|||
|
|||
Ik vind het jammer dat je die lange races niet kunt saven. Ik vind die 2 uurs races in GT3 al vrij lang duren.
Last edited by FIRE; 13-01-2005 at 17:01. |
|
||||
|
||||
Quote:
maar een 24uurs race lijkt mij wa lang
|
||||
|
||||
Ge kunt ze ook in B-spec laten rijden he. Maar zelfs als ge den tijd maximaal versneld, doet ge er nog 8 uurs over.
En afwisselend de computer laten rijden zit er ook niet in denk, want heb da ook al zitten denken. En als ik het goed begrijp, rijden er nog altijd maar 6 wagens tegelijk? Wel saai voor races op circuits als Le Mans of Nordschleiffe he ![]()
..: www.marcgoossens.com :.. Last edited by The Interceptor; 13-01-2005 at 18:27. |
|
||||
|
||||
sorry, verkeerd knopke gedrukt
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
rijden ze allemaal ongeveer dezelfde tijden, dan krijgt ge een race om uw vingers bij af te likken; liggen de tijden ver uiteen, dan krijgt ge een saaie race, ook met 50 wagens
|
|||
|
|||
Inderdaad
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|