![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ... We zouden misschien wel eens een blokkade van het circuit van woensdag tem zondag, kunnen opzetten als protest, als er toch niemand is die naar ons luistert, zoals de vrachtwagenschauffeurs ook doen als ze geen gehoor vinden. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Chauffeur,
ik vergelijk nu misschien wel alles snel met Engeland omdat ik daar zo veel zit. Maar een degelijk programmaboekje maken is echt niet zo moeilijk. Geen kleuren of mooie foto's in kleur, simpel en informerend. Het kon vroeger toch. Natuurlijk ben je nooit 100% up to date, maar daar kunnen de speakers aan mee helpen, door een paar maal de aanpassingen door te geven aan het publiek. Over de plas lopen de meesten met hun boekje rond en vullen netjes de startplaatsen in en de veranderingen die door de speakers net voor de race gegeven worden. Simpele dingen, maar het werkt. Rondlopen met een gazet als programma is ook niet optimaal. Ook de woonplaats bekend maken helpt, de kijkers zullen zich sneller met een dorps- of streekgenoot verwant voelen. Allemaal druppels in de zee natuurlijk, want het blijft een feit dat de niet zo autosport geinteresseerde toeschouwer liever thuis blijft en op tv alles volgt. Of gaat eten met madam, of naar een pretpark met de kinderen, of..... |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Last edited by Chauffeur; 13-09-2005 at 15:57. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Mijn mening is dat iedereen recht heeft op een programmaboekje omdat dat deel uitmaakt van je inkomticket.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Het feit dat het geen succes is en dat je er de broek bijna aan scheurt, zou misschien tot nadenken moeten stemmen of hetgeen geboden wordt wel datgene is waar de klanten van wakker liggen. In oudere threads heb ik ook al aangegeven (en je gaf met toen gelijk) dat je misschien eens met een kleine marktstudie zou kunnen beginnen, ipv er maar op los te werken en dan komen jammeren dat de klanten uw product niet willen en diezelfde potentiële klanten/fans komt bestoken met vragen over "wanneer gaan jullie nu eens wel tevreden zijn". Maar dat is weer ![]() De reden waarom ik zeg dat je je er geen bal van aantrekt is omdat deze thread niet gaat over "waarmee kan je racefans paaien" - hiermee refererend naar jou TC site, Newsletter, kaartjes en nog van dat lekker meer - maar wel over wat zouden racefans evt willen verandert/vernieuwd zien in de Belcar. Alles wat je tot hiertoe gepost hebt is een verheerlijking van het BRI werk en compleet naast de kwestie. Dáárom zeg ik dat ge maar weinig respect toont en er u geen bal van aantrekt. |
|
|||
|
|||
Huudo,ik ben het hier volledig met je eens ik vindt ook dat Dries zich niet erg positief opsteld. Mensen van zijn kaliber moesten beter weten, het respect wat ik voor Dries had wordt met de min. kleiner. Dries ik kan je maar één goede raad geven kom terug met je voetjes op de grond. Wat je vorig jaar deed met het Volvo project schitterend. Maar vanaf dan is het bergaf met je gegaan, eerst met grote blabla verkochtigen wij hebben een grootte sponsor die ook in de F1 zit en wacht maar tot volgend seizoen. Heb van deze grote sponsor niet veel gezien buiten enkele kleine stickers. Dan met veel blabla het Forum verlaten en dan kom je hier terug onder chauffeur. Echt populeir maak je je hier niet door. En over het programme boekje (krant) ik denk dat je perfect 80% van de inhoud al 3 weken op voorhand kan schrijven. Mist enkele kleine aanpassingen de laatste 70u heb je een up to date programme boekje.
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() Dries |
|
|||
|
|||
Allez, zal ik effe proberen het terug wat bij te sturen.
![]() Ik blijf er bij, maak een degelijk boekje, klein van formaat met alle nuttige info en niet welke schoenmaat piloot X heeft of hoe de laatste race verlopen is. Daar zijn de gepaste week / maandbladen voor. Vraag 1 of 2 € meer inkom en geef iedereen een boekje, de kosten zijn er dan uit. Het "race" publiek heeft niet veel nodig aan info, die weten meestal toch alles via internet, teams enz. Het is echter de niet zo geinteresseerde toeschouwer die we naar de omloop moeten lokken EN houden. Dat kan alleen met gepaste info in handig formaat en veel uitleg van de speakers. En natuurlijk interessante races en een beetje nevenanimatie om de niet autosport mindend familieleden bezig te houden. Probeer zelf maar eens iets uit waar je niet echt interesse voor hebt en bekijk die zaak dan heel nuchter. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zodat ma, pa en de kleine in de zetel zitten en zeggen: "awel daar moeten we es nekeer gaan zien sè" ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Tenzij je erop rekent dat elke toeschouwer maar 1 keer komt, en de volgende koers weer andere argeloze toeschouwers den hoop komen vullen natuurlijk. Maar voor mij is de boodschap : hoe krijg je volk op het circuit EN hoe zorg je ervoor dat ze BLIJVEN terugkomen? Deel 1 is al meermaals besproken, deel 2 zie ik véél minder aan bod... Last edited by Sennake; 14-09-2005 at 19:44. |
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.m-s-e.be/ Last edited by B.V.S.; 14-09-2005 at 21:18. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()