![]() |
|
|
||||
|
||||
wil zeker de kwaliteiten van die rijders niet onderschatten, maar indien je een fout maakt geef dan dan toch toe. Vrijdag krijg ik een copie van filmpje, probeer dit te posten om de site
|
|
||||
|
||||
ik denk dat hij pitstoptv.be bedoelt.
Probleem is echter da je belgacom adsl nodig hebt. Is er misschien iemand die eventueel die onboard beeld van Heylen in de corvette op dit forum zou kunnen linken aub? Zal je er eeuwig dankbaar voor zijn ! ![]() ![]() Groetjes
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Toch enkele opmerkelijke dingen gehoord in dat deel van de uitzending. Kumpen die dus idd spreekt over de 'Vette en Belcar 2006. Echter het mooiste vond ik dat Anthony zich lovend uitliet over het oranje korps op Zolder. We schijnen nogal attent te zijn, dank u voor de complimentjes ![]() O ja, als ik het goed verstaan heb gaan we Freddy Loix vaker op circuit terugzien. Althans, zo heb ik zijn woorden begrepen.......
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Deze quote van Ellen Lohr zegt meer dan genoeg over de kwaliteit van de editie 2005 24 uur van Zolder.
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
nou Bert is nog niet uitgepraat:
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Wat is dan DE ideale lijn op het rechte stuk tussen de Bianchi en de Chicane, als een langzamere voor je zit maar meer aan de rechterzijde rijdt dan kan de snellere ook links passeren ipv door het gras. Ter hoogte van het ongeval is het trouwens heel normaal dat elke wagen daar weer naar rechts (ideale lijn) gaat om vervolgens de Chicane aan te snijden, dus kon Bert beter de linkerkant kiezen om in te halen !?!? ![]() |
|
||||
|
||||
Het is evident dat de ideale lijn na de Bianchi niet betekent dat je links houdt. Een tragere deelnemer wordt altijd verondersteld om de normale rijlijn aan te houden, en na de Bianchi betekent dit immers: links uitkomen en dan de baan oversteken om de chicane in te sturen. Een snellere deelnemer moet per definitie links voorbij. Als hij dat niet doet, is hij de enige schuldige als er iets mis gaat.
Het verbaasde mij trouwens dat uitgerekend op die plaats zo velen persé rechts voorbij wilden, terwijl ze daar absoluut geen tijd mee winnen. In een 24u race moet je met je kopje rijden, en naar mijn bescheiden mening zijn er veel zogezegde "top-piloten" die dit niet willen of kunnen begrijpen. (mijn persoonlijke mening, dus niet in naam van autosport.be) Philippe Leybaert [QUOTE=El Torro] Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() greetz |
|
|||
|
|||
[QUOTE=Autosport.be]Het is evident dat de ideale lijn na de Bianchi niet betekent dat je links houdt. Een tragere deelnemer wordt altijd verondersteld om de normale rijlijn aan te houden, en na de Bianchi betekent dit immers: links uitkomen en dan de baan oversteken om de chicane in te sturen. Een snellere deelnemer moet per definitie links voorbij. Als hij dat niet doet, is hij de enige schuldige als er iets mis gaat.
Het verbaasde mij trouwens dat uitgerekend op die plaats zo velen persé rechts voorbij wilden, terwijl ze daar absoluut geen tijd mee winnen. In een 24u race moet je met je kopje rijden, en naar mijn bescheiden mening zijn er veel zogezegde "top-piloten" die dit niet willen of kunnen begrijpen. (mijn persoonlijke mening, dus niet in naam van autosport.be) Philippe Leybaert Philippe, ben het volledig met je eens, volgens mij is hier Bert volledig in de fout gegaan en niet olivier. De enige goede raad die ik aan Bert kan geven is stroop uw mouwen de volgende keer nog een beetje hoger op en dan zal zo'n maneuver wel lukken. |
|
|||
|
|||
Quote:
Maar dat mag je niet zeggen hé. ![]() |
|
||||
|
||||
daar sta je dan met je enigste optreden van 2005 :
Quote: