![]() |
|
#121
|
||||
|
||||
Quote:
|
#122
|
||||
|
||||
Op de 31 was er dus een probleem met de benzinedruk...
__________________
WRC-prono 2009 kampioen |
#123
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
#124
|
||||
|
||||
Quote:
|
#125
|
||||
|
||||
Quote:
|
#126
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Dieje Roel toch eh ![]() ![]() ![]() |
#127
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#128
|
||||
|
||||
Wat was eigenlijk de reden dat Kuismanen 2 keer een Stop&go gekregen heeft ?
Greetzz.. Corvetteboy
__________________
http://www.brechtdecancq.com |
#129
|
||||
|
||||
Geen id. By de eerste stop & go bleef hy wel heel lang staan.
|
#130
|
|||
|
|||
De Engelse Viper i sniet aan de start gekomen door motorische problemen
|
#131
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
WRC-prono 2009 kampioen |
#132
|
||||
|
||||
De Mazda RX7 kwam ook niet aan de start omdat de motor stuk ging.
Het regende zondag precies stop & go's. Ook Hart kreeg er één aan de broek. Reed voorbij de stop & go area maar mocht toch daar z'n straf uitzitten eerst. Nadien moest hij toch nog eens binnenkomen om de stop & go op de reglementaire plaats te laten plaatshebben. |
#133
|
||||
|
||||
Quote:
|
#134
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#135
|
||||
|
||||
Via www.pitstoptv.be is er nu een video te bekijken over de crash van de Marcos. Euser beweert dat het chassis er nog goed uitziet
![]() ![]()
__________________
..: www.marcgoossens.com :.. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|