|
|
||||
|
||||
ja, idd, hij wordt verwacht in mei. De kans zit er dik in dat je ook de Catalonia versie zal kunnen maken van beide wagens. Hangt er beetje vanaf wat hun resultaat zal zijn dit weekend. Van zodra ik meer nieuws heb zal ik jullie wel op de hoogte houden.
|
|
||||
|
||||
Nieuwigheden bij Reji
Nieuw van Reji; de Nissan Sunny " Pulsar" GTI-R
Aangekondigd voor November 2006 |
|
||||
|
||||
Hopelijk komt er daarvan een transkit voor De Mevius' wagen...
|
|
||||
|
||||
Reji brengt 2 versies uit.
de A is de Pulsar GTI van Makinen in Monte Carlo en de B is de Pulsar GTI van De Mevius , Spa, Alcatel sponsoring grtz Steven wij verwachten deze kits eind oktober |
|
||||
|
||||
http://www.modelimex.com/inshop/scri...9559&Level=260
zou de link naar de foto van de wagen van De Mevius moeten zijn. |
|
||||
|
||||
@ Steven , hebben jullie deze subaru ook ?
http://www.modelimex.com/inshop/scri...9015&Level=250 |
|
||||
|
||||
op de site van domino staan de decals maar ze zijn niet op stock. Best eens bellen naar Steven om te vragen of deze nog binnen komen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Denk wel dat ik eens ga sparen voor zo'n resin kitje... Die Nissan was toch een prachtige verschijning... En oktober is net de maand waarin ik jarig ben, so... |
|
||||
|
||||
Quote:
steven, gaan julie die bumper van reji om de impreza 2003 ook hebben? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Als Nissanliefhebber zal ik deze ook moeilijk kunnen laten staan. Ik ben toch al serieus aan het nadenken om me ook eens kit in resin aan te schaffen, ondanks dat ik geen ervaring heb met dit materiaal. Ik ga dan wel voor de fabriekswagen.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
soms zijn ze goed , maar namen op de deuren ( het wit van de letters ) + de vlaggen vallen soms een beetje licht uit van kleur , maar wel correct kwa afmetingen
|
|
||||
|
||||
Wel flinterdun en dus moelijk bewerkbaar...
|
||||
|
||||
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|