![]() |
|
#16
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() M.b.t. MC12 / Aston Martin & andere gedupeerden / Sebring heeft er al een betrouwbare Nederlandse site al een mogelijk scenario gestaan voor de race op Sebring. De MC12 mag daar wel trainen en kwalificeren...............maar Maserati zou zich dan terugtrekken voor de race. Just an option ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#17
|
||||
|
||||
Wow, dat gaat heavy worden.
Quote:
Quote:
![]() Mocht Sebring zijn internationale status verliezen dan is het verboden om deel te nemen aan deze race voor coureurs die in het bezit zijn van een FIA licentie.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#19
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
#20
|
||||
|
||||
Je zult vandaag de dag maar een MC12 bezitten, het seizoen is niet eens begonnen en ze beginnen al te pesten met strafgewichten en andere regeltjes
![]() Na afloop van testen in Monza hebben de FIA GT MC12's er 10 kg ballast bij gekregen. Tevens moet de achtervleugel 100 mm minder breed worden. Michael Bartels is niet echt blij met deze maatregelen. Ze hadden zoiets wel verwacht van de FIA maar NIET voor de start van het seizoen. Bartels loopt in de Autosport van 31-3 zelfs te mekkeren dat de sterkste tegenstanders niet op de test aanwezig waren. Ach wat zielig nou ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#21
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
#22
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De sterke tegenstanders waar Bartels het over heeft is o.a. de Konrad Saleen. Die wagen kent hij wel een beetje ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#23
|
||||
|
||||
Quote:
|
#24
|
||||
|
||||
We zullen nooit een MC12 zien op Le Mans volgens een verklaring van Claudio Berro (Chef Maserati Sport) in de Autosport van 19-05-05. Het programma om een Le Mans spec. MC12 te ontwikkelen is stopgezet wegen te hoge kosten. Ze overwegen wel om een GT2 versie te ontwikkelen van het model waarme ze racen in de Trofeo-cup.
Meer dan zeven MC12's zullen er niet gebwoud worden. Op dit moment leggen ze de laatste hand aan het zevende chassis. 5 wagens weet ik te vinden......, 2 voor JMB, 2 voor Bartels en eentje voor het Italiaanse Racing Box. Waar o waar is dat 6de chassis? Een pagina verderop begint Berro te zeuren dat er iets moet worden gedaan aan de dominantie van de AM DBR9, voor de 24 uur van Spa zouden alle wagens op een gelijk nivo moeten zitten. Referentie is volgens hem de Ferrari 550, de kampioenswagen van 2004............toch sterk dat die Berro begint te zeuren. Wie is er begonnen met ontwikkelen van een wagen die niet helemaal de geest van het reglement volgt?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#25
|
||||
|
||||
We zullen nooit een MC12 zien op Le Mans volgens een verklaring van Claudio Berro (Chef Maserati Sport) in de Autosport van 19-05-05. Het programma om een Le Mans spec. MC12 te ontwikkelen is stopgezet wegen te hoge kosten. Ze overwegen wel om een GT2 versie te ontwikkelen van het model waarme ze racen in de Trofeo-cup.
Meer dan zeven MC12's zullen er niet gebwoud worden. Op dit moment leggen ze de laatste hand aan het zevende chassis. 5 wagens weet ik te vinden......, 2 voor JMB, 2 voor Bartels en eentje voor het Italiaanse Racing Box. Waar o waar is dat 6de chassis? Een pagina verderop begint Berro te zeuren dat er iets moet worden gedaan aan de dominantie van de AM DBR9, voor de 24 uur van Spa zouden alle wagens op een gelijk nivo moeten zitten. Referentie is volgens hem de Ferrari 550, de kampioenswagen van 2004............toch sterk dat die Berro begint te zeuren. Wie is er begonnen met ontwikkelen van een wagen die niet helemaal de geest van het reglement volgt?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|