![]() |
|
|
||||
|
||||
Beginnersvraag
Welke banen zijn aan te raden voor een 11-jarige die nog nooit gekart heeft ?
|
||||
|
||||
Mijn zonen hebben een aantal jaren geleden een halve dag 'kids karting' cursus gevolgd bij JPR in Sint Niklaas. Dat was een initiatie voor kinderen die op een zondagvoormiddag gegeven werd door instructeurs, terwijl de ouders boven in de cafetaria konden genieten van een lekker ontbijt. Ik geloof dat ons mannen toen 5 sessies van een kwartier gereden hebben, en hun tijden werden spectaculair beter naarmate ze meer les en ervaring kregen tussen de sessies door. Alleen weet ik niet zeker of dit bij JPR nog bestaat, maar dat kan je wel eens nakijken als je google't denk ik. Succes alvast!
|
|
||||
|
||||
Voila, ik heb het zelf al eens nagekeken en het bestaat nog altijd: € 50,- all-in voor een karting-initiatie van 9.00 tot 14.00 uur.
|
|
||||
|
||||
Het bestaat inderdaad nog want mijn 6-jarig neefje gaat zondag ook aan zijn 2de kartschool deelnemen in JPR. De marshals kunnen er goed omgaan met de kids en ze gaan er zoals Sennake zegt na een aantal sessies al enorm op vooruit. Ik vind het in ieder geval een aanrader. En mijn neefje ook want die zat al effe te 'zagen' om nog eens te gaan karten!
![]() Voor de volwassenen zijn er trouwens nieuwe karts sinds enkel weken en ook het layout werd vernieuwd op 1 september. En ik smaak het helemaal! ![]() |
|
||||
|
||||
FKI in Machelen organiseert ook een degelijke kids-karting op zondagochtend.
|
|
||||
|
||||
In JPR moet je trouwens heel snel boeken want die zitten rappen vol.
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor jullie reacties.
![]()
|
|||
|
|||
In Puurs kan je op zaterdag- of zondagvoormiddag ook aan kidskarting doen