De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rating: Thread Rating: 3 votes, 3.67 average.
  #121  
Old 28-09-2004, 19:32
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Quote:
Originally posted by ICEMAN
@ Scapa: Waren intermediates wel een goede keuze? De baan lag er toch redelijk droog by vond ik zo.
We wilden geen risico's nemen (we zetten alles op het kampioenschap) en daarom het zekere voor het onzekere gepakt en intermediates gelegd. Daar hadden we zeker een uur mee kunnen rijden (de baan is nog een hele tijd serieus vochtig gebleven) en dan moest het nodig zijn gaan voor slicks. Jammer genoeg dacht de band rechtsachter er anders over...
Reply With Quote
  #122  
Old 28-09-2004, 20:15
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Op de 31 was er dus een probleem met de benzinedruk...
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #123  
Old 28-09-2004, 20:30
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2003
Location: LIMBURG
Posts: 1,848
Quote:
Originally posted by Scapa
We wilden geen risico's nemen (we zetten alles op het kampioenschap) en daarom het zekere voor het onzekere gepakt en intermediates gelegd. Daar hadden we zeker een uur mee kunnen rijden (de baan is nog een hele tijd serieus vochtig gebleven) en dan moest het nodig zijn gaan voor slicks. Jammer genoeg dacht de band rechtsachter er anders over...
Dat is wel waar. Beter geen risico's nemen als je voor het kampioenschap gaat. Maar voortaan wel geen banden meer laten rollen door de pitstraat e.
__________________
Reply With Quote
  #124  
Old 28-09-2004, 20:33
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Quote:
Originally posted by ICEMAN
Dat is wel waar. Beter geen risico's nemen als je voor het kampioenschap gaat. Maar voortaan wel geen banden meer laten rollen door de pitstraat e.
Huh? Wanneer?
Reply With Quote
  #125  
Old 28-09-2004, 20:37
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2003
Location: LIMBURG
Posts: 1,848
Quote:
Originally posted by Scapa
Huh? Wanneer?
Uwe eerste pitstop (die van Stevens). Toen rolde de linker voorband naar de andere kant van de pitstraat.
__________________
Reply With Quote
  #126  
Old 28-09-2004, 21:02
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Quote:
Originally posted by ICEMAN
Uwe eerste pitstop (die van Stevens). Toen rolde de linker voorband naar de andere kant van de pitstraat.
Serieus?

Dieje Roel toch eh Ik vreesde al dat het de rechtsvoor was Hij was wel sneller als mij deze keer
Reply With Quote
  #127  
Old 28-09-2004, 21:08
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2003
Location: LIMBURG
Posts: 1,848
Quote:
Originally posted by Scapa
Serieus?

Dieje Roel toch eh Ik vreesde al dat het de rechtsvoor was Hij was wel sneller als mij deze keer
Dan moet ge wat rapper zijn e Stijn.
__________________
Reply With Quote
  #128  
Old 28-09-2004, 21:40
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 2,145
Wat was eigenlijk de reden dat Kuismanen 2 keer een Stop&go gekregen heeft ?

Greetzz.. Corvetteboy
__________________
http://www.brechtdecancq.com
Reply With Quote
  #129  
Old 28-09-2004, 22:48
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2003
Location: LIMBURG
Posts: 1,848
Geen id. By de eerste stop & go bleef hy wel heel lang staan.
__________________
Reply With Quote
  #130  
Old 29-09-2004, 07:09
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
De Engelse Viper i sniet aan de start gekomen door motorische problemen
Reply With Quote
  #131  
Old 29-09-2004, 09:14
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Quote:
Originally posted by corvetteboy
Wat was eigenlijk de reden dat Kuismanen 2 keer een Stop&go gekregen heeft ?

Greetzz.. Corvetteboy
Omdat hij weer te rap door de pits reed bij zijn eerste stop&go (gehoord op de circuitradio)
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #132  
Old 29-09-2004, 11:35
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
De Mazda RX7 kwam ook niet aan de start omdat de motor stuk ging.

Het regende zondag precies stop & go's. Ook Hart kreeg er één aan de broek. Reed voorbij de stop & go area maar mocht toch daar z'n straf uitzitten eerst. Nadien moest hij toch nog eens binnenkomen om de stop & go op de reglementaire plaats te laten plaatshebben.
Reply With Quote
  #133  
Old 29-09-2004, 12:15
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2003
Location: LIMBURG
Posts: 1,848
Quote:
Originally posted by Scapa
Het regende zondag precies stop & go's. Ook Hart kreeg er één aan de broek. Reed voorbij de stop & go area maar mocht toch daar z'n straf uitzitten eerst. Nadien moest hij toch nog eens binnenkomen om de stop & go op de reglementaire plaats te laten plaatshebben.
Die stop & go was correct. Het was niet de fout van Hart maar van de mensen die aan de stop & go area stonden. Guino kon er niet mee lachen. Heb het gesprekje gevolgd tussen Jean-Marie & Guino aan de muur na het incident.
__________________
Reply With Quote
  #134  
Old 29-09-2004, 20:49
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally posted by Marshal

Wat me zeer meegevallen is, is de prestatie die de Engelse Corvette heeft laten zien......een zesde plaats Die gasten hebben heel wat snelheid gevonden in het afgelopen jaar. Tijdens de 1000 km van Spa in 2003 waren ze nou niet bepaald snel te noemen.........laat maar komen naar de Masters op Zolder
Deze opmerking blijkt niet helemaal juist te zijn. De Xero Corvette van 2004 is een ander chassis dan in 2003. De wagen van 2003 rijdt nu voor Embassy in het Brits GT kampioenschap.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #135  
Old 30-09-2004, 14:55
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Turnhout / Leuven
Posts: 1,702
Via www.pitstoptv.be is er nu een video te bekijken over de crash van de Marcos. Euser beweert dat het chassis er nog goed uitziet en hoopt er al dit weekend weer mee te racen
__________________
..: www.marcgoossens.com :..
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 13:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.