![]() |
|
|
||||
|
||||
dit weekend eindelijk enkele leden voor de 1ste keer ontmoet en ik heb mij goed geamusseerd! jullie zijn een toffe bende en ik zal zeker mijn best doen om in de toekomst wat meer naar meetings te komen. (als ik mag tenminste...
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Hey iedereen,
Hier zijn enkele foto's die op zaterdag genomen heb. Het was een zeer leuke en aangename dag en natuurlijk voor herhaling vatbaar. Dus volgend jaar ben ik er terug bij. Hier is de link van de Foto's: http://s1121.photobucket.com/albums/...oad%20Jabbeke/ Groeten, Lesley |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Dan wil ik iedereen die dit weekend heeft meegeholpen, bedanken. ![]() Ook de supporters wil ik niet vergeten. ![]() En dan nog een applausje voor de winnaars: ![]() ![]() ![]() Sennake 2x (zilver en goud) Loixrallyfan 2x ((zilver en goud) TvD 1x (brons) Gert Mertens 1x (brons) In de loop van de week volgt er nog een kort verslag en ook de foto's zullen jullie hier de komende dagen wel zien verschijnen. Ik moet ze nog sorteren. Als er nog anderen zijn die hun reisverhaal of belevenissen willen posten, doe gerust hoor.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 15-03-2011 at 00:29. |
|
|||
|
|||
Ook vanuit Mol niks dan toffe herinneringen aan de beurs !
Persoonlijk vond ik het de beste opstelling van de stand die we ooit hebben gehad. (proficiat aan de opstellers ) Dit was vooral te danken aan de kwaliteit en diversiteit van de tentoongestelde modellen. ![]() Verder blijft het altijd leuk om met "gelijkgestemden" twee dagen honderduit te praten over de hobby! Grtz, G ![]() |
|
|||
|
|||
Pppppfffff en net dit weekend was ik ziek & daardoor niet in Jabbeke geweest.
![]() Aub veel foto's posten! ![]()
|
||||
|
||||
Jabekke 2011
Jabekke 2011
|
|
||||
|
||||
Jabekke 2011 Part II
|
|
||||
|
||||
Jabekke 2011 Part III
|
|
||||
|
||||
Ook van hieruit niks dan lof over dit toffe weekend.
Zaterdagmorgen mee opgereden met Philip en halverwege stevig ontbeten, arriveerden we omstreeks half 10 in Jabbeke. Daar vonden we enkele mooie gedekte tafels en moesten we enkel nog onze modellen bijschuiven. Van hieruit dan ook ene chapeau voor de mensen die de setting van de tafels op zich hebben genomen. ![]() ![]() En dan even snel rondgegaan om een leuk en zeldzaam kitje op de kop te tikken en ja hoor, nog een MK2 van Esci gevonden. Voor mij kon het weekend dus al nietmeer stuk. De rest van de dag veel plezier en modelbouwgeleuter gehad en rond de middag met mijne maat een Quickske gepasseerd om dan met volle maag een uurtje uit te blazen aan onze tafel. Dan op de avond samen naar Middelkerke voor overnachting. Ook de Johny en junior waren mee. Wat we daar tegen kwamen, man man man. Een hotelkamer waar stekkers uit de muren vallen, klinken van de deur vallen en waar dat wij zelfs van het terras konden vallen wegens ontbreken van een afrastering. Het was zo triest dat het grappig was, we hebben dan ook serieus wat afgelachen daar. ![]() En om de nacht dan maar wat in te korten, zijn we dan nog wat gaan eten en pinten gaan pakken. Na het ontbijt, dat wel in orde was, op zondagmorgen terug naar Jabbeke voor de 2de dag. Daar weer wat rondgelopen, ene gedronken met de mannen, volgde al snel de uitslag van de wedstrijd. Maar den deze stond op zijn gemak buiten te paffen ![]() Want even later mocht ik onder luidkeels gejoel van enkelen ![]() ![]() ![]() Totdat bleek dat ik mijn portefeuille kwijt was. Even zoeken en panikeren, dan naar het hotel bellen, en ja hoor, had hem daar laten rondslingeren. Dus die daar opgehaald en alles weer in orde. En van daaruit terug richting thuis om zo tijdig voorbij Brussel te zijn. Want het einde van de Krokusvakantie kan veel files teweeg brengen. Dus al bij al een schitterend weekend gehad. Ook van hieruit ene dikke proficiat aan de andere prijsbeesten. ![]() En vooral ene dikke merci aan mijne maat Philip voor het vervoer en de slappe zever en lol. ![]() ![]() Grts, Guido
|
||||
|
||||
Quote:
En dankzij de afwezigheid van onze buren waardoor we 2 extra tafels tot onze beschikking kregen. Zelfs de inrichters vonden het tof dat we deze ruimte konden opvullen. Quote:
En wat ons overnachtingsverhaal betreft, toen we zaterdagavond een douchke wilden nemen, hadden we de keuze tussen koud en ijskoud water. Ik heb dan maar gekozen voor koud, dat was iets warmer. ![]() Trouwens, ik vraag me nog altijd af hoe we daar zonder problemen beneden zijn geraakt, want zeg nu zelf, je moest letterlijk over het dak lopen om in onze kamers te geraken. Om nog maar te zwijgen over de verlichting in de trappenhal. Ach reizen is altijd een beetje een avontuur en achteraf hebben we weer een straf, maar waar gebeurd verhaal om te vertellen tussen pot en pint. Ik heb me ondanks alles toch zéér goed geamusseerd. Gery, bedankt voor een eerste lading foto's, die van mij houden jullie nog te goed.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 16-03-2011 at 02:19. |
|
||||
|
||||
Ik had gezegd dat ik ook eens ging langskomen maar ik was vergeten dat ik weekenddienst had op het werk
![]() het zal dus voor een volgende keer zijn om jullie modellen live te bewonderen. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Een overzicht van onze stand:
|
||||
|
||||
Deel 2: Doordat onze buren niet waren komen opdagen, mochten we die 2 extra tafels ook inbeslag nemen.
Het bood ons de mogelijkheid om onze wedstrijdmodellen samen te zetten. Enkele deelnemende modellen;
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 20-03-2011 at 01:17. |
|
||||
|
||||
Deel 3: Enkele modellen van onze leden;
|
||||
|
||||
Deel 4: Er waren ook enkele WIP-modellen te bezichtigen op onze stand.
Deze laatste foto is niet van mij, maar afkomstig van Eyckles zijn album. Waarvoor dank, want mijne foto was mislukt. ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 20-03-2011 at 01:31. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|