![]() |
|
|
|||
|
|||
Ik kan alvast bevestigen dat RTM tijdens de Masters met 2 Porsches zal aantreden ... de BiTurbo EN de GT3-RS !!!
De pilotenverdeling volgt nog .... (daarvoor zal je op onze site moeten zijn binnen enkele dagen) http://www.rtm-racing.be |
|
|||
|
|||
Denk wel dat er een mooi deelnemersveld zal klaarstaan voor de laatste manche van 't Belcar-kampioenschap 2004.
De meeste titels zijn al uitgedeeld maar dat maakt niet echt zo'n verschil. De kanshebbers voor het podium is weer wat gestegen dan tegenover Spa-Francorchamps bij het Racing Festival. O.a. Bouvy-Vosse, Paltalla- Van Sande, Goossens-Lamot, Kumpen-Longin, Kuismannen.... Mooi dat we de Xero Corvette terug mogen verwelkomen maar ik wacht nog altijd af tot hij daar is. Misschien kunnen we de nieuwe Porsche van Markant en de BMW Silhouette van Luipant ook verwachten. Van de BMW Schnitzer denk ik niet dat ze van de partij zullen zijn. Vriendelijke groeten |
|
||||
|
||||
Ik hoop dat die prachtige Porsche 911 GT3 RSR van Bouvy-Vosse rake klappen gaat uitdelen in Zolder.
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Mod oeps vergeten er zit een Turbo-motor in... Ik denk dat hij trager zal zijn dan hun gewone turbo...
|
|||
|
|||
Quote:
Couwberghs Bart Penders Rudi Dujardyn Kurt Gonnissen Anton
http://forum.depaddock.eu/images/avatars/porschelogo.gif Last edited by wiljo; 06-10-2004 at 14:21. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
De tweede turbo moet BI-turbo zijn, denk ik
|
|
||||
|
||||
Quote:
Vandaar maak ik de vergelijking tussen hun RSR-turbo en hun GT2-R
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
net een leuke mail uit Engeland ontvangen: Joost, Just a quick note to let you know that we will be joining you all at Zolder on the 16th and 17th for your final round. We look forward to seeing you again Best Regards Aidan Xero Competition |
|
||||
|
||||
Aha, das goed nieuws! Ik vind dat echt een knappe wagen...
Thanx for sharing, Joost! ![]() |
|
||||
|
||||
Tof dat ze er terug bij gaan zijn. Hopelijk komen ze volgend jaar ook.
|
|
||||
|
||||
Lijkt wel of de Corvette het Opel Kadetje aan het worden is van de Belcar
![]() Met wat geluk zijn er 3 Corvettes te zien tijdens de Masters. Een hele snelle voor SRT, een "N-GT Vette" voor Xero en hopelijk een tweede wagen voor Xero. Tja wie zou die jonge tester zijn? Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|