|
|
||||
|
||||
Dit zijn weer 2 schitterende kits in het vooruitzicht.
Nog een intressant nieuwtje bij Belkits is een aanvullend setje maskingtape op maat voor de vensters van de Peugeot 207, dat ontbreekt in de kit. http://www.modelkits.be/belkits/inde...ction=products Dus gedaan met smodderen, en dat voor slechts 2 € Ook hebben ze een spuitbus in het gamma met het correcte geel voor de Peugeot van Neuville. Grts, Guido
|
||||
|
||||
En er komt ook een transkit om de Fiesta's (zowel S2000 als WRC) om te bouwen naar een gravel-uitvoering.
|
||||
|
||||
Ziet er alvast veel belovend uit. Staat al op mijn verlanglijstje
Lesley |
|
||||
|
||||
Binnen een dikke maand krijgen we enkele nieuwe decalsets voor de 207 :
Tsjoen Ieper 2011 Magelhaes Ieper 2011 Debaeckere Ieper 2011 Bevestigd voor de fiesta WRC die begin volgend jaar uitkomt, de Ken Block livery.
|
|||
|
|||
Quote:
Maar écht zeker éh? YES Mocht ook eigenlijk nie ontbreken... Gert,die niet onder stoelen of banken steekt dat hij "fan" is van deze "media gerichte-spektakel brengende- schoenaandemanbrenger Grtz, G |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Merk doet er niet toe. Als het maar nummer RAL1021 heeft
|
||||
|
||||
Quote:
Quote: Window masks are now available for the Peugeot 207 S2000: Attention: from today, the kit automatically includes the window masks!!! Cheers Belkits.be / Belkits.com Unquote. Zie facebook: http://www.facebook.com/pages/Belkit...61068673940799 |
|
||||
|
||||
Volgens de Belkits facebook-pagina is Studio27 bezig met een PE setje voor de 207! Deze is al te pre-orderen zelfs bij HLJ: http://www.hlj.com/product/S27FP24140
www.rallyfotos.nl "Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon." Last edited by TvD; 14-07-2011 at 12:20. |
|
||||
|
||||
Quote:
Van mij mogen ze voor de 207 gerust nog enkele decals maken ook. Rositti (ieper) / voilloz (x-box) / solowow / betti en natuurlijk de 2 kinderversies van LOIX
|
||||
|
||||
Je zult nog wat geduld moeten hebben maar de 2 Loix versies zouden er komen. Van Solowow is nu de 2008 versie beschikbaar.
|
||||
|
||||
Quote:
Lesley |
|
|||
|
|||
Dat is helemaal nog niet zeker hoor.
|
||||
|
||||
Direct op de domino site gaan kijken en .... gevonden .
Spijtig dat het niet de Ieper versie is en het merk van de decals ken ik ook niet maar het is het overwegen waard.
|