![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Voor kandidaturen is er wel speciaal een andere thread geopend hé mannekes
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Kom maar op met die kandidaturen dus! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
...als er mij ondertussen niets overkomt tenminste.
Zoals vorig jaar, met Juha en Baron, als ze mij er nog bij willen natuurlijk. Greetz, Hannu ![]() |
|
||||
|
||||
Natuurlijk, we kunnen moeilijk beweren dat het resultaat is tegengevallen en plezant was het ook.
![]()
|
||||
|
||||
En ondertussen beschikken wij over een volledig team
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Iedereen klaar? Morgen is het zover.
Voor de late beslissers: ter plaatse kunnen er nog 1 of 2 teams bij. Tot morgen. |
|
||||
|
||||
Ik ging normaal gezien meedoen met 1 van de teams van de Marc Goossens fanclub maar was net te laat om het laatse plaatsje in te nemen. Ik zal dus niet mee kunnen doen jammergenoeg, maar ik zal er zeker zijn
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Lichte wijziging in de ploeg van F1world... Joris (redje) ligt in het ziekenhuis en we moesten dus op zoek naar een vervanger. Die hebben we ondertussen gevonden.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Stuur desnoods een email of zo, maar ben wel bezorgd. |
|
||||
|
||||
Quote: