![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
en in oschersleben heeft longin ook nog met de vette een tik gedaan, ik dacht tegen een porsche die hij wilde inhalen, misschien eens beter leren inschatten hoe de anderen reageren. Ik heb gehoord van baert dat er veel 'mindere' piloten klaagden over de aggressieve rijstijl van de 'top'piloten ... die misschien té veel denken dat ze met niemand rekening moeten houden ... 't is maar een gedacht hé
|
||||
|
||||
Wel, dat heb ik Baert ook horen zeggen, en ik kan daar wel inkomen. Deze middag was ook duidelijk op beeld te zien dat de 'Vette, die achter een BMW zat bij het aanremmen van de jacky Ickx, van érg ver moest komen en tóch nog bij het insturen reeds voorbij wilde zijn... Met als gevolg dat hij er gewoonweg niet geráákte. De BMW liet plaats genoeg, maar moet toch ook ooit insturen, en liefst niet té hard op het supervuile stuk?!?
![]() Nu, mij hoor je niet zeggen dat het aan deze of gene ligt; in beide kampen, het 'snelle' en 'trage' gebeuren er inschattingsfouten... Maar wél horen we meestal het geklaag/verhaal van de piloten met de topwagens... Goed dat Muytjens op z'n strepen staat! 2e zit, dus kon er niet lieve bij zijn (voor de eerste maal in 12 jaar) maar de 24u zeer goed kunnen volgen via 24u.be, hibn.tv en Pitstop op Kanaal2... Een dikke proficiat aan deze 3 'media'!!! ![]() |
|
||||
|
||||
Muytjens kan je moeilijk een prutser achter het stuur noemen... Zo'n fases is typisch voor een 24u, elk jaar opnieuw.
|
|
|||
|
|||
Wat wil Bert Longin zeggen met de teams laten hun best rijder starten; dat hij dit is bij GLPK. Als Muytjens derderangs betalende piloot is, is ons Bertje boemboem dit ook niet bij GLPK en bij GLPK- Carsport
|
|
|||
|
|||
Quote:
Weer een perfecte 24 uur meegemaakt... C U |
|
||||
|
||||
Het was een leuke race... proficiat aan SRT, TT Racing en de verrassende 3e plaats van de KS BMW!
Wij hebben spijtig genoeg ons resultaat van vorig jaar niet kunnen overdoen. Gestart van op de voorlaatste plaats, na 6uur de volle pot punten gepakt in toerisme en TA. Dan om 3u 's nachts uitgevallen toen we nog steeds 1e toerisme en TA hingen (17e algemeen). Alles draaide perfect tot Peter Beckers doorgaf dat zonder aankondigen plots de oliedruk wegviel en de motor stuk was.... over and out. Dit hadden de mecano's zeker niet verdiend, want ze hadden schitterend werk geleverd om de wagen tijdig klaar te krijgen... 'k Heb mij dan de rest van de nacht beziggehouden met het bewaken van de tapkraan in onze mezzanine ![]() Een uitgebreid verslagje zal later volgen... 'k moet eerst effe bekomen (omwille van het bewaken van de tapkraan ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Jongens toch,
toen ik in 1989 met de Volvo Turbo aan de 24 uren van Zolder deelnam, reden we stints van meer dan anderhalf uur. Er waren 60 deelnemers en welgeteld drie auto's haalden mij steeds weer in tijdens elke stint. De anderen werden door ons ingehaald en dat waren er steeds een vijftal per ronde ! Dat weet je, daar hou je rekening mee (we reden zelfs zonder speciale lampen...) en je rondetijden zijn er dan ook naar. Zo is nu éénmaal een 24 uren wedstrijd. Als je je daar met je rap machien niet kan bij neerleggen, gebeuren er ongevallen. Of hoe denk je dat de (meeste...) piloten van die enkele bommen zich gedragen tijdens de 24 uren van de Nurburgring met 200 deelnemers ! Dus niet zeuren, maar aaaaaanpassen ! |
|
||||
|
||||
Quote:
De Thiersen hebben zich ook toch terug perfect kunnen doen uitzakken ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Misschien is het toch iets in hun koppeke
ik denk meer aan hun nek ![]() |
|
||||
|
||||
staat een stukje over de 24 uren in het nieuws van rtv http://rtv.be/ dan stream en ergens op 3/4 van de stream.
|
||||
|
||||
Dat was weer een mooie 24u, en dan nog de juiste en verdiende winnaar ook!
![]() Na dat crashke en die lekke band van Heylen zag ik het toch wel ff niet meer zitten hoor ![]() Toen we gingen slapen hadden ze nog 20 ronden achterstand, toen we opstonden hadden ze net de leiding genomen ... was dat eens een goeie morgen ![]() 't Was toch nog lekker spannend tot de Red Bull Porsche 2u voor het einde moest opgeven. En in't kampioenschap wordt het nog lekker spannend, bij SRT en Kuismanen mogen ze geen steek meer laten vallen, of Penders - Lamot zijn met de GT-titel weg ...
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|