De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 21-08-2005, 12:05
Infinity_MC's Avatar
Infinity_MC Infinity_MC is offline
De Paddock Rookie

Weet er hier iemand of je dit jaar de 24U kan volgen via de radio ? De vorige jaren kon dit via een lokale radio (waarvan ik de naam vergeten ben) en ik vond dat zeer handig om de stand te kunnen volgen. Ze zonden toen alles live uit gedurende de volledige 24u maar ik kan er dit jaar niets over terug vinden of dat opnieuw zal gebeuren.
Reply With Quote
Old 21-08-2005, 13:08
24u.be's Avatar
24u.be 24u.be is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Infinity_MC
Weet er hier iemand of je dit jaar de 24U kan volgen via de radio ? De vorige jaren kon dit via een lokale radio (waarvan ik de naam vergeten ben) en ik vond dat zeer handig om de stand te kunnen volgen. Ze zonden toen alles live uit gedurende de volledige 24u maar ik kan er dit jaar niets over terug vinden of dat opnieuw zal gebeuren.
Elke race wordt inderdaad door een lokale radio uitgezonden (klassieke Belcar weliswaar met flitsen vanop het circuit). Frequentie moet ik je schuldig blijven, maar een lokale luisteraar moet je die wel kunnen geven.
Of die mensen nu echt 24u live gaan, kan ik je niet zeggen. Hoor eens rond bij iemand uit de buurt welke radio het is en bel die mannen dan even.

Mijn excuus.
Deze post is niet namens 24u.be geplaatst, kwestie van geen misverstanden te hjebben.

Nick moet Fordje zijn ipv 24u.be..
Old 21-08-2005, 13:12
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
102.9 radio mid-west limburg

Reply With Quote
Old 21-08-2005, 16:21
yannick88's Avatar
yannick88 yannick88 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Netforce_1
OK, maar blijkbaar heeft de helft van de "foute" bakkers geen kaarten in VVK, dus daarom de vraag, welke bakker wel?

Uit welke buurt ben je ?
Old 21-08-2005, 18:25
Netforce_1's Avatar
Netforce_1 Netforce_1 is offline
De Paddock Rookie

Regio Brussel.
Ik wil vermijden om van Aarschot via Mol naar Willebroek te rijden om een ticketje te kopen
Old 21-08-2005, 19:07
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Quote:
OK, maar blijkbaar heeft de helft van de "foute" bakkers geen kaarten in VVK, dus daarom de vraag, welke bakker wel?
'Huts' in Nieuwrode had er.
Reply With Quote
Old 21-08-2005, 21:01
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Weet er iemand eigenlijk of er, na het verdwijnen van Cool FM, een radiofrequentie is waarop het commentaar te volgen is?
Reply With Quote
Old 22-08-2005, 00:08
yannick88's Avatar
yannick88 yannick88 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Regio Brussel.
Ik wil vermijden om van Aarschot via Mol naar Willebroek te rijden om een ticketje te kopen

Wanneer kom je kijken ik woon in de buur van circuit Zolder ( 500 m ) van P 69 Ik kan wel voor je kaarten zorgen ofwel via circuit zelf ofwel via een vriend in Hasselt die een Bakkerij met inkomkaarten heeft .

Jen laat maar iets weten in mijn persoonlijke mail .
Old 22-08-2005, 14:26
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by Nicki_Mks
Zijn ze in Zolder aan het besparen? De VVK kaarten die ik ontvangen heb (na ongeveer de helft van de bakkers op de BonGou lijst af te lopen vooraleer één te vinden die er had) hebben de grootte van een creditcard, en de streepjescode die "absoluut niet nat of anderzijds onleesbaar mag worden, zoniet wordt de toegang geweigerd" is er half naast gedrukt...
rare creditcard heb je dan. Ze zijn klein genoeg om ze te verliezen maar te groot om ze in je portefuille te steken. en inderdaad de barcode valt half van de kaart. Dat wordt weer lachen aan de ingang

Reply With Quote
Old 22-08-2005, 14:55
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Ofwel hebben jullie andere kaarten, ofwel zie ik het niet goed...
De kaarten zijn inderdaad klein ( 7,5 op 8,5 cm)maar dat is toch ruim groot genoeg? Tickets op A4 formaat zijn ook niet echt handig te noemen.
Op diverse evenementen of plaatsen zijn tickets nog kleiner.
We gaan elk jaar skien in Frankrijk, daar is een weekpas amper zo groot als een bankkaart. Ben je dat kwijt heb je ook pech. Kwestie van hoeveel aandacht je eraan wil besteden.

Tip: neem een keyhanger met een plastiek tickethouder mee ( zoals bvb vorig jaar met kilo's uitgedeeld in Spa op de F1)
Hang die boel rond je nek, steek de kaart daarin en je bent voor 24uur gerust.
Alles blijft droog en je raakt niks kwijt.

Wat die barcode betreft; links staat de streepcode, ruim 6 mm hoog. Genoeg om te kunnen scannen. Het ticketnr staat rechts. Dat kan altijd dienen als controle.

Als iedereen zijn kaart met een beetje fatsoen behandeld en de scanners van Zolder werken naar behoren, zie ik eigenlijk weinig problemen.

En als je echt je kaart kwijt bent, is er maar 1 oplossing...www.24u.be .
Reply With Quote
Old 22-08-2005, 18:53
Raceshot's Avatar
Raceshot Raceshot is offline
De Paddock Rookie

Met de 24h van Zolder die eraan komen, leek het ons het ideale moment om voor één van de meest spectaculaire wedstrijden van het seizoen, een speciaal gedeelte van onze website hiervoor te reserveren.

Wat kan je vanaf woensdag zoal van ons verwachten ?

Dagelijks een update met de beste foto's van de testritten op woensdag en de kwalificaties op donderdag. Vanaf zaterdag regelmatige updates tijdens de race met spectaculaire foto's van alles wat zich tijdens de 24h afspeelt op het circuit, tot en met de gebeurtenissen op zondag en uiteraard de podia. Na de starting-grid zal ook de "babes-galerij" worden aangepast met al het "lekkers" dat op en rond de grind ronddartelt en last but not least wordt een galerij aangemaakt waar vooral aandacht geschonken wordt aan de randanimatie en uiteraard het concert van Praga Kahn zaterdagnacht.

Blijkbaar vinden sommige mensen het een sport om achter onze rug ons blazoen de laatste weken te besmeuren met allerlei onwaarheden en roddels, welnu : we zullen antwoorden op het terrein met datgene waar raceshots voor staat : HIGH QUALITY RACING PICTURES, no more, no less ...

kristof@raceshots.be
www.raceshots.be

Last edited by Raceshot; 22-08-2005 at 18:59.
Reply With Quote
Old 22-08-2005, 21:15
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Raceshot
Blijkbaar vinden sommige mensen het een sport om achter onze rug ons blazoen de laatste weken te besmeuren met allerlei onwaarheden en roddels, welnu : we zullen antwoorden op het terrein met datgene waar raceshots voor staat : HIGH QUALITY RACING PICTURES, no more, no less ...
Zullen we samen een clubje oprichten? Ik ken het gevoel
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 22-08-2005, 21:19
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by fordje
Tickets op A4 formaat zijn ook niet echt handig te noemen.
Die diende destijds ook als flyer..............maar dat schijnen we allemaal niet begrepen te hebben

Nu weer terug naar de 24 uur, op de Saker zoeken ze opeens nog twee man........als ze die niet vinden, gaan ze dan van start met twee man? Volgens mij was Corsa Racing met de Astra in 2001 de laatste keer dat een team met twee man de wedstrijd heeft uitgereden.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 22-08-2005, 22:28
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Volgens mij was Corsa Racing met de Astra in 2001 de laatste keer dat een team met twee man de wedstrijd heeft uitgereden.
Klopt... en Peter Pauls heeft toen zelfs 16u van de 24u gereden...
Old 22-08-2005, 22:59
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by B.V.S.
Klopt... en Peter Pauls heeft toen zelfs 16u van de 24u gereden...
En dan nog in de top 15 eindigen, zeer sterk Maar we gaan wel behoorlijk off topic
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules