![]() |
|
|
|||
|
|||
Filmpjes Belcar Pitstop tv
Ik zou na dit mooi sportieve Belcar seizoen al de filmpjes nog eens willen bekijken langst pitstop tv.
Ik kan dit uiteraard ook doen langst HIBN.com maar daar heb je de prachtige uitleg van Peter er niet bij. Dus vraag ik bij deze ofdat jullie geen linken hebben voor de filmpjes. Ik vind er maar één en dat is deze van de BelcarMasters. Dank bij voorbaad, Thomas Nulens Last edited by Thomaske; 02-11-2004 at 20:42. |
|
|||
|
|||
Thomaske,
Bij het ter beschikking stellen van de clips is er duidelijk gemeld dat het posten van de links op fora of websites verboden is, ter bescherming van ons copyright. Er staan intussen belangrijke wijzigingen op til bij www.pitstoptv.be en daarmee zul je de winter ongetwijfeld goed doorkomen. ![]()
|
|||
|
|||
Mijn excuses voor het posten van de link. Heb de vermelding overhet hoofd gezien. Zal het verwijderen uit bovenstaande tekst.
U maakt me benieuwd met wat jullie voor de dag gaan komen in de winter. Mvg |
|
||||
|
||||
@Peter Baert
Peter, Pitstop TV is en blijft een van mijn favoriete programma's op onze nationale zenders ... en eerlijk ook daarbuiten ! Maar kan er niet voor gezorgd worden dat de laadtijd van de filmpjes iets ingekort wordt. Ondanks een snelle Telenet verbinding nam een van de filmpjes onlangs (choas start Masters) toch zo'n 15 tot 20 minuten in beslag. Dit is zeker geen kritiek, enkel een vraag ! |
|
|||
|
|||
@ Pat: Ik werk ook bij Telenet en had met het verbinding maken met dat filmpje ook probleme,. Heb toen de nieuwe WMP geïnstalleerd en had dat probleem niet meer.
Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Het was wel niet de eerste keer. |
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg |
|
||||
|
||||
Gestart met downloaden van hetzelfde filmpje om 22.49 uur.
Was voltooid om 23.26 uur. Dit is 37 minuten !! Dus geen beterschap te melden. |
|
||||
|
||||
het kan natuurlijk ook zijn dat je de voorbije maand al zoveel hebt gedownload, dat telenet uw bandbreedte beperkt heeft
|
||||
|
||||
Ook even nagekeken.
6% totaal - 5% Upstream |
|
||||
|
||||
Op smalband zou het nog véél langer duren dan 37 minuten, dus denk niet dat dat de reden is. Op bandbreedte duurt het bij mij ook zo'n 25 minuten. Ik denk gewoon dat de server waarvan je de clip uploadt ietsje trager is qua snelheid...
|
|
||||
|
||||
Dit was ook mijn vraag naar Peter toe.
Er is misschien een andere manier om de filmpjes op te slaan. Zoniet, wringen we er ons wel door ! |
|
|||
|
|||
Succes Pat
![]() Mvg |
|
||||
|
||||
Da moogde wel zegge !
Sorry, klonk mooier met een vleugje dialect ![]() |