![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() een klein omwegje naar links dat altijd de moeite waard is ![]() |
|
||||
|
||||
Ok, morgenvroeg vanaf 09u00 zullen de tickets klaar liggen in het Welcome Center (Info Chalet) aan parking 69, in enveloppen op naam:
Stijn Coninx : 2 kaarten Antoon Vanderstraeten: 2 kaarten Chris Van der Borght: 3 kaarten Manu Eraly: 3 kaarten Veel plezier ermee, en als jullie ginder foto's nemen, zorg dan dat ons "reuze"-reclamebord in de Jacky Ickx erop staat! ![]() Philippe |
|
||||
|
||||
Ofwel natuurlijk een close-up van een voor of achterkant van een auto hé...
|
||||
|
||||
moet je je id-kaart ofzo laten zien, want anders kan iedereen die dit leest natuurlijk de kaarten gaan halen eh
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
seg manne allemaal echt bedankt !!!!!!!!!!!!
dus mijne echte naam is : (Em)Manu(el) Eraly
|
||||
|
||||
Die afslag nemen wij ook altijd Stijn. Velen gemakkelijker, ma ge moet het weten, anders volgde gewoon de pijlen zolder en rijde veel meer om. Als ge zou moeten uitleggen waar dieje afrit is die wij nemen, ik zou het ni kunnen zeggen, gewoon op da klaverblad zelf. Das echt iet vo de echten gelijk Maarten zei.
|
|
||||
|
||||
Guy, hebdet gelezen: de echte komen daar dus niet
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
nu effe off-topic, maar die autoroute naar zolder en francorchamps (voor mij beide in leuven te nemen, weliswaar in tegengestelde richtingen) zijn toch crimineel zeker? naar francorchamps rijden is nog wel iets plezanter dan naar zolder, die afzinken .. ik denk wel dat er hier ook tussen de paddockers mannen (vrouwen) zitten die hun auto op de weg naar francorchamps al eens getest hebben, of ben ik de enige? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
ik heb een peugeot, ik test da ni.. das al levensgevaarlijk als ge 120 rijdt....
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik ben daar ook al afgereden maar nu is het toch gemakkelijker om af te rijden aan de normale afslag om dan naar de parking te rijden...
|
|