![]() |
|
|
|||
|
|||
Yep, tis een andere versie.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Het laatste ingame shot in het bovenstaande filmpje toont de start finish in Zolder... Judge for yourself
![]() Last edited by AlainH; 17-08-2005 at 12:41. Reason: smiley toonde zich niet |
|
||||
|
||||
Hm, die demo is lekker.
![]() (wel nog niet officieel uit, maar veel onder ons hebben em via een omweg kunnen download voordat simbin de link blokkeerde)
|
||||
|
||||
Je kan GTLDemo hier en daar nog wel vinden hoor
![]() maar euh... shhhht ![]() |
|
|||
|
|||
Tis natuurlijk tof als je de full staan hebt he.
![]() Ja, de demo is wat uitgelekt maar hij zou vandaag officieel uitkomen dus zoveel maakt het niet uit denk ik. |
|
||||
|
||||
en, wat vinden jullie er van?
![]() |
|
||||
|
||||
leukleuk. alleen gaat mijne pc dat precies niet goed trekken.
|
||||
|
||||
Ik deed juist eens een raceke waarbij er een overgang is van licht naar donker, en ik was onder de indruk... goed gedaan!
Net zoals jij heb ik ook regelmatig stutters in de replay, en een framerate van 23-28 bij de start, en dit met een athlon XP3500, radeon 9800 en een gig geheugen... Eens de race op gang is 30- 40 Ik had gedacht dat de radeon het nog een tijdje zou trekken, maar... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Juist noggis 10 ronden race op het Gp circuit gedaan. Als uw FF op full satt dan kweek ge wel spierballen met dit spel.
![]()
|
||||
|
||||
Hier 1 38 463 op het GP circuit met een lotus, 1 20 707 op het korte circuit met een Jag...
![]() De menu's daarentegen niet zo... |
|
||||
|
||||
Ik mis de helpfunctie uit GTR (voor de afstellingen , maar ook voor de instellingen). Heb een 1.38.8 met de lotus op het Gp circuit. Lekker glijden en driften
![]()
|
||||
|
||||
lol, heb je er de lampen al zien uitfloepen bij die Lotus? Goed gedaan...
![]() |
|
|||
|
|||
kan misschien wat screenies van Zolder voor jullie nemen zolang jullie deze niet verspreiden.
PM me voor details, |
|
|||
|
|||
Zolder zit echter nog niet in de demo. De demo is beperkt tot drie wagen en het circuit van Dijon.
Mvg... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|