![]() |
|
|
||||
|
||||
gelukkig bestond er nog de KKL (kleine kabouter liga) die redding bood...
|
|
||||
|
||||
aan gefrusteerde prijsduiven die...
|
||||
|
||||
gelukkig wel het GSM-nummer bezat van Sennake. Dus belde hij hem op, en doodkalm zei deze : ...
|
|
|||
|
|||
Wa gaade gij gaan doen ik Egypte ? Ge gaat toch da fototoestel nie den gansen tijd meeslepen zeker ? Sennaken antwoorde ...
|
|
||||
|
||||
ja maar hier rijden ze op kamelen in plaats van in auto's das ne keer de moeite waard zo tussen die pyramiden antwoorde hij...
|
||||
|
||||
...en met die Camel reclame op de Renaults heb je daar nu ook kamelen op vier wielen, alleen zou ik wel eens willen zien hoe die door hun knieën gaan zakken....
|
|
|||
|
|||
vooral omdat hier kamelen lopen met renaultreclame, al weet ik niet zeker of dat tweepootaangedreven buggykamelen zijn of vierpootaangedreven jeepkamelen, kwestie van door het mulle zand te raken weet je wel.
|
|
||||
|
||||
't Zijn in elk geval watergekoelde kamelen, voorzien van twee expansievaten, voor als "den druk" te hoog wordt, in de woestijn kan het nogal eens heet worden en dan is een fata morgana niet ver weg...
|
|
||||
|
||||
MAAAARRRR.... plots werd alles stil...
|
|
||||
|
||||
... want Snelleneddy kwam triestig afgestapt. "Eddy, wa scheelt er!" vroeg iedereen. "Awel, ik hem nen otto gewonnen mee den tombola in de vettigen toeg" Alé Eddy, da's toch goe niefs joenge, en waveur iet ist?" "Dast probleim! Iek mag ermar iene pakken en iek kan nie kieze!
Wie kan der maai hulupe kieze op : www.thejackytouch.com ![]() ![]() ![]()
When you didn't exceed the limits, you don't know the limits! Last edited by SpèédfreaK; 13-12-2002 at 10:21. |
|
||||
|
||||
Gdvd Eddy zei Driesco, moet ge daar nog over nadenken? Pakt ne Mini riep Driesco!!!
|
|
||||
|
||||
Moa, wa kunt ge nu mé ne Mini in de woestijn goan doen? Flapte onze (reeds halfzatte )Aantwaarpse Eddy eruit.
Ik zoa veule liever n'en echte..... |
|
||||
|
||||
Hummer ebbe me ne blonde stoet as copilote en dan 's nachts in da tentje...
|
||||
|
||||
Ge zou me nogal hore Hummeren
![]() |
|
||||
|
||||
ja maar die kamelen (camel) moeten dan oppassen dat manneke pis en zijn zusje dan niet op zijn achterste poten pist
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|