De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #16  
Old 28-08-2005, 21:47
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!
 
Join Date: Apr 2003
Location: TONGEREN
Posts: 1,087
Quote:
Originally Posted by Mark
O ja, elke 24 uur kent zijn tradities.......in Zolder zijn er altijd wel piloten te vinden die zeuren over die dikke-buiken racers die zo raar en traag rijden. Longin bijt de spits af
Longin spuwde zijn gif dan nog eens richting Olivier Muytjens. Ik heb de crash van de Viper met de BMW niet gezien, maar Muytjens is nu toch ook geen betalende derderangspiloot die een beetje voor rijdende chicane gaat spelen. Heeft Longin wat last van overdreven frustratiegevoelens na twee crashes met de Viper en de uitsluiting met de Corvette in Francorchamps? De derde plaats in Oschersleben kan hem misschien opnieuw doen lachen.
Reply With Quote
  #17  
Old 28-08-2005, 22:28
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Mar 2002
Location: Bonheiden City
Posts: 2,168
en in oschersleben heeft longin ook nog met de vette een tik gedaan, ik dacht tegen een porsche die hij wilde inhalen, misschien eens beter leren inschatten hoe de anderen reageren. Ik heb gehoord van baert dat er veel 'mindere' piloten klaagden over de aggressieve rijstijl van de 'top'piloten ... die misschien té veel denken dat ze met niemand rekening moeten houden ... 't is maar een gedacht hé
__________________
Reply With Quote
  #18  
Old 28-08-2005, 23:00
lotuzzz's Avatar
lotuzzz lotuzzz is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2002
Location: Konijnenberg
Posts: 184
Wel, dat heb ik Baert ook horen zeggen, en ik kan daar wel inkomen. Deze middag was ook duidelijk op beeld te zien dat de 'Vette, die achter een BMW zat bij het aanremmen van de jacky Ickx, van érg ver moest komen en tóch nog bij het insturen reeds voorbij wilde zijn... Met als gevolg dat hij er gewoonweg niet geráákte. De BMW liet plaats genoeg, maar moet toch ook ooit insturen, en liefst niet té hard op het supervuile stuk?!?

Nu, mij hoor je niet zeggen dat het aan deze of gene ligt; in beide kampen, het 'snelle' en 'trage' gebeuren er inschattingsfouten... Maar wél horen we meestal het geklaag/verhaal van de piloten met de topwagens... Goed dat Muytjens op z'n strepen staat!


2e zit, dus kon er niet lieve bij zijn (voor de eerste maal in 12 jaar) maar de 24u zeer goed kunnen volgen via 24u.be, hibn.tv en Pitstop op Kanaal2... Een dikke
proficiat aan deze 3 'media'!!!
Reply With Quote
  #19  
Old 29-08-2005, 10:05
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Muytjens kan je moeilijk een prutser achter het stuur noemen... Zo'n fases is typisch voor een 24u, elk jaar opnieuw.
Reply With Quote
  #20  
Old 29-08-2005, 11:06
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2005
Location: Limburg
Posts: 169
Wat wil Bert Longin zeggen met de teams laten hun best rijder starten; dat hij dit is bij GLPK. Als Muytjens derderangs betalende piloot is, is ons Bertje boemboem dit ook niet bij GLPK en bij GLPK- Carsport
Reply With Quote
  #21  
Old 29-08-2005, 12:14
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Quote:
Originally Posted by Mark
O ja, elke 24 uur kent zijn tradities.......
Eén traditie wordt echter NIET in stand gehouden : de traditionele optocht aan het einde van de race. Hart bleef met de Vette maar doorjagen tot aan de finishlijn. Wilde hij niemand laten plaatsnemen op de finishfoto ??? Daar slaagde hij echter niet in omdat bvb de Silhouette zich liet afzakken en alzo toch op de foto kwam...

Weer een perfecte 24 uur meegemaakt...

C U
Reply With Quote
  #22  
Old 29-08-2005, 12:39
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2003
Location: Zolder
Posts: 623
Het was een leuke race... proficiat aan SRT, TT Racing en de verrassende 3e plaats van de KS BMW!

Wij hebben spijtig genoeg ons resultaat van vorig jaar niet kunnen overdoen.
Gestart van op de voorlaatste plaats, na 6uur de volle pot punten gepakt in toerisme en TA. Dan om 3u 's nachts uitgevallen toen we nog steeds 1e toerisme en TA hingen (17e algemeen). Alles draaide perfect tot Peter Beckers doorgaf dat zonder aankondigen plots de oliedruk wegviel en de motor stuk was.... over and out.
Dit hadden de mecano's zeker niet verdiend, want ze hadden schitterend werk geleverd om de wagen tijdig klaar te krijgen...
'k Heb mij dan de rest van de nacht beziggehouden met het bewaken van de tapkraan in onze mezzanine en zondag dan wat meer tijd kunnen vrijmaken om een klapke te doen met de sponsors...
Een uitgebreid verslagje zal later volgen... 'k moet eerst effe bekomen (omwille van het bewaken van de tapkraan )
__________________
http://www.m-s-e.be/
Reply With Quote
  #23  
Old 29-08-2005, 13:53
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Quote:
Originally Posted by Maarten
en in oschersleben heeft longin ook nog met de vette een tik gedaan, ik dacht tegen een porsche die hij wilde inhalen, misschien eens beter leren inschatten hoe de anderen reageren.
Trek geen conclusies uit verhalen die je niet kent. Dat incident in Oschers met die Porsche kon Longin niks aan doen, dat was de schuld van Luca Moro die recht voor z'n neus achterstevoren ging.
Reply With Quote
  #24  
Old 29-08-2005, 19:28
Guy's Avatar
Guy Guy is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2002
Location: MASSENHOVEN
Posts: 249
Jongens toch,

toen ik in 1989 met de Volvo Turbo aan de 24 uren van Zolder deelnam, reden we stints van meer dan anderhalf uur. Er waren 60 deelnemers en welgeteld drie auto's haalden mij steeds weer in tijdens elke stint.
De anderen werden door ons ingehaald en dat waren er steeds een vijftal per ronde ! Dat weet je, daar hou je rekening mee (we reden zelfs zonder speciale lampen...) en je rondetijden zijn er dan ook naar.
Zo is nu éénmaal een 24 uren wedstrijd.
Als je je daar met je rap machien niet kan bij neerleggen, gebeuren er ongevallen. Of hoe denk je dat de (meeste...) piloten van die enkele bommen zich gedragen tijdens de 24 uren van de Nurburgring met 200 deelnemers !

Dus niet zeuren, maar aaaaaanpassen !
Reply With Quote
  #25  
Old 29-08-2005, 20:05
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Quote:
Originally Posted by Pascal
Eén traditie wordt echter NIET in stand gehouden : de traditionele optocht aan het einde van de race. Hart bleef met de Vette maar doorjagen tot aan de finishlijn. Wilde hij niemand laten plaatsnemen op de finishfoto ??? Daar slaagde hij echter niet in omdat bvb de Silhouette zich liet afzakken en alzo toch op de foto kwam...

Weer een perfecte 24 uur meegemaakt...

C U

De Thiersen hebben zich ook toch terug perfect kunnen doen uitzakken
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #26  
Old 29-08-2005, 20:41
Eddy V Eddy V is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2005
Location: B+D+UK
Posts: 284
Quote:
Originally Posted by guy
Dus niet zeuren, maar aaaaaanpassen !
Beter kan het niet gezegd worden. Maar de hedendaagse rijders hebben wel een andere instelling dan vroeger, jammer eigenlijk. Maar het zijn dan ook altijd dezelfde rijders die zulke problemen hebben. Misschien is het toch iets in hun koppeke .
Reply With Quote
  #27  
Old 29-08-2005, 21:04
Eygmar's Avatar
Eygmar Eygmar is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2004
Location: Wilrijk
Posts: 306
Misschien is het toch iets in hun koppeke

ik denk meer aan hun nek
Reply With Quote
  #28  
Old 29-08-2005, 21:33
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
staat een stukje over de 24 uren in het nieuws van rtv http://rtv.be/ dan stream en ergens op 3/4 van de stream.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #29  
Old 29-08-2005, 21:45
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Turnhout / Leuven
Posts: 1,702
Dat was weer een mooie 24u, en dan nog de juiste en verdiende winnaar ook!
Na dat crashke en die lekke band van Heylen zag ik het toch wel ff niet meer zitten hoor
Toen we gingen slapen hadden ze nog 20 ronden achterstand, toen we opstonden hadden ze net de leiding genomen ... was dat eens een goeie morgen

't Was toch nog lekker spannend tot de Red Bull Porsche 2u voor het einde moest opgeven. En in't kampioenschap wordt het nog lekker spannend, bij SRT en Kuismanen mogen ze geen steek meer laten vallen, of Penders - Lamot zijn met de GT-titel weg ...
__________________
..: www.marcgoossens.com :..
Reply With Quote
  #30  
Old 30-08-2005, 09:27
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Quote:
Originally Posted by jeep
Wat wil Bert Longin zeggen met de teams laten hun best rijder starten; dat hij dit is bij GLPK. Als Muytjens derderangs betalende piloot is, is ons Bertje boemboem dit ook niet bij GLPK en bij GLPK- Carsport
Bert wil hiermee zeggen dat de meeste teams een goede start willen nemen en dus ook de beste starter laten vertrekken. Hij zegt niet dat hij de beste is maar hij is wel één van de prof rijders in de Belcar!

Mvg...
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 20:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.