![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
freddy loix woont in plan de la tour , just by de way .
|
|
||||
|
||||
wagen die waarschijnlijk ook aan de start komt, het franse daniel droit racing.
http://www.danieldroitracing.com/dos...course2_24.jpg
|
||||
|
||||
Bron aub?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik ben sneller dan je heilige boekje ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Vwala, heel juist Marcel.
![]() |
|
|||
|
|||
Belcar is een organisatie van circuit-zolder
|
|
|||
|
|||
Ik moet zeggen het deelnemersveld wordt steeds indrukwekkender!!!
Ellen Lohr! Wat een naam! Even off-topic, voor diegene die naar de 24uren van Zolder komen, de politie ligt op de loer met 2 totaal onherkenbare wagens in het district Lummen en 50 km in de omtrek(Hij begon ons te volgen thv Beringen en eindigde thv 40km van Lummen af) Wij werden bijna gepakt doordat we te hard reden. 1 van de wagens is een totaal uitgebouwde Mercedes AMG C-Klasse(nieuwste model) in speciale kleur blauw en kenteken begint met EP, deze wagen lijkt totaal niet op een politiewagen meer een stoere getunede bak!|(de rest van de cijfers ben ik vergeten) 2 een speciale bordeaux rode peugot 406(oude type) met kenteken LKI-705 Ik geef dit maar even aan omdat er velen van jullie naar de 24uren komen en je een eventuele boete graag wil vermijden. Daarom dat ik het ook in deze thread post! Sorry als ik de regels hiermee overtreed! |
|
||||
|
||||
Quote:
M.a.w. de kans dat we dit jaar 50+ bij de start halen is aanwezig, het hoogste aantal sinds 2000. Met wat geluk het hoogste aantal van dit millenium. Af en toe ben ik blij als ik ongelijk heb, want volgens de trend in dit seizoen en dat van de laatste jaren hadden we al blij mogen zijn met een getal van 40+.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Zoals Mark hier boven terecht aangeeft, zal de inschrijvingslijst nog diverse wijzigingen ondergaan. We zullen ons uiterste best doen om de lijst up to date te houden, op basis van de gegevens die ons via Circuit Zolder, de teams en de rijders worden verstrekt. Voorgaande jaren bleek ook al dat er tot en met de administratieve controles (op woensdag) nog aanpassingen, verschuivingen en toevoegingen zijn. Een definitieve deelnemerslijst is dus pas op woensdagnamiddag 24/8 te verwachten.
Sommige wagens zullen inderdaad nog van de lijst verdwijnen, andere zullen (hopelijk) nog worden toegevoegd. Sommige teams weten zelfs nu al dat ze wagen X of Y niet zullen laten deelnemen, maar wachten omwille van 'redenen eigen aan het team' liever tot de administratieve controles om de wagen af te melden. Stemt natuurlijk tot nadenken........... Andere teams hebben dan weer een extra wagen ter beschikking, maar wachten om deze aan te melden tot ze minimaal drie rijders onder contract hebben voor die wagen. Begrijpelijk. Nog anderen hebben al zekerheid, maar zijn traditiegetrouw zeer laat met hun inschrijving. Het aantal deelnemers toont wel degelijk aan dat deze Euphony 24 Uren van Zolder nog steeds in de smaak valt bij de rijders en de teams. In tijden van economisch verval is het namelijk niet zomaar 'logisch' te noemen dat er een vijftigtal wagens zullen deelnemen. Gezien de rijdersbezetting van vele teams mag gerust gezegd worden dat kwaliteit en kwantiteit hand in hand gaan bij de Euphony 24 Uren van Zolder.
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|