![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Da had ik al door ![]() Maar als er enen slechten gaat lopen (van de totale pitcrew van 1) en der wil enen slechten in de plaats komen schiet dat niet echt op hé. |
|
||||
|
||||
Je moet gewoon zien dat je genoeg pitcrew hebt (minstens 15), dan verlies je minder tijd met de stops. Zelfs 15 slechten zijn sneller dan 1 excellente.
![]() |
|
||||
|
||||
Ja, met enen slechten schiet dat niet op hé.
Maar als er maar 1 voor mij wil komen werken, kan ik er geen 10 aanvaarden hé ![]() |
|
||||
|
||||
Bij mij willen er telkens 2 of 3 komen. Ge ontslaat er toch geen? Of doet ge maar af en toe een race want als ge een race mist, zijn ze ook allemaal weg.
|
|
||||
|
||||
Je moet je echte naam opgeven maar bij mij in motogprem rijdt er wel een Kloot Zak
![]()
|
||||
|
||||
Season 5 in MotoGPREM in over
![]() 33 punten op 4 GP's is toch niet echt slecht vind ik ![]() Bij F1REM geraak ik niet verder dan een 13de stek (auto is dik in orde, maar mijn rijder is niet de beste, en ik geraak haar niet kwijt omdat ik in het begin van het spel al een contractverlenging gaf) Wanneer begint het nieuwe seizoen? |
|
||||
|
||||
Quote van Sergi: "Season open offices maybe next friday or saturday, but dont knwo if do a breal of 1 week or 10 days." Dus kan wel ff duren
Ik promoveer vanuit G4 naar G3 in mijn eerste seizoen in mijn 2e carriere ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|