![]() |
|
|
|||
|
|||
Dit wordt toch overroepen hoor. Als er eens een complete vrije ronde is, dan ja. Maar in gewone wedstrijdsituatie met verkeer dat moet ingehaald worden, positiestrijd, enz... no way dat ze aan die normtijd komen. In Francorchamps zit er gemiddeld 2 à 3 seconden verschil tussen de kwalificatietijd en de snelste wedstrijdronde.
Kijk dit weekend maar eens naar de kwalificatietijden en de snelste ronde in de wedstrijd... |
|
||||
|
||||
K meen my toch te herinneren dat der een paar bij zijn/waren die daar toch moeite mee hadden tijdens de race.
|
|
|||
|
|||
Ruben Maes zal dit weekend met Steve Vanbellingen tijdens de openingswedstrijden van de BTCS het stuur van de KS Motorsport BMW delen. De West-Vlaming vervangt zo Bert Longin die niet samen met Steve Vanbellingen mocht starten.
Bron; http://www.autosportvideo.be/pitstop2009/?p=1316 |
|
||||
|
||||
En Ruben Maes is dan geen pro?
|
||||
|
||||
Was ook m'n eerste indruk. Maar aangezien het twijfelachtig is, krijgen ze een stop and go van 35 seconden. Konden ze dat dan ook zo niet oplossen met Bert vraag ik me dan af?
|
|
|||
|
|||
Ja, die is ook pro maar ze krijgen een straftijd blijkbaar.
Dan kon dit toch met Longin ook denk ik zo? |
|
||||
|
||||
Hoe belachelijk is da?
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Inderdaad, een klucht. En het seizoen is nog maar pas van start gegaan. Tis precies Formule 1....
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|