De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rating: Thread Rating: 3 votes, 3.67 average.
Old 26-09-2004, 16:46
Corvette fan's Avatar
Corvette fan Corvette fan is offline
De Paddock Rookie

1e Hart - viper
2e Longin Kumpen viper
3e Goossens - Lamot Corvette
Reply With Quote
Old 26-09-2004, 16:53
Corvette fan's Avatar
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Integra
Onze goede vriend Cor Euser is een dikke 10 minuten geleden gecrasht. Heeft iemand meer info waar het gebeurd is, etc?
bovenop de raidillon zwaar in de banden gegaan
auto is goe kapot
Reply With Quote
Old 26-09-2004, 16:55
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Corvette fan
bovenop de raidillon zwaar in de banden gegaan
auto is goe kapot
Dan ben ik blij dat ik niet ben gaan kijken.
Old 26-09-2004, 17:08
Corvette fan's Avatar
De Paddock Rookie

Hier een foto van het resultaat + Het podium

Reply With Quote
Old 26-09-2004, 17:36
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Ik ben juist terug van Spa, ik ga daar eventjes op de radillon staan, Van Dongen met de Marcos eraf, daar heb ik enkele foto's van, maar ik weet niet hoe je dat moet posten. Verder een mooie dag gehad. Mooie Belcarwedstrijd, jammer van de pacecars anders was de Corvette makkelijk gewonnen. Tot voor de pacecar had Goossens een voorsprong bijeen gereden van meer dan 30 sec.

Greetzz.. Corvetteboy
Old 26-09-2004, 17:51
Corvette fan's Avatar
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by corvetteboy
Ik ben juist terug van Spa, ik ga daar eventjes op de radillon staan, Van Dongen met de Marcos eraf, daar heb ik enkele foto's van

Greetzz.. Corvetteboy
Hier zijn Corvetteboy zijn foto's

Reply With Quote
Old 26-09-2004, 17:52
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

THX Corvette fan

Greetzz.. Corvetteboy
Old 26-09-2004, 18:17
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

Walgelijke foto's.
Old 26-09-2004, 18:20
RX-7 freakske's Avatar
RX-7 freakske RX-7 freakske is offline
De Paddock Regular

De Mini Cooper S3 heeft opgegeven met kapotte motor, via de livestream zeiden ze een kapotte schokdemper. Maar net telefonisch contact gehad met iceman en hij zei dat het de motor was. hun andere mini is ook jammer genoeg weer wat kleiner geworden.
Old 26-09-2004, 19:44
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by corvetteboy
Ik ben juist terug van Spa, ik ga daar eventjes op de radillon staan, Van Dongen met de Marcos eraf, daar heb ik enkele foto's van, maar ik weet niet hoe je dat moet posten. Verder een mooie dag gehad. Mooie Belcarwedstrijd, jammer van de pacecars anders was de Corvette makkelijk gewonnen. Tot voor de pacecar had Goossens een voorsprong bijeen gereden van meer dan 30 sec.

Greetzz.. Corvetteboy
Is Danny van Dongen ok? Die Marcos is echt plat.

EDIT: Ik lees op autosport.nl dat Cor Euser de auto bestuurde:
Quote:
Toen Cor Euser het stuur bij de pitstops overnam van Danny van Dongen was het snel over. Bij de routinier uit Herpen brak een wiel af waarna de Marcos zwaar crashte op de Raidillon. Euser werd voor een medische check-up meegenomen maar bleek alleen wat hoofdpijn te hebben.

Last edited by FIRE; 26-09-2004 at 19:48.
Reply With Quote
Old 26-09-2004, 20:26
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Terug van een weekendje Spa..........ik denk dat ik een van de weinigen ben die een weekendje Spa als toeschouwer achter de rug heeft. De publieke belangstelling was zo geod als nul te noemen.........op zaterdagmiddag stonden met ons groepje van 8 helemaal alleen op Eau Rouge. Vandaag was al niet veel beter qua toeschouwers.........zeer triest.

M.b.t. de start van de Belcar wedstrijd, noem het toeval of niet.............maar in de warm-up ronde reden de deelnemers zeer gedicsiplineerd twee aan twee door de busstop. Zouden ze deze thread gelezen hebben?

Weet iemand iets meer waarom we enkele deelnemers op zondag niet van start zagen gaan in Spa? Heb ze wel zien trainen op zaterdag........de Viper van Cook/Pelle, de tweede ex-Seikel Porsche van Markant met Schreurs en Van Rossem, de Euromaster Silhouette. In de trainig 49 stuks, van start "maar" 41 stuks............bijna 20% deelnemers minder na een nachtje slapen, opmerkelijk.

Helaas ook weer enkele reglementaire onvolkomenheden gezien......maar daar moeten we eerst even induiken voordat we dat "wereldkundig" maken
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 26-09-2004, 21:06
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Was me het dagje wel. I.p.v. Racing Festival kunnen ze het beter Crashing Festival noemen. 5 SC's, 2 rode vlaggen en een tiental platte auto's... Met als klap op de vuurpijl natuurlijk de total loss van Euser. Ongelooflijk, ik heb nog nooit in mijn leven een auto zo totaal verhakkeld gezien. Meer foto's volgen later, maar deze wou ik jullie toch niet onthouden:

Edit: fotolink geupdated.

Last edited by Nicki_Mks; 27-09-2004 at 20:52.
Reply With Quote
Old 26-09-2004, 21:26
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Nicki_Mks
Was me het dagje wel. I.p.v. Racing Festival kunnen ze het beter Crashing Festival noemen. 5 SC's, 2 rode vlaggen en een tiental platte auto's... Met als klap op de vuurpijl natuurlijk de total loss van Euser. Ongelooflijk, ik heb nog nooit in mijn leven een auto zo totaal verhakkeld gezien.
De LM600 is normaal gesproken al plat en nu helemaal. Belcar en de LM600's hebben weinig geluk samen. Vorig jaar die in rook op gegane LM600 van Buurman en nu deze weer.

Heeft overigens Euser een paar jaar geleden ook al niet eens een Marcos volledig afgeschreven op Spa?
Reply With Quote
Old 26-09-2004, 21:33
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Budgetten zijn wel heel krap dit jaar, heb zaterdag toch echt twee Belcar-piloten samen een frietje zien delen

Wat me zeer meegevallen is, is de prestatie die de Engelse Corvette heeft laten zien......een zesde plaats Die gasten hebben heel wat snelheid gevonden in het afgelopen jaar. Tijdens de 1000 km van Spa in 2003 waren ze nou niet bepaald snel te noemen.........laat maar komen naar de Masters op Zolder
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 26-09-2004, 21:48
RX-7 freakske's Avatar
RX-7 freakske RX-7 freakske is offline
De Paddock Regular

Ik vind het echt zonde van die Marcos van Cor Euser. Het is een prachtige wagen, zagen we deze maar in het volledige seizoen van de Belcar.

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules